Başlangıç - Olaylar

46 3 0
                                    

Aslı = Arabasıyla kaza yaptığından dolayı hem arabanın kaza bedelini ödeyecekti , kendi kazandığı parayla , hemde 3 ay boyunca araba süremeyecekti . Bunun için ilk iş gününe otobüsle gitmek zorunda kalmıştı . Ama bu olaylar karşısında bir mucizevi bir şey çıkmıştı karşısına ; Mankenlik ...           Aslı güzel bir kız bir o kadarda saf olmasına rağmen bazen anlayamadığınız bir sorun karşısında kendini gösterebiliyor da denebilir .

Batu = Aslı'nın patronu , Aslı çalıştığı mağazaya ilk gün gittiği zaman , patronu da onu herkesle tanıştırmak için gelecekti . Ama patronu onu ilk gördüğünde konuştu . Bazı olaylar ters gitti ama kabul etmişti mankenliği ... İlk iş günün de bile şanslıydı . 

Kader = Aslı'nın en iyi arkadaşı olmak üzerine sırdaşı , kankası , tek arkadaşı , dostu , en iyi , en yakın , en komik arkadaşı ve en son olarak telefon mesajlaşma aşkıydı . Kader Aslı 'nın manken olma haberini duyar duymaz hemen yanına gitmesiyle Okay'la tanışmıştı . Ona ilk günden aşık olmuştu , aşık olmuştu mu ? dedim . Yoo , ondan nefret etmişti ama sonralarda iş uzamıştı bile .

Okay = Batu'nun iş ortağı ve aynı zamanda 1. sınıftan beri en iyi arkadaşı liseyi , üniversiteyi bile aynı zamanda aynı başarıyla geçmeleri garipti ama bunların sonucu birbirlerini her zaman kollarlardı . Ama o kadar da iyi anlaşamazlardı . Biri sürekli kararsız biri de sürekli hemen her şeyi karşısına alırdı . İkisi ortaklardı ama ara sıra kararsızlıklar yüzünden kavga çıkartırlardı ...

Ve olay her zaman ki gibi Aslı'nın sabah ilk iş gününde otobüsle gidişiydi .  İnanılmaz mucizeyle başka bir işle karşılaşıp sürekli yanında olan patronuna aşık olan bir kız .

Kalbimin Tatlı Seri KatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin