İlk İş Günü !!! ...

25 5 0
                                    

Yazar'dan 

Aslı , cumartesi günü saat 08.00'de kalktığı gibi telefon sesinden telefonu yere fırlattı sonra onunda bedelini ödememesini için kalktı ve yerden telefon kaptığı gibi eline aldı ilk bir süzdü sonra da telefonu sildi . İyi ki bir şey olmamış yoksa onunda bedelini ödeyecekti . Ellerini yumruk yaparak gözlerini ovaladı . Takvimden bugünün ilk iş günü olduğunu fark etti . Zengin bir aileye sahipti ama küçük yaştayken bir trafik kazasından annesini kaybetmişti . İlk iş günü için çok güzel olmalıydı . Altına buz mavisi pantolon ve üstüne beyaz bir tişört giymişti . Kahvaltı yapmadan çantasını alıp çıkmıştı . Arabası kaza yaptığından otobüs durağına ilerlemeye başlamıştı bile . 15 dakika geçtikten sonra bindi otobüse . 15 dakikada da çalıştığı mağazaya gelmişti bile . Çok heyecanlıydı . 

Mağazanın önünde durdu ve her zaman ki gibi her tarafı süzmeye başladı . Gülümsedi . İçeri girdiğinde , herkes tanışmaya başladı . Sadece tanışmayan bir kız vardı . Herkes onla tanışırken o gözlerini kısmış onlara bakıyordu . Bu Selin 'di Aslı onu  tanımıştı . Lise 1'deyken sevgilisini çalmıştı. Aslı aslında çalmamıştı sevgilisini sevmiyordu bile bir gece okul çıkışında Selin'in sevgilisi zorla öpmüştü . Selin' de görmüştü onları o zamandan beri düşmanlar ve şimdi tekrardan karşı karşılar . Aslı hiç umursamadan yerini aldı . Patronun sol kolu Selin'di iyi  bir sol koldu . Patron sadece Aslı geldi diye değil . Maaşlarının artacağını da söyleyecekti işleri çok iyi gidiyordu herkesin . Patron geldiğinde herkes onu süzmeye başladı . Aslı'yı yanına çağırdı ve herkesle tekrardan tanıştırdı . İlk önce bir tur mağazada attı ve maaşlarının artacağını söylediğinde herkes çok mutlu olmuştu birbirlerine bakarken Aslı öylece bakıyordu etrafa ve hiç arkadaşı yoktu . Tam 4 saat geçtikten sonra patron Aslı'nın yanına geldi ve ;

Aslı'dan

- Sen güzel bir kızsın ve mağazanın reklamı için mankenlik yapmanı istiyorum . Bir kaç fotoğraf çekinip maaşını alacak ve tekrardan işine geri döneceksin; demişti. Aslı için bir fırsattı ilk biraz mızmızlandı sonra kabul etti . Sesini çıkarmadan her şey birden olmuştu . Arabadan inip Patronun şirketinin önünde durup ilk içinden ' vay canına ' dedi ve sonra bir of çekip içeri girdi . İçeri girince böyle bir şirket onu şaşırmıştı . Kapının sağ tarafında bir caffe onun yanlarında ise mağazalar vardı adamın kendi mağazası . Asansörle bir kaç kat yukarı çıkınca bir odaya girdik güzel bir oda . 

- Burada kal ; dediğinde ilk etrafıma baktım ve odanın güzellik masasına oturdum zengindim her şeye sahiptim ama böyle bir yer hiç görmemiştim çünkü sadece arkadaşım Kader olduğundan anca alışveriş yapar eğlenceye giderdik hep aynı yerlere yani ama burası farklı bir yer . Kapı tıktıklandı ve  kız-erkek herkes içeri daldı . Beni bir aynanın karşısında sandalyeye oturtup ilk saçlarımı yaptılar ve sonra makyajıma sıra geldi . Bir kaç saat sonra kendimi tanıyamaz hale gelmiştim . Koridarlardan geçip ne odalara girmiştik ve son odaya girdiğimizde . Müdür yazan kapı yazısını gördüm içeri girdik ve patronum ışıldıyan gözlerle bana bakıyordu . Heyecanlanmıştım . Nedense kalbim güm güm atarken patronum yanımdaki adamlara komut verdi . Ve yürümeye devam ederken bir odaya girdik ...

Devamı = Geliyor . İlk bölümde bir şey yok ama ilerde ki bölümler inşallah güzel olucak . Yorumları eksik etmeyin ...

Kalbimin Tatlı Seri KatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin