Sarhoşluk !!!...

35 3 0
                                    

Kızarmış gözlerle etrafıma bakarken hiç tanıdık bir yerde olmadığımı fark etmiştim . Etrafa tekrar göz geçirdim ve yanımda bir nefes hissettim . Yanımda beyaz tişörtle kasları ortaya çıkmış . Ve son derece uyurken çok tatlı görünen masum ! Batu ! Normalde sinirli haliyle tanınsa da bur da masum ve tatlı bir hali var . 

Ben napıyorum ya benim sevgilim var ve burada ne işim var !... Sinirlenmeye başladığımda çıplak ayaklarımı Batu'nun gövdesine koyarak yataktan aşağı attım .

- Delirdin mi ? Kızım sen ya .

- Asıl sen delirdin mi ? Naptın bana çabuk söyle. 

- Ya kızım bir bas git .Manyak mı ne ya bir şey yapmadım . Sarhoştun akşam ben de eve götürmeyeyim dedim . Kötü mü yapmışım .

- Ya pardon . Bende şey zannet...

 Devam edemeden işaret parmağını dudağıma bastırdı . ' Kusura bakma dırdırını dinleyemem odadan çıkta üstümü giyineyim . Evine bırakayım . ' dedi ve beni odadan dışarı attı . O giyinene kadar ev turu yapayım derken salonun ortasındaki masada içki şişelerini gördüm . Nedense hiç bir şey hatırlamıyordum dün olanlara dair bir nefes soluduktan sonra , kapının açıldığını gördüm . Okay ! ' Vay demek güzellik uykunuzdan ikinizde uyandınız . Maşallah çok güzel uyuyordunuz kıyamadım . '

- Dalga geçme ya zaten sizi yeni tanımaya başladım . Ve utancımdan ölüyorum ' dedim. Bunu harbiden ben mi demiştim . Pek bir cesurum derken . Batu'nun odadan çıktığını fark ettim ona Batu demek biraz garipti . 

Evden çıkıp arabaya gidiyorduk . Arabaya geldiğimde gözlerim birden açıldı .  Şaşkınca arabaya bakarken Bir Batu'ya bir arabaya bakarken bu yüz ifademe şaşırmıştı . Arabamın aynısıydı BMW kırmızıydı üstelik üstü de açıktı . Şaşkınca kapıyı açıp koltuğa otururken öne oturmak bana düşmezdi ama Okay bir kusuru olmadığını söylemişti . Evimi tarif ettikden bir beş dakika sonra evimin kapısına gelmiştik . Kader ne kadar da endişelenmiştir . Babam da tabii .Arabadan indikten sonra son bir el sallamadan sonra kapıdan içeri girdim . Kapını hemen karşısında Fransız mutfaklı bir salonumuz olduğu için kanepede rahatlıkla uyuya kalmış Kader'i görebiliyordum . Bir yandan da midem bulanmıştı . Hem horluyor hem de burnundan ' sümük ' akıyordu , normal bir şey aslında derken .

Kader'in ayaklandığını gördüm çok kuvvetli hisleri vardı . Boynuma sarılınca ve beni sımsıka tutunca ya ölücem ya da ufak bir kırık olucaktı belimde . ' Nerdesin kızım ya meraktan öldüm ' , ' Ya çok işim vardı ofiste uyumuşum Kader ' dediğimde ufacık yüzünde bir sırıtığın olduğunu fark ettim . 

- Aslı sence inandım mı ?

- İnanmadın mı ?derken kahkaha attı .

- On yıllık arkadaşımsın . Sana kanıcak halim yok , dök bakalım .

Bir süre konuştuktan sonra . Babamın uyandığını fark ettim . Salona hızlı adımlarla yürürken , Kader ile aynı soruları sormuştu bıkmıştım . Mecburen yalan söylemek zorunda kalmıştım . Kader ile kahvaltı yaptıktan sonra okula yetişecek hala zamanımız vardı iyi ki erken gelmiştim eve . Kader eve üstünü değiştirmeye gittiğinde ben de telefonumla takılmak istedim biraz facebook da dolandıktan sonra Batu'nun profilini aradım . Bulduğumda çok seksi fotoğrafları vardı . Tabii adam meşhurdu .

Her saat her an fotoğraf koyuyordu . Maşallah fotoğraflardaki yorumlara bakınca ' kaliteli öküz ' olmayı becermiş dedim ve  sırıtasım geldi . Kader odama  girdi . Benim aksesuarlarımdan kullanmayı sevdiği için bir kaç bir şey önerdikten sonra , babama yalvarıp bizi bırakmasını söyledim . Babam itiraz etmeden anahtarı kaptı ve bize sarılarak ' küçük kızçelerim ' demeyi eksik etmemişti her zaman ki gibi . Kader ile kahkaha atarken ikimizde arka koltuğa geçip fısırdaşmaya başlayınca babam arabanın içindeki aynadan bize baktığını fark ettim .

Kalbimin Tatlı Seri KatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin