Adsız Bölüm 8

8 1 0
                                    

Sabah uyandığımda yanımda bir çökelti ve nefes hissettim anında ürpermeme şahit oldu ve yanımda yatan kişi yataktan düştü . Yüz üstü düşmüş ve uyanmamıştı .


'' Lan evimde hırsız var ve taciz ediyorlar beni . '' biraz saçmalamama bakmadan onu dürtmeye devam ettim . Biraz mı ? Allah aşkına iç ses sen bari yapma bana bunu of .

'' Hı hı . '' diye mırıldanınca ayağımı hemen yukarı çektim . Bir kaç mırıltıdan sonra sırt üstü çevirdim . Batu .

'' Ya senin burada ne işin var benim yatağımda . ''

'' Sen nasıl girdin ya eve . ''

'' Mahmut abi . '' diyip gözlerini açınca ayağa kalkıp elinden çektim onu ayağa kalkınca ilk bir sendeledi sonra gine yatağa yattı .

'' Ya kalksana biri görücek babam falan gelicek yeminle kelleni kopartır sonra birmilyoncu da altın diye satar . Hadi kalk lütfen . ''

Elimle yüzünü tutunca ateşi olduğunu fark ettim . '' Sen yanıyorsun . ''

'' Sana . ''

'' Efendim . ''

'' Yok bir şey . '' demişti . Ne dediğini anlamamıştım ve acayip meraklılığım tutmuştu .

'' Sen demin ne dedin dedim . '' bu soruma tekrar gözlerini açtı . Kolumdan tutup beni yatağa çekince koltuk altında sıkışıp kaldım . Bu parfüm kokusu gözlerimi kapatmama aksi oluyordu uykum geliyordu . Ve ben bu adamın yanında çok mutluydum . Neden mutluyum ve şu anda neden gülüyorum .

Yatakta doğrulup Batu'ya baktım . Tekrar alnına baktım . Daha da artmış .

Dışarı çıkıp eve baktım kimse yoktu . Rüya falan mı acaba bu . Evin tamamını dolaşıp gözetledim . Harbi kimse yoktu . Tekrar odama dönüp . Dana Batu'yu kaldırdım .

'' Dana ya nolucak sana bir şey olsa ambulans çağırsam sedyeyi kimse taşıyamaz . '' Ona baktığımda takmıyordu bile . Ne kadar duygularının olduğunu bilsem de çok iyi saklıyordu kendini . Ya da hasta olduğu için .

Banyonun içine geldiğimizde bir kaç kez bir şeyler mırıldandı . Gömleğini çıkartsam yeterli . Babamın eşyalarından veririm . Onu banyoda bırakıp babamın hiç giymediği sevmediği gömleğini aldım . Bir dakika pantolon eyvah !

'' Batu . '' dedim masumca . 

'' Seni duşa sokmam lazım pantolonlu girsen olur dimi . '' kısık gözleriyle kafasını olumsuz anlamda salladı . 

'' Iı olmaz . '' dedi . Ellerimi banyoya koyup onu içeri ittim . Dışarı çıkıp camlarda bakabilmem için boşluk bıraktım . Kolumu uzatarak suyu açtım . Camı kapatıp tezgahın üstüne oturdum . 

'' Aslı ! '' diye bir bağrıltı geldiğinde banyonun içine koştum . 

'' Noldu ? '' 

'' Bu sıcak oldu . '' 

'' Ama ben onu ayarlamıştım . Çarpmışsındır . '' diyip elimi uzattım kolumun üstüne elini koyup kolumu kavradı . Ne yapıcak diye beklerken , bir anda kendimi içeride buldum . Kafamdan aşağı sular dökülürken kaşlarım çatık Batu'ya baktım .

'' Ya ne yapıyorsun , senin yüzünden ben de ıslandım . '' ''banane '' dercesine omuzlarını kaldırdı . 

Ağzından mırıltı çıktığında hayretle baktım .

Ellerimi tutup etrafımda döndürdü mırıldandığı şarkıyı daha net ve bağırarak söylemeye başladı . 

  Aç gözünü seyret tekrarı yok bunun
İşimiz muhabbet efkarı yok bunun
Arada bir dilimiz sürçer ise af ola
Susmasını biliriz de kemiği yok bunun

Olacak, olacak, olacak o kadar
Olacak, olacak, olacak o kadar

Niyetimiz kimseyi kırmak değildir
Şuradakini buraya koymak değildir
Arada bir zülfü yare dokunduk
Tam yerine rast geldi manzara koyduk

Olacak, olacak, olacak o kadar
Olacak, olacak, olacak o kadar  


Yaptığı dans şaşırmama neden oluyordu . Burukça gülümsedi , onun hareketlerini yapmaya çalıştım . Şarkının sonuna geldiğinde çok kısık sesle söyleyip sırıttı . 

'' Bana özenmen beni gerçekten mutlu etti . '' 

'' Sana özenmedim sadece hareketlerin hoştu , yapmaya çalıştım . '' 

'' Şuna romantikti desene . '' suratımı asıp hayretle dudaklarım yukarı kıvrıldı . 

'' Ben çok üşüdüm çıksak mı ? '' 

'' Keşke sonsuza kadar böyle kalsak . '' dedi . Değişen yüz ifadesiyle .

'' Ölürüz ama ... '' 

'' İşte ... '' dedi . Sanki devamı olmayacakmış gibi . 

'' Seninle ölmek gerçekten huzur verici . '' dedi . Artık çıkmamız gerektiği için bornozloru alıp sarıldık . Babamın odasına geçerek bir kaç eşya verdim . 

'' Al bunları giy . Babam aldı ama hiç giymedi . '' 

'' Teşekkür ederim . '' dedi . Elimden kıyafetleri alırken . Odaya geçip üstümdeki ıslakları çıkartıp iç çamaşırlarımı değiştirdim . altıma micki mouselu pijamamı giyip kedili terliklerimi taktım ayaklarıma . Kafama da tontonlo bere mi geçirip kendimi sağlama aldım . 

İkimizde aynı anda odadan çıkınca ilk birbirimizi süzdük sonra ikimizinde dudakları yukarı kıvrıldı . 

'' Micki mouse he , iyimiş . '' 

'' Mmm ... Tişört bol olmasına rağmen ... Beğendim . '' dedim baş parmağımı kaldırarak . 

'' Sen çık , yarın getiririm kıyafetlerini . '' Onu çıkması için ittirirken yana kaydı . 

'' Hop , orda dur bakalım , hiç bir yere gitmiyorum . '' 

'' Ne demek gitmiyorsun ya , burası benim evim ve seni kovuyorum naş naş . '' 

'' Bende senin patronunum . '' 

'' Burada değilsin ama . ''

'' Acaba baban gelince beni öptüğünü falan mı söylesem . '' tek kaşımı havaya kaldırıp cevap verdim . 

'' Ben seni öpmedim , sen beni öptün . '' 

'' Susman için olabilir mi ? '' 

'' Olamaz ! Çünkü ben fazla konuşmuyorum , kimse hayatımda benim çok fazla konuştuğumu söylemedi anlıyor musun ? İlk kez sen söylüyorsun . Sen !! Demek ki neymiş sen anormalmişsin . '' 

'' Çok mu konuştum ben . '' 

'' Şuan gerçekten dudaklarım kurudu . '' dedi burukça sırıtarak . 

'' Git başkasını öp , ben senin burada elemanın değilim .'' 

'' Ama çalışanımsın , senin bana şuan aşkını itiraf etmen lazımdı . '' 

'' Acaba oradan bakınca aptal gibi miyim ben ? '' 

'' EEe yani . '' 

'' Senin şu bildiğin sürtük yavşak kızlardan değilim ben şunu at kafandan mayhoş . '' 

Bir adım atınca , bende bir adım geriye attım . Tekrar aynı şeyi yaptığında odama girdim . Cam kenarına gelene kadar bunu tekrarlamıştık . Cam açıktı ve bir kez daha adım atarsa arkaya düşebilirim . Tam yaklaşıcakken kendimi arkaya ittim . Allah'ım inşallah meteor , yakışıklı biri beni tutarda hayatımın erkeği olur . Tam düşecekken kolumdan tutulmamla Batu'ya yapıştım . Ama ben bunu kast etmiyordum ki . Yanlış erkek yanlış erkek . 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbimin Tatlı Seri KatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin