1.9

5 2 21
                                    

...

•Maki'den•

  Gideceğimiz yere sonunda varmış ve otobüsten inmiştik. Sonunda ayağımı yere bastığım için gerçekten mutluydum. Ne kadar uzun yolculukları sevsem de insan havaya ihtiyaç duyuyor maalesef.

"Evet gençler, toplanın bakalım buraya. Öncelikle size oda anahtarlarınızı vereceğim. Odanıza yerleştikten sonra biraz dinlenin. Tam 2 saat sonra yine burada buluşuyoruz, anlaştık mı?" Herkesten onaylayan sesler çıktığınca hoca anahtarları tek tek dağıtmaya başlamıştı. Kimin kiminle kalmak istediğine karışmayacağını sadece uslu durmamız gerektiğini söylediğinde havalara uçacak gibi olmuştum. Çünkü Harua ile baş başa kalabilirdik.

"Yalnız odalar dört kişilikmiş." Fuma'nın bizi bilgilendirmesiyle hayallerim tekrardan suya düşmüştü.

"O zaman iki kişi başka birileriyle kalacak demek bu."  Hepimiz birden yüzlerimizi Taki ile Niki'ye çevirmiştik.

"Yine istenmedik be Niki. Neyse bizde sizinkilerle kalacağız yapacak bir şey yok."  Onların Niki'nin arkadaşlarının tarafına gitmesiyle beraber bizde odalarımza yerleşmiştik. Ben, Harua, EJ ve Nicholas birlikte kalacaktık. Ne mükemmel dörtlü ama...

  ...

•EJ'dan•

  Uzun yoldan geldiğimiz için hepimiz aşırı derecede yorgunduk. Bu yüzden yaklaşık yarım saat boyunca dinlendik. Akşama kadar serbest takılma hakkında sahiptik. Bu yüzden de bizimkileri, bizim odaya çağırmıştık. Çünkü 1 hafta sonra Maki'nin doğum günüydü. Hazır kendisi uyuyorken -uykusu derin olduğundan uyanmayacağından emindik- plan yapalım dedik.

"Şunlara baksana." K gülerek birbirine sarılarak uyuyan Harumaki ikilisini göstermiş ve telefonunu çıkarıp fotoğraflarını çekmişti.

"Harua'yı da uyandırmamız gerekmiyor mu?" diye sormuştu Taki.

"Bırak uyusun. Uyandığı zaman anlatırız planı."  Yuma'nın sözünü hepimiz onaylamıştık.

  Doğum günü hafta sonuna denk geldiği için bir buluşma planı ayarlamak zorundaydık. Buluşma planı ayarlama konusunda bir problemimiz yoktu ancak Maki'yi nasıl oyalayacağımızı bilmiyorduk.

"Bunun en basit yolu araya Harua'yı katmak olur bence. Biz buluşma saatinden biraz daha erken çıkarız evden. O sırada da Harua date bahanesi ile Maki'yi dışarı çıkarırsa. İşte biz pastayı falan halledene kadar da bir şeyler yapsalar. Biz halledince yazarız onlarda gelirler. Olmaz mı?"

"Oha senin aklın böyle şeylere çalışır mıydı Taki?" Nicholas gülümseyerek Taki'ye baktığı sırada Taki ona göz devirmişti. Bizden bu tarz laflar duymaya alışmıştı garibim.

  Yarım saat içinde tüm planımızı yapmıştık. Sadece Harua'yı tek yakalayıp planı anlatma işi kalmıştı. Onu da her halükarda yapardık zaten.

...

•Maki'den•

  Akşam olmuş hava kararmıştı. Önce ateş yakmak için ağaç dalları toplamıştık. Ateşi yaktıktan sonra da yemeklerimizi pişirip bir güzel yemiştik. Japonya'daki ilk okul gezim olduğu için heyecanlıydım. Yani gerçi tam olarak gezi diyemezdim buna çünkü kamp yapmak için gelmiştik. Ama yine de mutluydum. Çünkü arkadaşlarım ve sevgilim yanımdaydı. Daha ne isteyebilirdim ki?

"Neden oyun oynamıyoruz? Böyle boş boş duracak değiliz ya."

"Vampir köylü oynayalım mı?" diyerek atılmıştım. Şu anda oynayabileceğimiz en iyi oyun oydu çünkü.

"Kağıt ve kalemimiz var mı ki?" Yuma etrafa bakınırken Jo ayağa kalkıp bizden uzaklaşmıştı. Geri döndüğünde ise elinde bir parça kağıt ve kalem vardı.

"ADAMSIN SEN!"

"Jo'nun yanında kalem ve kağıt olmaması gibi bir olasılık olamaz zaten. Derste ders dinlemeyip resim yapıyor bazen biliyor musunuz?"  Jo, Yuma'ya ters bir bakış attığında Yuma susmuş ve kağıdı minik parçalara ayırmıştı.

"Kaç vampir olacak?"

"2 vampir, 1 tane doktor olsun bence."

"Aynen fazlası zarar."

  Yazma işi bittikten sonra kağıtları katlayıp elinde karıştırmış ve orta yere atmıştı. Herkes kağıtlarını aldıktan sonra da kalan kağıdı ben almıştım. Şahsen köylü olmak daha fazla işime gelirdi. Çünkü vampir rolünü düzgün oynayabileceğimi zannetmiyorum.

"Biz önemli bir şeyi unuttuk ama... Hakem kim olacak?" EJ'nın bizi aydınlatması ile beraber hepimiz birbirimize bakmıştık. Bunu nasıl hesaba katmamıştık ki?

"NİKİ GEL LAN BURAYA!" 

  Niki'nin hakemimiz olması ile birlikte 3 tür vampir köylü oynamıştık. İlk turda köylü olup paçayı yırtmıştım. 2. turda doktor olup kendimi kurtarmadığım için Nicholas tarafından öldürülmüştüm. 3. turda ise Harua ile beraber vampir olmuştuk. Bugün hayatımdaki en iyi günlerden biriydi kesinlikle.

•Bölüm Sonu•

Diğer bölüm final arkadaşlar:)


Bu şarkı her şeyim oldu. Üstüne aşırı Ahyeon biaslı oldum... (Zaten öyleydim de daha fazla oldum)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 5 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Butterfly (HaruMaki)Where stories live. Discover now