Интервю Със Създателката На Written World + Съобщение

12 5 1
                                    

Добър ден/вечер или когато четете това интервю!

Точно така, интервю и то не с някакъв случаен човек, а със създателката на Written World!

Защо не започнеш с едно представяне? Може да бъде и никнейм, с който искаш да бъдеш наричана.

Казвам се Стилияна Михова, а в сайта съм под псевдоним Child of fire

Какво е written world в няколко кратки изречения?

Български сайт за писане на истории и създаване на писмено творчестно. Предлага разнообразие от 22 жанра, така че всеки любител на писането и на четенето да намери нещо за себе си.

От къде ти дойде идеята?

Когато бях на 16 години участвах в младежката програма Able Mentor, където всеки трябваше да направи свой проект. Аз избрах моя да бъде български сайт за писане, за да може аз и другите като мен, които обичат да пишат и да четат, да намират и създават лесно истории на български език в достъпна платформа.

Кое е любимото ти нещо в сайта?

Възможността за драфт (видими само за теб) истории и глави. И като цяло да виждам, че сайтът работи и се използва.

Колко хора работите по този проект? Имаш ли екип?

За момента сме само аз и програмистът, който разбработи сайта и поддържа неговата функционалност.

Как мислите да го развиете?

На първо място ще освежим дизайна и ще добавим функции, които потребилети са заявили, че търсят в такъв тип сайтове. Отделно ще работим и по негово популяризиране.

Кажи ни интересен факт за сайта!

Затворена платформа е. Глави могат да се четат от гости само с линк и се изисква регистрация след 1-2 прочетени глави.

Как процедирате в случай на плагиатство?

Забрана за плагиатство е включена в правилата за ползване на сайта. Отделно от това платформата е затворена, което до голяма степен предпазва от разпространяване на текстове извън нея. А ако има случай на плагиатство в самия сайт, историята може да бъде докладвана и в последствие изртрита.

Какво мислиш за нашата компания и цялата идея за събиране на различни писатели на едно място?

𝐌𝐎𝐎𝐍 𝐄𝐍𝐓𝐄𝐑𝐓𝐀𝐈𝐍𝐌𝐄𝐍𝐓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora