1.Bölüm:Duvarlar

7 1 0
                                    

Biz... Yine başlıyoruz... Duvarlar arkasındaki binlercesiyle konuşmaya.

Sen Aslı mutlu musun? Şeyma sen peki? Angela sen mutlu musun ? Hepiniz mutlu musunuz arkadaşlar? Madem mutlusunuz neden benim gibi bu duvarların arkasına saklandınız? Ben mutlu değilim hem de hiç..

"Sen ne zaman akıllanacaksın ha? "

Babamın bağırmasıyla kendime geldim. Ama keşke kendime gelmeseydim değil mi Aslı? Aslı yok Azra o yok. Sen yalnızsın. Onlar kendi ördüğü duvarların arkasındalar..

Ağlıyordum hem de delicesine.. Kendisine itaat etmek zorunda kaldığım bir babam var. Fakir ve tembel tabi daha niceleri . Çalıştığım parayı gidip kumara veren üstüne hergün azar işittiğim bir babam..

"Baba"

"Sus konuşma! Yok aklınmayacaksın sen belli!"

"Baba yeter! Ne istiyorsun sen ha ne istiyorsun? Çalıştığım parayı da sana vermiyor muyum ? Daha ne istiyorsun?!! "

"Sus diyorum sana ! İşten kovuldun kızım sen işten kovuldun lan !! Şimdi ne halt edeceğiz ? "

Artık dayanamıyorum... Buraya kadarmış..
Aglıyorum .. Ve koşuyorum .. Nereye koştuğumu bilmeden.. Sadece koşuyorum.

*****

"Nerdeyim ben?"
"Korkma kızım hastanedesin."

Hayır hastanede olamam ben. Benim ölmem lazım. Ölmeliydim ben .

"Nasıl geldim buraya?"

"Seni ben getirdim kızım. Yolda buldum, bayılmıştın. Ben de aldım buraya getirdim."

Yine,yine ağlıyorum. Zaten ne zaman sustum ki annem öldüğünden beri ağlıyorum. Fakat bu sefer hem ağlıyor hem konuşuyordum.

"Niçin? Niçin getirdiniz? Ben ölmek istiyorum ölmek! Neden bırakmadınız öleyim?"

Gözyaşlarım yüzümü yakmaya başlamıştı çoktan neyseki hemşirenin vücuduma gönderdiği narkoz uyuştumaya başlamıştı bile beni.

Aslı nerdesin ? Hah burda mıydın? Ne oldu sana Aslı dayın yine mi dövdü seni? Üzülme Aslı senin annen var o sana yeter.Bak benim annem bile yok . Tamam mı üzülme? Gül böyle . Şimdi mutlusun değil mi Aslı ?

Angela yabancı biri. Ama biz bu duvarlar arkasında birbirimizle konuşabiliyoruz. Angela biraz sakar olduğu için hep azar işiten bi kız. Ve bu yüzden bu duvarların arkasında...

Şeyma zengin , hemde çok zengin. Ve aşık . Demek zenginler de mutsuz olabiliyormuş. Şeyma aşık olduğu kişi bi başkasını seviyor. Şeyma da bu yüzden üzgün ve yalnız ...

Şeyma, Aslı, Angela nerdesiniz?! Dertlesmeye ihtiyacım var. Ben işten kovuldum. Beş parasızım. Babam yine beni vurdu. Çok kötü birşey yaptım . EVDEN KAÇTIM...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin