Bu kitapta yazılanlar tamamen hayal ürünüdür gerçek hayatla bir ilgisi bulunmamaktadır.
Güzel bir bölümle karşınızdayım cigerlerim umarım beğenirsiniz yıldızımızı parlatmayı unutmayın iyi okumalarr♡♡
"tik tak tik tak zaman doldu bebeğim" bu ses ondan başkasına ait değildi bulmuştu beni. "hadi ama bebeğim yüzünü görmek isterim" gözlerimi kapadım elimdeki silahı daha sıkı kavradım "Selim burda ne işin var?" dediğimde kolumdan tutup beni kendine döndürdü ve belimden tutup kendine çekti "tik tak dedim ya aşkım zaman doldu" kendimden bir kez daha iğrenmeme neden oldu bu cümle "sen hala orda mı kaldın bittik biz Selim o gün biz bittik aşkım falan yok" beni geriye itti ardından silahı anlıma dayadı "biz hiç bir zaman bitmedik, en azından bana göre bitmedik Esra hala hala sana karşı hislerim var ve.." lafını böldüm "hislerin mi var Selim? o yüzden mi kafama silah dayıyorsun vursana, vursana! neyi bekliyorsun? sana aşık olduğum günede sanada lanet olsun" dediğimde Selim silahı yatağa fırlattı "korkuttum mu özür dilerim ben sadece Esra ben sadece yanıma gelmeni istiyorum anlıyormusun?" içten olmayan bir şekilde güldüm "sen de onlardansın aşık değilsin duygu sömürüsü bunlar 3 yıl önce annem her hafta çağırdı sonda duygu sömürüsü yaptı ama kanmadım çünkü bilincindeyim beni kendi tarafınıza çekmek istiyorsunuz çünkü biliyorsunuz ben Esra Erdemim çünkü biliyorsunuz gözüm döndüğünde neler yaptığımı korkuyorsunuz ne seninle olurum nede o piç kurusu örgütünün tarafına geçerim ondansa ölmeyi tercih ederim vur öldür" üzerime doğru geldiğinde elimdeki silahı hızlı bir şekilde alıp kafama dayadı "olmayan hayatına veda et bebeğim" dediğinde iğrenç bir şekilde gülmüştü "yada yanıma gel hangi taraf? ölüm mü? yaşam mı?" bu sefer ben geniş bir şekilde gülümsedim "gül yavrum benim tarafımda daha iyi gülersin seçsene birini seç Esra" dediğinde gözlerimin içine bakıyordu vereceğim cevabı bekliyordu "hiçbirini seçemem" yine gülümsüyordum "fakat kendi seçimim var yasen ölüceksin" göz kırprım "ya da işkence görürsün ne dersin İlyascım hangisi olsun?" Selimin omzunun üzerinden İlyasa baktım Selimin kafasına doğru tutmuştu silahı gülümsedi "bilmem ki Esracım sen ne dersen o benim için" Selim hızlıca arkasını döndü "senn..." İlyas gülerek kafasını salladı "evet ben noldu? rengin bi sarardıda" Selim bu sefer bana döndü çaresizdi şu an "bence İlyas biz bunu öldürmeyelim direk güzel işkence veririz arından güzel bir pilanım var" dediğim an İlyas Selimi omuzundan ve ayağından vurdu Selim yerde acıyla kıvrınrken küfürler yağdırıyordu"iyi iş çıkardınız avukat bey" dediğimde İlyas kahkaha atıp yanıma geldi ardından sarıldı ayrıldığımızada yüzüme bakıp gülümsedi Selimin sesi kesilmişti "bir şey oldumu sana?" kafamı iki yana salladım hayır anlamında "şükür şükür iyi, ama senin bir pilanın var gibi görünüyor" gülümsedim "var tabi dediğim gibi işkence ama başka güzel bir pilanım var " İlyas kaşlarını çatıp Selime baktı "nasıl pilanmış bu bakim?" bende Selime döndüm "ilk önce bunu burdan alalım herzamanki odaya götürelim kan kaybedib ölmesin iyi baksınlar sonra elini keser güzel bir mesaj göndeririz" İlyas benden ayrılıp yere, Selimin yanına çöktü elini kalbinin üzerine koydu yaşadığını öğrenmek için "vay anasını güzel pilan he, e iyi bakalım malum emir büyük yerden bizede icraat düşer" bir-birimize bakıp gülümsedik ardın İlyas göz kırptı arka cebinden telefonu çıkardığında birilerini arıyordu bende odadan çıktım banyoya girdiğimde yüzüme baktım hala gülümsüyordum ama gülümsemek bana yasaktı o yüzden hemen ciddi bir şekilde aynaya bakmaya devam ettim. Görüyordum içimdeki katil'i içimdeki nefreti intikam duygusunu. Madem kardeşimin intiharına sebep olanlardan biriydi, onu taciz edenlerden biriydi bende intikamını aldım kardeşimin. Bunu biz sevgiliyken söylememişti bana öğrendiğimde zaten ayrılmıştık ama onu öldüreceğime yemin etmişdim o zaman 15 yaşındaydım ama onun 20 yaşı vardı hangi akılla ona aşık olmuştum kendimden büyük birini nasıl sevmiştim bilmiyorum annem evlendirmek istedi engel oldum olduk oda istemedi sonrasında aldatdığında bitmişti ama şu an tamda kökünden bitti pilanlarımı gerçekleştiricem annemede örgütünede ablamada kocasınada aslında benim yani, Esra Erdemin kim olduğunu göstereceğim. 3 yıl boyunca çok sakin durdum fırtına öncesi sessizlikti o ve şimdide fırtına zamanıydı başlıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Uğruna
AcakAcının dönüştürdüğü intikam duygusu yeterde artar. İntikam duygusuyla yaşamak kötü onu hayata geçirmek lazım. Bu kitapımda intikam için savaşan bir çok kişi var. İhanetin bedelini alanlarda var. İhanet affedilmezdi sadece intikam alınırdı. O zaman b...