"Kerem hadi lütfen" Semih yalvarıyodu. Çünkü o partiye gitmek istiyodu ve büyük bir sorun vardı Kerem, Kerem asla gitmek istemiyorum hatta Kerem göndermiyodu. "Ay tamam" dedi Kerem isyankar bir şekilde. Bir an düşündü en fazla ne olabilirdi ki?
*Parti alanı*
*Altay'dan*En fazla ne olabilir ki? Alttarafı karma partiye geldik. İçeri girerken gözüm birisine çarptı. Muhammed Kerem Aktürkoğlu. Süt beyazı teni, kumral saçları. Ben ne saçmalıyodum, kesinlikle iyi değilim.
Partinin ilerleyen zamanlarında herkes dağılmıştı. Bir dakkika Barış ve Semih yukarımı çıkıyolar ben mi yanlış görüyorum. Bende bir yerden sonra kafayı dağıtım, sonuçta bir parti dimi. Herkes her yerdeyken gözüme yine o çarptı. Ahh aşırı güzel ve sexsi gözüküyordu. O vücut benim olmalıydı. Parti boyunca yanından ayrılmyan İcardi bir anda yok oluştu. Bende fırsatı değerlendirerek Kerem'in yanı
gittim. Düşmanıma bu kadar çekim hissetmem... Çok saçma. Yinede onun yanına ilerledim. "Selam yavrum" dedim ve bana baktı ben tepki vermeden ayakkabımın üstüne çıkıp dudağıma yapıştı.Bir an duraksasamda karşılık verdim. Ve bir elimi beline diğer elimlede kalçasını kavradım. Dudakları dudakkarım üstünde ahenk ve uyum içindeyken ellerim onun vücudu keşfe çıkmıştı. Kalçasını sıktığımda inledi ve bende dilimi içerisine ittim. Öpüşmemiz alevlendikçe daha da yakınlaştık,mümkünmüş gibi. Tek hamlede kucağıma aldıktan sonra odaya çıkardım
🚩½ derecesinde bir smut geliyo 🚩
*Yazardan*
Odaya girdiklerinde dudakları ayrıldı. İkiside nefes nefeseydi. Altay, Kerem'i soğuk yatakla buluşturdu,ama şuan soğuk olan yatak onların ateşiyle yanıp kavrulucaktı. Altay, Kerem'in üstündeki gereksiz tişörtü çıkarıp attı. Kerem'in süt beyazı teni Altay'ı delirtiyordu. Altay direk boynuna yöneldi, ısırdı emdi ve moraran yerleri öptü. Bu sırada deli gibi inleyen Kerem, karşısındaki adamı istiyodu. Altay, karşısıında bulunan melek olarak adlandırdığı adamın sağ göğsüne ağzıyla, sol göğüsüne elleriyle işgence ediyodu. Kerem deli gibi Altay'ın adını inliyordu. Buda Altay'ı daha da azdırıyodu.
Altay uzun süre göğüsünde ilglendikten sonra, göğüsünden karnına kadar diliyle çizgi çekti ve pantolonun çıkardı küçük olanın. Kendini de soydukdan sonra küçüğe bir bakış attı ve boxserı çıkardı ve aletini ağzına aldı ve emmeye başladı. Kerem daha çok ve daha sesli inlemeye başladı. Altay, ağzından Kerem'in aletini çıkardı ve Kerem'i kaldırdı. Ve çöktürdü, Kerem Altay'ın aletinin ucunu ağzına aldı. Altay Kerem'i aletinin tamamını ağzına soktu. Kerem öğürdü ve Altay'ın saçına yaptığı hareketleri takip etti. Altay bir zaman sonra Kerem'in saçına yaptığı baskıyı bıraktı ve okşadı. Kerem Altay'ın aletini ağzından çıkardı ve Altay Kerem'i geri yatırdı. Kerem'in ağzına elini verdi ve Kerem Altay'ın elini emdi ve ıslatı. Altay Kerem'in ıslatığı elini deliğinin çevresinde gezdirdikten sonra bir anda iki parmağını içine gönderdi ve Kerem bütün odayı inleme ile doldurdu.
Altay Kerem'im içinde makas hareketi yaparken Kerem inliyordu. "A-altay ben seni istiyorum" dedi zorlanarak Kerem. Altay hemen dediğini yaptı ve parmaklarını içinden çıkardı ve aletini Kerem'in deliğinde gezdirmeye başlamışdı. Kerem artık dayanamıyodu ve Altay'ı içinde hissetmek istiyordu. Kerem tırnaklarını Altay'ın geniş sırtına batırıyordu. Altay Kerem'in içine girmişti. Kerem'imde bastrıdığı tırnakları ve inlemesi güç almıştı. Altay daha da hızlanmaya başladı.
Anlaşılan bu gece bitmicekti...
_________________________________________
Selammmm
İlk kez böyle bir kurgu yazıyorum inşallah beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck Buddy/Alker
Teen FictionBir birinden nefret eden iki insan tensel ve ruhsal çekimlerine karşı koyamamz