💫Nestalo💫

0 0 0
                                    

Týna:
Šla jsem tedy zpět za Mery aby na to nebyla sama ale u sebe nebyla, tak možná bude někde jinde. Chtěla jsem jít jenže jsem slyšela její hlas z kanceláře Davida, tak jsem vešla a viděla je spolu jak se líbali.
Tak jsem zavřela dveře a radši šla za Jankem dělat svou práci a přestala řešit Davida s Mery. S Jankem jsme pracovali do dopoledne on mi pak dal volno a někam šel ale nevím kam nezajímám se kam chodí můj šéf. Já nejsem něco víc aby mi říkal kde bude a navíc nejsem jeho blízký člověk ale jen zaměstnanec v této firmě.

David:
S Mery jsme se líbali u mě v kanceláři nevím co to do mě vjelo ale v tu chvíli jsem byl mimo. Nemyslel jsem na Alici ale na Mery v tu chvíli tu byla právě ona. Vysadil jsem si jí na sebe a skončili jsme na gauči, kde jsme se stále líbali. Hladil jsem jí všude. Pak jsem sjel polibky na její krk líbilo se jí to na náznak vzdychla a já věděl, že se jí to zalíbilo. Mezitím jsem jí svlékl blůzu a ona mě košili a pokračovali jsme v líbání. Sjel jsem jí k rozepínání podprsenky kterou jsem rozepl a odhodil někam do rohu a líbal jí na nich.
M: ,,Ahhh Davide "
D: ,, Copak Mery mám snad přestat?"🤭🫣
M: ,,Ne nepřestávej"
Jak řekla tak jsem taky udělal zbavili jsme se všeho oblečení a líbali jsme se pohrával jsem si s jejími prsy. Byl jsem do toho tak zažraný, že jsem nezaznamenal že někdo klepe.

Janek:
S Týnou čas utekl celkem rychle na odpoledne jsem jí už nepotřeboval tak jsem jí dal volno. A po obědě jsem zašel za Davidem vím že tu ještě je, tak jsem zaklepal ale nic se neozvalo. Zaklepal jsem tedy ještě znovu a pořád nic tak jsem šel dovnitř když tak si vyslechnu jeho přednášku o klepání. A já mu zase řeknu ať si dojde na ušní, když jsem klepal a on nic neslyšel.
J: ,,Ehm neruším vás náhodou já jenže máš někoho kdo na tebe čeká doma"
D: ,,No díky za připomenutí tak můžeš jít zatím jinam my se oblekneme"
Jen jsem kývl a šel po půl hodině vyšla Marie rozcuchaná a bez pozdravu tedy rozloučení odešla. Já jsem tedy šel dovnitř David seděl na svém místě a já si radši sedl na židli než na gauč. Ikdyž u nich nic neproběhlo s mým vyrušením.

D: ,, Chceš pochvalu že si nás vyrušil?"
J: ,,Davide máš Alici a Marie je tvá zaměstnankyně proboha, víš co by se pak stalo"
D: ,,Co by se stalo?"
J: ,,Kdyby sis užil dozvěděla by se to Alice kdybyste si užívali dál a pak by chtěla aby si jí vyhodil. A musel bych to žehlit já když si to samé žehlil s Týnou že chtěla odejít"
D: ,,Fajn dám si pozor jo?"
J: ,, Dobře domluveno"
Vážně si dá David pozor nebo si to zopakuje s Mery? A co Janek a Týna?

Která je ta pravá?Kde žijí příběhy. Začni objevovat