💫Pravda💫

0 0 0
                                    

Mery:
Týně jsem se svěřila co se mezi námi stalo mezi mnou a Davidem samozřejmě jsem jí potvrdila, že to byl jen úlet. Ale pro mě to nebyl úlet když k tomu vlastně nedošlo ale mohlo kdyby nebylo Janka, klidně bych si dala říct. A šla bych do Davida vždyť je hezkej sexy a má krásný modrý oči a prostě všechno je na něm sexy a boží. Ale bohužel se s ním dneska neuvidím protože je víkend. Jedině někde v obchodě když teď vyrážím na nákupy. Abych měla z čeho vařit. Když jsem byla hotová tak jsem se vyplížila potichu z bytu, protože Týna ještě spala a vyrazila autem na nákupy. Na parkovišti jsem nechala auto nezaparkuju přeci v obchodě to je pitomost🫣🤭😂
A šla jsem nakupovat suroviny jako je ovoce a zelenina a další nutné věci co jsou třeba. Každý byl na nákupech takže ví co a jak.

David:
Ráno jsem se probudil v koupelně si udělal ranní rutinu oblékl se a šel se nasnídat. Když jsem byl hotový tak jsem si řekl že se půjdu projít do města a možná se stavím někde v obchodě když je ten víkend. Alice je pryč u rodičů tak mám volný byt možná by se to dalo využít s Mery 🤭🤫. Nic jste neslyšeli sice jsem řekl Jankovi že si dám pozor a že už nic nebude ale nemůžu si pomoct pořád na ní musím myslet. Jako třeba teď a v ten moment jsem do někoho omylem narazil.
D: ,,Pardon moc se omlouvám zamyslel jsem se a nedával pozor "
M: ,, Stává se ti to i u řízení auta nebo jen na procházkách?"
D: ,, Mery co ty tady?"
M: ,, Nákupy a ty?"
D: ,, Procházka a možná i ty nákupy ale jen možná, Alice je u rodičů tak jsem doma sám"
M: ,,Tak to chápu já nejsem sama ale s Týnou bydlíme spolu"
D: ,, Jasně a nechceš s tím pomoct do auta?"
M: ,,To bys byl moc hodnej"

Tak to bylo štěstí že narazím zrovna na ní když to zaplatila skočila si do drogerie pro něco. A pak už jsme šli spolu otevřela kufr a já jí to tam narovnal aby mohla odjet. Ale to jsem nechtěl chytl jsem jí jemně za ruku přitáhl si jí k sobě a políbil ji.
D: ,,Svezeš mě?"
M: ,, Ráda nasedej"
Když jsem byl s ní v autě tak se rozjela a jelo se domů musel jsem jí navigovat, protože neví kde bydlím. Ale to bych nebyl já kdyby mě něco nenapadlo položil jsem jí ruku na stehno. A jel s ní níž a níž a začal jsem jí líbat na krku chtěl jsem jí hrozně moc.
M: ,, První zastávka co říkáš? Strašně tě chci "
D: ,,A já tebe taky chci hrozně moc"
Stane se mezi nimi něco nebo je něco někdo vyruší?

Která je ta pravá?Kde žijí příběhy. Začni objevovat