💫 Problém Klára💫

0 0 0
                                    

Týna:
Přesuneme se o pár hodin později koukla jsem se na Janka spal zmohlo ho to co se stalo mezi námi. Oblékla jsem se a odešla domů za Mery pokud nebude někde s Davidem. Ale bohužel jsem natrefila na někoho jiného a to na Kláru. Ale ona si mě nevšimla ale já jí ano s nějakým chlapem a s ní i Alici. Twl co mají za lubem šli mým směrem tak jsem se skryla a poslouchala co říkají. To jako fakt? Moc jsem tomu nerozuměla ale s něčím potřebují pomoc ale nevím s čím. Musím okamžitě za Mery počkala jsem až odešli a já pak zmizela.
Dorazila jsem domů byli tu jiné boty pánské takže je tu David a slyšela jsem zvuky takže jsou v tom nejlepším.
Zašla jsem do kuchyně a udělala si čaj ale musela jsem si dát panáka, aby se mi všechny myšlenky urovnali v hlavě.

Mery:
S Davidem jsme přijeli z kanceláře a když se za námi zabouchli dveře tak jsme se začali líbat. A zatáhla sem Davida ke mě do ložnice kde jsme skončili v posteli. Líbali naše oblečení létalo vzduchem hladili jsme se a David přešel k věci. Bylo to mega dokonalý líbilo se mi to a vůbec jsem se nemusela krotit, když je Týna s Jankem a snad to klapne.
Po všem jsme leželi vedle sebe oddychovali líbali a mazlili se.
M: ,,To bylo dokonalý "
D: ,,To teda bylo a klidně bych si to zopakoval ale jinde"
M: ,,Ty divochu a kde přesně? Na pračce nebo na lince?"
D: ,,Co třeba obojí?"
M: ,, Může být ale musíme kouknout jestli tu jsme sami "
D: ,,No to musíme"

David:
Oblékli jsme se po našem milování políbili jsme se a odešli se kouknout po bytě. Mery dala vědět že nikoho neobjevila ale já ano a to Týnu tak šla za námi.
D: ,, Co se děje? S Jankem nějaký problémy?"
T: ,, Spíš problém Klára a i Alice "
M: ,,Co se stalo?"
T: ,, Slyšela jsem a viděla jsem obě dvě s nějakým chlapem s něčím potřebovali pomoct. A dávali mu prachy takže v něčem jedou nebo něco chystají ale moc jsem je neslyšela "
D: ,, Musíme si dávat bacha a s Jankem se to pokusíme dát dohromady urovnat to, abysme s Mery mohli být spolu"
Povede se to Davidovi s Jankem a budou fakt spolu?

Která je ta pravá?Kde žijí příběhy. Začni objevovat