???: Bu gece girer miyiz oyuna Riku?
İki tane erkek çocuk sokaklarda yürüdüğü vakit konuşuyordu.
Riku: Girecez tabiki, bizim başka yapacak işimiz yok sonuçta Hinata. Ödev desen öğretmen daha gelmedi bugün, boş boş sınıfta oturduk.
[Hinata POV]
Benim ismim Hinata, yanımdaki bebek gibi yüzü olan çocuğun ismi ise Riku, ikimizde aynı mahalle'de büyüyen çocuklardandık, bizim dışımızda ise Fuuka isimli bir kız vardı, Fu-chan diye lakap taktık çocukluk zamanında, bizimle çoğu zaman olduğundan erkek gibi bir kız olmuştu büyüyene kadar.
Biz doğup büyüdüğümüz sokağa doğru inerken yere çökmüş etrafa bakan ve üçüncü dostumuz ile karşılaşmıştık.
Fuuka: Riku! Hinata! Sonunda gelebildiniz.
Riku: Okuldan geliyoz, sende galiba okula bilerek gelmedin, yanılıyor muyum ben acaba Fu-chan?
Fuuka: Bugün gelesim yoktu, neyse nereye gidiyoruz.
Hinata: AVM! Bugün yeni film geliyor ve akşam yemeğini oradan yemeyi planlıyom, benim iki bunak evde değil.
Riku: Ve son cep param gidiyoooo~
Fuuka: Piç! Hani paran vardı! Dün öyle diyordun.
Riku: Çünkü dün olan dünde kaldı ve şuan param yok yanımda!
Fuuka: Git evden al mal!
[AWM] (Sinema Salonu 02)
"Hayır kardeşim, bu durumu hala düzeltebiliriz!"
"Hayır, düzeltemeyiz, geçmişide geleceğide kendimiz düzeltemeyiz! Ama yapılacak tek bir şey var, bu aramızdaki düşmanlığı sonsuza kadar bitirmek!"
Filmin başrolü ve ana kötüsü bir anda kılıçlarını hızla çıkarttı ve yakın dövüş sahnesi başlamıştı.
Fuuka: Hadi be! Hadi! Plot armor işe yaraması gereken yer burası lan!
Dövüs sahnesi sıcak ve agresif bir şekilde ilerliyordu, iki karakter birbirine ayak uydurarak saldırı üstüne saldırı gerçekleştiriyordu.
Riku: Gitti, Mc gitti demedi deme.
Hinata: Erken sevinme Riku adam. Villian sevdin diye kazanacak değil.
Riku: Var mısın lan iddiasına?
Hinata: Akşam yemeği ısmarlar kaybeden.
Riku: Tamam ulan! Kabul!
İddiadan sadece birkaç sonrasında ise beklenmedik bir şey olmuştu. Hem ana karakter, hem de ana kötü karakter aynı anda gittiler ve birbirlerine kılıçlarını sapladılar. Ben ve Riku öyle mal gibi bakıp kaldık, ama hala ikiside ayaktaydı ve tam o anda birkaç saniye sonra iki karakterde yere yığıldı ve son yazısı geldi.
Işıklar açıldığı vakit ben Riku'ya ve Riku ise bana bakıyordu.
Riku: Eeeee?! Ben ne anladım amk?!
Hinata: Ulan güzelim film serisinin içine SIÇTILAR AMK! Şimdi kim bu iddia'yı kazandı!?
Fuuka: İkinizde bana söylüyorsunuz akşam yemeğini
Film bittikten ve ışıklar açıldıktan sonra ayağa kalkıp Fuuka'ya bakıp şunu sordum. "Ne alaka?! Daha sen girmedin iddia'ya!" Ve Fuuka'da benden sonra kalkıp "Beni o kısım hayatta ilgilendirmez, ne de olsa ikinizde sıçtınız." Dedi ve salon'un kapısına önden yöneldi. Ardından ondan sonra bende arkasından geliyordum.
Riku hala bir bok veya halt anlamadan hala yukarı bakıyordu ve kendi kendine şunu yüksek sesle söyledi. "Ben böyle sonun anasını avradını sikeyim! En boktan finaldi lan bu baya!" Ve peşimizden gelmeye başladı.