-2-

0 0 0
                                    

[Hinata POV]

AVM'nin sadece yemek dükkanları  olduğu bölgeye geldikten sonra kalabalık ve her tarafta masa olan orta alanda dolaşıyorduk.

Fuuka: Pekala beyler, ne alıcaksınız bana şimdi?

Riku: ACILI TAVUK KANADI!

Fuuka: Piç kurusu! Acıya karşı sıfır dayanıklılığım var lan! Sakın yapma bunu!

Riku: Zaten bütün amaç bu!

Fuuka: Amacını sikeyim! Göt herif!

Fuuka ve Riku aralarında küçük çocuk gibi tartışırken ben çoktan bizimkilere yemek söylemek için bir tezgah'ın yakınına gittim ve ikisi tartışırken orada yer alan kasiyer ile konuşumaya başladım.

Kasiyer: Hos geldiniz, siparişinizi alabilir miyim?

Hinata: Benim için bir XL mixed chicken kova, large baharatlı elma dilim patates, çift katman burger, 12'li soğan halkası, sufle, büyük boy sundae, büyük boy çikolatalı milkshake ve yanında 3 adet soğuk çay, karpuzlu olsun.

Benim sipariş bitince önce kasiyer ve arkadaki elemanlar, ardından ise Riku ve Fuuka bana şaşkın gözler ile bakıyordu, bende onlara karşı şu cevabı verdim. "Ne? Ben baya açım, öğlen vakti yemedim bir halt."

[Literally 20 Minutes later]

Kasiyer: 1102! 1103! 1104! Siparişler hazır.

Hinata: Çıktı bizimkiler, gelin alalım şunları.

1102 benimdi ve bana büyük plastik tepside vermişlerdi, ben kasiyere, kasiyer bana bakıyordu ve benden sonra Fuuka ve Riku hızla alıp benimle beraber köşede tuttuğumuz masaya geçtik.

Riku: Hayvansın sen Hinata, sana sadece bu kadar söylüyom, bir salata eksik zaten şurada.

Hinata: Bunu bir iltifat olarak alıyorum can yoldaşım ve çocukluk arkadaşım Riku.

Fuuka: Boşuna uğraşma Riku, onu bu durumda asla sinirlendiremeyiz onu.

Hinata: Hadi ben hayvan birisiyim ama siz niye bir halt yemiyonuz ? Sadece buritto, patates kızartması ve orta boy kola almışsınız.

Fuuka: Birde soruyor musun?! Bu adam beni delirtecek... imdat diye bağırasım var.

Bu esnada büyük kovadaki tavuk parçalarından bir tane alıp yerken ağzımdakini bitirip Fuuka'ya şunu söyledim. "Bağır, seni tutan kimse yok Fu-chan, ayrıca şu konuyu kapatalım artık." Demiştim ve nedense bu dediğime karşı pek bir şey dememişti hiçbirimiz, sonra Fuuka konu değiştirmeye çalıştı.

Fuuka: Aslında sizinle konuşmam gereken bir konu vardı, boş vakit varken anlatmayı planladığım bir konu.

Ben ve Riku, tüm pür dikkatimizi Fuuka'ya yönelttik.

Fuuka: Okullar arasında bir Tur E-spor müsabakası planlanıyor eğlence olması için ve bizim okul dışında her yerden adaylar var.

Riku: Neyin E-spor'u tam olarak Fuuka ?

Fuuka: Apex, üçümüz girer miyiz peki?

Riku: Apex ? Bilemedim şimdi...

Ben ikisinin konuşmasını dinleyip tavuklardan birkaç tane daha yedikten sonra şunu söyledim. "Girelim, başka giren yoksa zaten okullar arası eğlencede olur bize."

[After Food]

Hinata: Waaaaah~

Fuuka: Hepsini yedi, senin mide boşluk mu be?!

Riku: Birde hesabın hepsini gidip kendi ödedi ya...

Fuuka: Varlıklı aile diff

Hinata: Ortada patlayan bir Jungle diff var, teşekkürler, hadi eve dönelim.

Ve kalan vakitte AVM'den çıkıp evlere gittik ve daha fazla ilginç olay yaşanmadı sonraki güne kadar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KargalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin