Dva meseca su gotovo proletela, a ja toga gotovo da nisam bila svesna. Zatrpala sam se poslom i držala se po strani dok su me novinari neumoljivo jurili i saletali. Izbegavala sam ih u širokom luku i ostajala samo nemi posmatrač haosa koji je iznenada nastao.
Stiven je u nekom momentu odlučio da se obrati jednom renomiranom štampanom listu i prizna kako je zavistan od seksa sa profesionalkama. Priznao je i kako je odlučio da potraži stručnu pomoć i vrlo skrušeno se izvinio njemu bliskim osobama koje su, zbog skandala koji je izazvao, patile.Među tim "njemu bliskim osobama" novinari su podrazumevali i mene i bili neumoljivi da saznaju kako se ja osećam povodom svega toga i imam li nešto da kažem.
Imala sam ja štošta da kažem. Bila sam puna besa i ogorčenja, bola za koji oni nisu smeli da saznaju.
A sve je postalo još gore kada se oglasila žena sa kojom se viđao. Mudro je ćutala i čekala da se on oglasi prvi, a onda izašla u javnost sa pričom kako je njihov odnos samo u početku bio "poslovan" i kako su već neko vreme u vezi. Navela je i kako je nagovarala Stivena da uradi pravu stvar i kaže mi istinu, ali da on nije bio spreman na taj korak i kako duboko žali što sam na kraju ja povređena zbog njegove bezobzirnosti i kukavičluka.Pripala mi je muka kada sam prvi put sve to čula.
Sećam se kako sam se bukvalno presamitila držeći se za stomak. Bila sam ubeđena da ću povratiti. A kada je nalet mučnine prošao zamenio ga je toliko snažan bes da sam bila u stanju da odem pred vrata te žene, počupam joj nadograđenu kosu i odvalim joj takav šamar da bi joj usne momentalo iscurele!
Eli me je smirivala i govorila mi kako ne treba da obraćam pažnju na ono što ona govori, jer su te baljezgarije bile samo način da privuče pažnju. S obzirom na to da je rešila da se oproba u svetu filma (za odrasle), trebala joj je da se samopromoviše dok to remek delo sedme umetnosti ne izađe u javnost.
Valjda je verovala u ono da je svaka reklama dobra reklama.Uglavnom, njene izjave su bile još jedan razlog zbog kog su me novinari jurili i tražili da čuju šta imam da kažem na sve to.
Nisam ništa rekla, naravno, ali bilo je đavolski teško izbeći taj medijski stampedo koji kao da mi je stalno bio za petama. Osećala sam se loše, jer su svi aspekti mog života trpeli. Nekako sam se nosila sa teretom koji mi je, bez pitanja, uvaljen u ruke. Međutim, teško mi je padalo to što je moja majka sve to loše podnosila. Volela je Stivena i zaista se radovala naštoj zajedničkoj budućnosti, ali mene je volela više od svega. Njeno sam jedino dete i znam da je patila zato što ja patim. Trudila sam se da se držim ispred nje. Glumila sam jaku i hrabru ženu koja je itekako znala da se raspadne, ali tek kada bi se našla sama između svoja četiri zida.
A onda bih se ponovo sastavila i nastavila da guram napred i tako u krug već dva meseca.Ni sad nisam najsjajnije rapoložena, ali to nije važno.
Lurmanovi, bračni par čiju sam kuću uređivala, organizuju zabavu povodom završetka radova. Pozvana sam upravo zato što sam uređivala kuću i bilo bi glupo da se ne pojavim kada bi njihovi prijatelji mogli postati moji potencijalni klijenti. Nisam raspoložena za gužvu, smeškanje i ćaskanje, ali nije važno. Oblačim haljinu, šminkam se i sređujem kao da je sve u najboljem redu, a zapravo sam i dalje u pravom, pravcatom emotivnom neredu.Leto je na izmaku, ali su večeri još uvek tople pa su Lurmanovi odlučili da otvore dvokrilna balkonska vrata u prizemlju, a dvorište ukrase sitnim svetiljkama i visokim okruglim stolovima koje su postavili oko bazena.
Pokupila sam Maju, moju asistentkinju, pa sam zajedno sa njom došla na zabavu na koju mi se uopšte nije dolazilo. Ona je, sa druge strane, bila dobro raspoložena i puna nade da će baš večeras upoznati nekog zgodnog i zanimljivog. Zavidela sam joj na entuzijazmu. Terala sam sebe da se osmehujem dok sam razgovarala sa ljudima, ali nisam mogla da se otmem utisku da njih ne zanima moj rad nego moj privatni život, jer sam mogla da se kladim da im je Bet rekla ko sam. Imala sam utisak da me gledaju kao da me analiziraju, kao da na mom licu traže tragove suza i neprospavanih noći i to me je činilo jako razdražljivom. Savlađivala sam se kako sam znala i umela dok su me Bet i Tomas upoznavali sa svojim prijateljima i prilično laskavo govorili o mom radu i našoj saradnji uopšte. Bila sam im zaista zahvalna zbog toga, ali u nekom trenutku sam shvatila da nemam više snage i poželela sam da odem kući. I baš kada sam prišla da saopštim svoju odluku Bet, ona me je pozvala da joj se pridružim i nekako sam osećala da sledi nova tura upoznavanja. Oh...
YOU ARE READING
ŽIGOLO
RomanceKada sazna da njen verenik redovno koristi usluge dama iz agencije za eskort, Mona odlučuje da mu uzvrati istom merom. Unajmljuje Maksa verujuću da će to biti samo za jednu noć. Međutim, subina je htela da im se putevi ponovo ukrste.