Hoofdstuk 1
Secret POV
Mijn vingers typen woord voor woord in het document. One Direction’s verhaal? Wauw dat zou mooi zijn als ik een boek uitgaf, maar dat gebeurd niet, want in die tijd is One Direction al uit elkaar. Weg gegooide vriendschap erg zonde.
-----------
Louis’ POV
Het vliegtuig landde en we werden gevraagd om het te verlaten. Met zijn allen stonden we op en liepen we naar buiten. Liam had de hele reis niks meer gezegd en Niall had geen een snoepje aangeraakt en verder was iedereen met zijn eigen zaken bezig.
‘Lou loop eens door’ zegt Niall fel
‘Sorry hoor ik wist niet dat je een plotselinge menstruatie kreeg’ zeg ik arrogant terug
Niall steekt zijn tong uit en loopt langs me. Ik kijk hem nog even arrogant aan voordat we met zijn 5en de taxi in gaan. De rit is stil net zoals in het vliegtuig, maar als we bijna bij het huisje zijn worden de irritaties al meer.
‘Niall schuif eens op met je dikke reet’ zegt Zayn die Niall tegen mij en Harry aandrukt
‘Doe normaal Zayn’ schreeuwt Harry die Zayn een klap voor zijn kop geeft
‘Handen thuis Styles’ zeg Zayn boos
‘Hou eens op’ nu komt Niall in het gesprek en word hij op zijn been geslagen
‘Wow het vreet monster heeft een stem gekregen’ zeg ik sarcastisch
‘Oh, en waar is jouw vriendin? Oh ja was die niet laatst bij Harry in bed’
‘Wat!’ schreeuw ik en ik kijk Harry boos aan
‘Hey, dat ze op knappere jongens valt is niet mijn probleem’
Ik trek Harry aan zijn haren en hij weer aan de mijne, maar we stoppen alle twee als we de auto deuren zien open gaan en de chauffeur ons raar aankijkt.
‘Zijn we er al’ vraagt Niall
De man knipt en samen stappen we de auto uit. Een klein huisje aan het strand pakt onze blik, maar Harry is duidelijk niet tevreden.
‘Dit moet vast het verkeerde huis zijn, dit is nog geen eens mijn badkamer’ zegt Harry in paniek
‘Meneer Cowell zei dat dit het huis was’ zegt de man terwijl hij het huis goed bekijkt
‘Nee, dit meen je niet hoe kan ik in hemelsnaam rusten als die dingen dicht bij me zijn’ zegt Harry boos
Harry zucht en pakt zijn koffer en loopt richting de deur hij gooit hem open en loopt naar binnen, Liam volgt hem en daarna Zayn en Niall. Ik pak mijn koffer uit de achterbak en ik kijk hoe de chauffeur weg rijdt. Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en ik kijk naar de ontvangen berichten.
Johannah (Mummy): Lou heb jij je oplader van je mobiel wel mee want hier ligt er nog een ik weet niet of hij van Lottie is of van jou?
Stan (Pal): Hey kan je potje voetballen?
En dat waren ze geen Eleanor stond ertussen. Misschien was het echt waar en hadden El en Harry echt wat gedaan.. Ik voel de pijn in mijn hart en ik probeer het zo snel mogelijk te vergeten. Met nog steeds dezelfde pijn loop ik naar binnen. Het was erg knus, maar toch gezellig. Niemand was beneden te bekennen, maar dan hoor ik opeens een harde deur dicht slaan en kijk ik naar de trap. Zayn komt boos naar beneden gerend en loopt boos naar de woonkamer. Ik besluit om niks te doen en ik pak mijn koffer en ik loop naar boven.
JE LEEST
The Boys // One Direction
Acak5 jongens vrienden van het begin, maar wat als alles te veel word en ze een voor een veranderen en hun irritaties naar elkaar steeds groter worden? De 5 worden naar een vakantie huis gestuurd om weer tot rust te komen, maar wat als dat alles alleen...