Nancy Mitchell
Nancy w dzieciństwie była odrzucana przez rówieśników, ponieważ pochodziła z mało zamożnej rodziny. Gdy ojciec zdradził jej matkę, świat Nancy się zawalił. Tamto zdarzenie sprawiło, że stała się opryskliwa dla innych ludzi. Teraz jej rodzicielka wychodzi za mąż za bogatego mężczyznę, co sprawi, że cały świat dziewczyny przewróci się do góry nogami.
Elizabeth Mitchell
Elizabeth zaszła w ciążę z Nancy w wieku 17 lat. Jej rodzice, którzy mieli wobec swojej córki ambitne plany, byli zawiedzeni. Kiedy Elizabeth dorosła, wyjechała ze swoim ówczesnym chłopakiem - i jednocześnie ojcem Nancy - Jamesem do Whistler. Ich relacja jednak się pogorszyła, bo mężczyzna popadł w alkoholizm, co doprowadziło do rozstania. Elizabeth musiała zacząć pracę jako kelnerka, gdzie poznała Richarda.
Richard Brown
Prowadzi firmę lotniczą, interes przekazywany z pokolenia na pokolenie. Jest wdowcem, ponieważ jego żona zmarła na raka. Poznał Elizabeth podczas kolacji w restauracji, gdzie kobieta pracowała jako kelnerka.
Jennifer Brown
To miła, otwarta na nowe znajomości dziewczyna, córka Richarda. Uprawia szermierkę. Ma chłopaka Jasona oraz najlepszą przyjaciółkę Susan.
Michael Brown
Jest bliźniakiem Jenny, młodszym o 8 minut. To jej zupełne przeciwieństwo - na początku udaje miłego, ale później okazuje się pretensjonalnym dupkiem. Gra w golfa.
Matthew Brown
Jest na trzecim roku prawa w Wielkiej Brytanii i odwiedza rodzinę w święta. Jest ambitny i sympatyczny, nie chce przejąć firmy ojca.
Susan Moore
Najlepsza przyjaciółka Jenny od dzieciństwa. Jest plotkarą, często kpi z osób biedniejszych od niej.
Liam Scott
Pochodzi z mniej zamożnej części Jacksonville. Najpopularniejszy surfer w szkole. Jest wredny dla Nancy, jak zresztą dla wszystkich innych. Ma trudną sytuację w domu.
CZYTASZ
Nowe życie Nancy Mitchell
Teen FictionNancy Mitchell opuszcza Kanadę, by rozpocząć życie na gorącej Florydzie. Przeprowadzka oznacza nie tylko zmianę otoczenia, ale też nowe wyzwania - inna szkoła, zupełnie nowi ludzie i zderzenie z urokami nastoletniego życia. W słonecznym stanie nic n...