Seznámení s Explem
Byla sobota ráno, a my s Klaris jsme se chystali na událost roku! UTUBERING. Jelikož jsme spolubydlící, tak nemáme problém s domluvou. Strašně moc se těším protože tam potkáme naše kočičáky, které si za pár dní určitě vezmeme. "Kate?" Koukla se na mě Klaris. "Hmm..co je smraďochu?" podíváme se na ní. "Hahahahahhaahah vtipné debile" zaksichtila se Klaris a dodala: "mám si vzít ty tanga ze vcerejska? Víš ty černé, krajkované" "Proč že vcerejska?" zvednou obočí, i když to neumim. "Někde jsem četla, že tvoje intimní vůně může přilákat alfasamce. Tak to zkusim na Expla. Co rikas?" "Piče, budeš smrdet" "Ale notaaaak" "Však mě je to u mého sexy kombajnu" "Juj" rozesmala se Klaris. Oblékli jsme se nějak normálně, tak jako chodime vzdycky. Takže sitovane punčochy, podvazky, korzet a boty na metrovým podpadku. Trocha mejkapu, abychom nevypadali jako zmalované Bitch. Byli dvě hodiny odpoledne a my jsme přijeli na místo konání. Bylo to lidí jak nasráno, ale pomocí podpadků díky kterým jsme sráželi ty jedenáctileté vlhké fanynky, jsme prošli velmi snadno do první řady. Netrpělivě jsme tam čekali. Mezitím, co se Youtubeři připravovali v zákulisí, tak nám na stage dva chlápci pustili hudbu. Ale ne jen tak ledajakou. Pustili Mozarta. Celé osazenstvo nahodili Poker face. "Co piče? Prej to erektuje myšlení" řekl jeden z nich. Moc bych jim nevěřila, spíš to zretarduje člověka, ale ok. Pár minut před zahájením jsme s Klaris hodili několik set selfíček na instagram a náš fajsbuk. "Tak začneme odpočítávat. Až napočítáme nulu, tak sem přiběhnou YouTubeři. Okéééj???" řekl jeden z těch dvou chlapů, co pouštěli Mozarta. "Pico jsem se lekla" zařvala Klaris. Její výkřik zakrylo odpočítávání. "3..2..1..teď!" zarval dav. Na stage se pomalu sešrotil celý tým český i slovenský scény. S Klaris jsme si všimli hned Expla a Matúše. Měla jsem dokonce pocit, že na mě a na Klaris mrkali očkama. Celý program byl náramně zábavný. Poslechli jsme se Gabču Heclovou, čaj o páté živě s Teri, Vidrula jak si hraje, že je v lese. Byly jsme zklamané, když to skončilo. Měli jsme ovšem možnost jít se vyfotit s Youtuberama, když jsme se dokopali do první řady. S Klaris jsme se hnali jak šílené. Přišli jsme do místnosti, kde měl Expl, Matúš, Fajtik a Vaďak šatnu. Kluci se v tu chvíli oblékali. Byli polonazí. Oh můj bože, jestli má bůh nejakyho syna, tak to bude Explo. Je to druhy Ježíš! Stali jsme tam jako šutři s otevřenou pusou. V tu chvíli na nás kluci promluvili..
Táák lejdýs, toto je moje první ff s Explem a tak nějak vůbec první, takže #nohate prosííím :3 jinak omlouvám se za to , že v této části se zatím moc neděje, ale nebojte lidičky, později se to rezeběhne ✌ sooo doufám že jste si část užili a těším se příště na vás zas majte sa faaan-tasticky :3333
ČTEŠ
V neštěstí naštěstí s Explem a Matúšem
FanficTento příběh bude o Katy(18) a její kamarádce Klaris(18) a jejich dramatech a strastí při konfrontacích s hromadou youtuberů. Příběh plný nástrah, problémů, intrik a mnoho dalších. Při čtení tohoto příběhu se rozhodně nebudete nudit, takže se klidně...