6.

401 23 7
                                    


Cold.


It's so cold.


It's so cold.


It's so cold.


Cold.


Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold.


 Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold. Cold.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Silly. ||Yan!Countryhumans x NB!Reader||Where stories live. Discover now