Κεφάλαιο 02

23 6 0
                                    



Laila's PoV

«Ντάλτον; Όχι δεν μου έχεις αναφέρει κάποιον με αυτό το όνομα ποτέ, ήταν φίλος σου;» η Τρέισι έψαχνε ανάμεσα στις κρεμάστρες με τα φορέματα όπως και εγώ. Πήγαινε και εκείνη σε πολλά γκαλά και στα περισσότερα είχα την τύχη να την έχω μαζί μου.

Εκτός από το χθεσινό, το οποίο ήταν καλεσμένη με τον σύζυγό της αλλά δεν παρεβρέθηκαν. Ηθελα να πω σε κάποιον για τον Ντάλτον και η Τρέισι είναι φίλη μου, αλλά φοβάμαι ότι μπορεί να πει κάτι στον άντρα της, που δεν θα έπρεπε, οπότε αφού είναι κολλητός με τον Ρομπερτ, απλά δεν θα μείνει μυστικό.

«Ναι ήταν φίλος μου από το λύκειο και ήμασταν στις ίδιες εστίες στην πανεπιστημιούπολη αργότερα. Κάναμε πολύ παρέα τότε.» ήταν αλήθεια. Γνώρισα τον Ντάλτον στην δευτερα λυκείου όταν μετακόμισε στην πόλη και ήρθε σαν καινούργιος στο σχολείο.

Όταν τον είδα να μπαίνει στην τάξη μου σκέφτηκα πόσο περίεργα και παράλληλα όμορφα αισθάνθηκα με την παρουσία του εκεί. Γίναμε σχετικά γρήγορα αχώριστοι.

«Μόνο φίλοι;» φαίνεται να είναι παραπάνω χαλαρή από ότι περίμενα καθώς αρπάζει κάποια φορέματα στα χέρια της. Παίρνω και εγώ ένα σκούρο μπλε στραπλες και ένα ροδακινί απαλό με κορσέ.

«Ναι μόνο Τρέισι.» το είπα με έντονο και λίγο θιγμένο τρόπο για να δείξω ότι με ενόχλησε ότι σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο. Λοιπόν η Τρέισι και ο άντρας της ξέρανε για την σχέση μας με τον Ρομπερτ.

Ήξεραν ότι δεν είναι κανονικός γάμος και κάποιες φορές η Τρέισι πετούσε κάποια χαζά πράγματα όπως να του δώσω μια ευκαιρία και τα σχετικά.

Γνώριζαν εξαιτιας του Ρομπερτ, αυτός ήθελε να το πει και το πε. Βέβαια ποτέ δεν μαθεύτηκε πουθενά αλλού, άρα υποθέτω ότι είναι όντως καλός του φίλος ο Μαξιμους.

«Καλά τότε γιατί σε έπιασε πανικός; Επειδή είδες έναν παλιό φίλο;» αναστέναξα παραιτημένη. Δεν καταλάβαινε.

«Εάν έλεγα στον Ρομπερτ ότι είδα έναν παλιό μου φίλο και αντάλλαξα κάποιες κουβέντες θα ήθελε να μάθει ποιος είναι και από την ζήλια και τον εγωισμό θα μπλέκαμε σε χαζά προβλήματα.» έλεγα την αλήθεια. Ήξερα πια τις αντιδράσεις του Ρομπερτ.

«Εντάξει οπότε τώρα τι; Δεν θα τον ξανά δεις και τελειώνει εκεί το πρόβλημα.» θα μπορούσα να συμφωνήσω ότι ήταν μια σύμπτωση και ότι δεν θα ξανά συνέβαινε.

Clandestine marriageWhere stories live. Discover now