Laila's PoV.Φόρτωναν τις βαλίτσες στο ιδιωτικό τζετ και εγώ μπήκα μόνη μου μέσα αγνοώντας τον Ρομπ. Έκατσα στο κάθισμα που με βόλευε πάντα να κάθομαι, δίπλα από το παράθυρο και άπλωσα τα πόδια μου.
Σκέφτηκα για μια στιγμή να κάνω την κουρασμένη και να ξαπλώσω στην καμπίνα που υπήρχε εναλλακτικά για ύπνο, αλλά η ιδέα μου πέρασε γρήγορα καθώς είχα περιέργεια να δω την.......σύντροφο του.
Χθες το βράδυ περίμενα να τηλεφωνήσει όπως μου είχε πει. Είχα περιέργεια να δω τι θα μου έλεγε ξανά, που θα το πήγαινε. Τελικά δεν τηλεφώνησε.
Άρχισα να αναρωτιέμαι εάν ήταν μαζί της και για αυτό δεν τηλεφώνησε. Έμεναν μαζί; Κοιμόντουσαν μαζί; Πόσο κοντά ήταν; Πόσο σοβαρά την έβλεπε; Εάν έκρινα από τον παλιό του χαρακτήρα, μάλλον είχε μάτια μόνο για εκείνη και μάλλον είχε σκοπό να την παντρευτεί. Κοιμήθηκα πολύ αργά και ένιωθα σχετικά κουρασμένη.
«Ευχαριστώ, είσαι πολύ γλυκός.» ακούστηκε μια γλυκιά γυναικεία φωνή. Το δέρμα μου άρχισε να με τρώει. Ηθελα να ξύσω το δέρμα από πάνω μου μόνο με τα νύχια μου. Ένιωθα πως θα έσπαγα και μόνο από την φωνή της.
Μπήκε μέσα, κάθισε απέναντι σε μια θέση και τότε κατάλαβε ότι βρίσκομαι εκεί. Ο Ντάλτον της έδεσε την ζώνη ενώ εκείνη με κοιτούσε με ένα φιλικό χαμόγελο.
Ηταν ξανθιά γαλανομάτα. Γιατί ήταν ξανθιά; Νόμιζα πως δεν του αρέσουν οι ξανθιές. Νόμιζα πως του άρεσαν οι μελαχρινές; Και γιατί έχει μεγάλα φουσκωτά χείλη; Γιατί το στήθος της είναι μεγάλο σαν ψεύτικο αλλά μοιάζει 100% αληθινό; Κοινώς γιατί έχει τόσο ωραίο καμπυλωτό σώμα;
«Γεια σου, είμαι η Ρουσλανα.» απευθύνθηκε σε εμένα με τον ίδιο τρόπο και μόνο τότε ο Ντάλτον γύρισε και μου έριξε μια ματιά. Ρουσλανα; Ρωσίδα; Από πότε του άρεσαν οι ρωσίδες; Γαμωτο γιατί ένιωθα να θέλω να τσιριξω και να κατέβω από το αεροπλάνο τώρα κιόλας;
Προσπάθησα να συνερεφω τον εαυτό μου, η κοπέλα δεν μου έφταιγε σε τίποτα. Δεν ήταν κακία, ούτε αγενής. Δεν είχα λόγο να μην μπορώ να είμαι στον ίδιο χώρο μαζί της. Εκτός του ότι ήταν μαζί με τον Ντάλτον. Αυτό φάνταζε σημαντικός λόγος τώρα που το καταλάβαινα.
«Λάιλα» προσπάθησα να ακουστώ συνετή και της ανταπέδωσα ένα μικρό μαζεμένο χαμόγελο σε σχέση με το δικό της. Ο Ντάλτον έσκυψε και της άφησε ένα φιλί στα κόκκινα χείλη της και εγώ σφίχτηκα ολόκληρη.
YOU ARE READING
Clandestine marriage
RomanceΜερικές φορές έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις. Πέφτεις στα δίχτυα μια φορά και παγιδεύεσαι για πάντα. Αναγκάζεσαι να ζήσεις με αυτό, χωρίς να μπορείς να λάβεις υπόψιν σου τα συναισθήματα σου. Λάιλα Κάμελτον μια γυναίκα γνωστή σε όλους ως η γ...