Kerem uyandığında banyodaki işlerini halledip oğlunun odasına girdi. Yatağında poposunu hafif kaldırarak ve baş parmağını ağzına almış uyuyan oğlunu görünce gülümsedi. Yavaşça yaklaşıp saçlarını koklayarak öptü ve ardından yanağını da öptü.
"Aslanım...hadi kalk babacım"
Küçük çocuk küçük elleriyle mırıldanarak gözlerini ovuşturdu ve ardından babasına baktı.
"Birazcık daha uyuyamazmıyıızz"
"Biraz daha uyursak geç kalırıız"Kerem gülümseyerek cevap vermişti oğluna. Küçük çocuk duyduğu şeyle hemen ayaklandı.
"Biz Türkiye ye dönüyoruuuz"
"Eveet Barış amcan ile İsmail amcanı evlendiricez ama sen uyanmazsan gidemeyiz"
"Uyandım kii"Çocuk hemen Keremin yanağından öptü ve koşarak banyoya gitti. Kerem gülümseyip mutfağa ilerledi ve sofrayı kurmaya başladı. Beline dolanan kolla irkildi ve etrafına baktı ardından arkasına döndü.
"Günaydın canım"
Kerem ona sarılan bedenden uzaklaştı.
"Aslan burda deil Altay oyuna gerek yok"
Kerem geri işine döndüğünde Altay sinirlense de bir şey belli etmedi ve oğlunun yanına ilerledi.
Kerem derin bir mefes aldı. Türkiye ye dönmek istediğinden emin deildi...düğüne o ve onun ailesi de gelicekti sonuçta Barışın arkadaşıydı o da.
Hazır olduklarında ve uçuş saatleri geldiğinde uçağa bindiler.
İcardi ise sabah kalktığından beri dalgındı.
"Kanka Kerem...şey Kerem baba olmuş"
"Ne...K-kerem mi...benim Keremim mi"Keremin baba olduğunu öğrendiği zaman kendi çocuğunun doğmasına da 4 hafta kalmıştı. Çok garip...kendisi de baba olucaktı lakin Keremin baba olması onu o an çok üzmüştü.
Eşi kim diye sormadı çok merak etti ama kaldıramazdı...Kereme ondan başkasının dokunduğu, öptüğü, kokusunu içine çektiği belki de saçlarını okşadığı gerçeğini kaldıramazdı.
2 Gün önce
"Keremi de çağırdım düğüne"
"Bunu keşke çağırıcağın zaman haber verseydin Barış düğünden 2 gün önce deil"
"Kerem dostum benim Mert Hakan, başıma bir şey geldiğinde herkesten önce yanımda oluyo. İcardi ile aralarındaki husumetten dolayı ne Keremi ne İcardi yi satmam"
"Benlik bir problem yok Barış...ikimizde medeni insanlarız sonuçta"İcardi geriye yaslanıp suyunu içmeye başlamıştı Keremin baba olduğunu öğrendiğinde içinde oluşan hisle aynısı oluşmuştu...hüzün. Bunları beraber yapabilirdik keşkesi...
"Keremin kocasını gördüğünde yanında bu medeniyetin devam edicekmi bakalım...biliyorsun dimi Kerem Altay ile evlendi"
İcardi duyduğu şeyle şokla baktı Mert Hakan a
"N-ne demek Altay ile evlendi"
Daldığı düşüncelerden onu boynuna sarılan kızı çıkardı. Hemen o da bir tebessüm ile kızına sarıldı ve saçlarından öptü.
"Nasılsın tatlım"
"İyiyim babacım"
"Aferin güzel kızıma"Acaba Keremin çocuğunun cinsiyeti ne? İç sesini duymazdan geldi ve kızı ile beraber evinin bahçesine çıktı.
Kerem uçaktayken camdan baktığında gördüğü bulutlarla gözlerini kapattı. İstanbul da onu görebilme düşüncesi bile geçirdiği 6 yılın zorluğunu yüzüne vuruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sır-İcker
FanfictionTek bir sır değişen birçok hayat. Söylenen yalan ama sebep olunan onlarca yanlış. Kaybolan onca yıl...yaşanamayan hayaller. -O bizim sırrımız mı? -Hayır o benim sırrım...ama ikimizin gerçeği