Merhabaa bölüme başlamadan
ufak bir teşekkür etmek istedim
hikaye 300 okuma olmuş
destek veren herkese teşekkür ederimİyi okumalar
İcardi aslanın yanına geçtiğinde Aslan kafasını kaldırdı.
"Aaa İcardi abii"
"Merhaba aslan parçası"
"Merhaba"
"Sen burda ne yapıyorsun tek başına? Babanlar nerde?"
"Babam içeride"İcardi içeri baktığında boya yapan Keremi gördü.
"Neden boya yapıyor"
"Burası artık onun işyeride ondan"İcardi içinden şansımı seveyim diye geçirsede dışarıdan sadece küçük bir gülümseme gösterdi.
İcardi yavas yavaş içeri girdi.
"Merhaba"
Kerem aniden gelen sesle korktu ve arkasını döndü.
"Merhaba?"
"Eee şey ben yandaki fotoğrafçının sahibiyim de geldiğimde Aslanı gördüm. O söyledi"
"A-anladım"
"Umarım iyi iş yaparsın"
"Ben avukatım? İyi iş yapmam fazla suç işlenmesi demek...dimi?"İcardi elini ensesine attı ve kaşıdı. Kerem her ne kadar şuan gülmek istese de kendini tuttu ve gülmedi.
"Yani ben o manada söylemedim yani...of anla işte"
"Anladım zaten neyse teşekkür ederim tebriğin için ben geri döniyim boya yapmaya"
"Yardım ediyim mi?"
"Gerek yok saol"
"O zaman Aslanı ben aliyim orda tek başına sıkılmasın"Kerem aslında ikiliyi yanyana getirmemeye çalışıyordu. Onların ikisinin yanyana gelmesi demek İcardi nin bir şeyler anlayabilmesi demekti ama dışarı baktığında gerçekten de oğlunun sıkıldığını gördü ve onu onayladı.
"Peki...ben işimi bitirince alırım onu"
"Acele etme biz aslan parçasıyla eğlenicez"İcardi dışarı çıkıp Aslan a bir şeyler söyledi ve onu kucağına aldı. İkili Kereme el salladığında Keremin yüzünde bir gülümseme oluştu. İkisi yan tarafa girdiğinde dolan gözlerini sildi ve işine geri döndü.
İcardi ve Aslan içeri girdiklerinde İcardi hemen Aslanı fotoğraf çekilme alanına götürdü.
"Aslan senin fotoğrafını çekiyim mi?"
"Olur! Hem babam geldiğinde benim küçüklük fotoğrafımı da görmüş olur!"Aslan neşeli şekilde söyledikleriyle İcardi de güldü. Aslan sandalye ye oturduğunda İcardi de kamerayı eline aldı ama daha sonrasında Aslanın dediklerini anlayınca olduğu yerde kaldı.
'babam gelince benim küçüklük fotoğrafımı görmüş olur' ne demekti bu?
İcardi Aslan a döndü ve ona yaklaşıp tek dizinin üzerine çöktü.
"Aslancım...baban nerde ki?"
Aslan hemen ağzını kapattı.
"Şey iş te işte."
"Ama küçüklük fotoğrafım dedin"
"Şeyy...oyuncağımda çekilebilir mi benimle"İcardi derin bir nefes aldı. Aslan da bir gariplik vardı ama şuanlık boşverebilirdi.
"Tabii ki bende kamerayı alıyım geliyorum."
İcardi kamerayı aldı ve ayarladı.
Aslan kucağında oyuncak aslanı ile kameraya gülümsüyordu. İcardi de bu haline gülümsedi ve fotoğraflarını cekmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sır-İcker
FanfictionTek bir sır değişen birçok hayat. Söylenen yalan ama sebep olunan onlarca yanlış. Kaybolan onca yıl...yaşanamayan hayaller. -O bizim sırrımız mı? -Hayır o benim sırrım...ama ikimizin gerçeği