Yunus ve Zani kendini toparlayıp Kerem ve Altayın yanına gitti. Kerem arkadaşlarını görünce telaşlanmıştı.
"Y-yunus?"
"Aslan korkuyor! Beni aradı çocuk ağlayarak! Ne bokuma çocuğun olduğu bir yerde kavga ediyorsunuz!"Kerem duyduğu şeyle hemen koşarak oğlunun odasına gitti açık kapıyı tıklatıp içeri girdi. Odanın kenarına çökmüş bacaklarına sarılarak ağlayan çocuğunun yanına gitti.
"Özür dilerim birtanem korkucağını düşünemedim"
"Çok ses vardı"
"Korktuğunu düşünemedim...özür dilerim"Aslan Kereme sarılınca hemen Kerem de sarıldı.
Aslan da bebeklikten gelen bir şeydi çok fazla ses olunca korkuyordu.
Aslanın iyi olduğuna kanaat getirince aşşağı Yunus ve Zani nin yanına indi.
"Merak etmeyin Aslan kulaklığını taktı. O nerde?"
"Sinirliydi gönderdik"
"Kendi evinden?"Keremin oturuken ve yarım ağız gülerek söyledikleriyle Zani ve Yunus sinirlendi.
"Kendi evi olması için senin eşin olması gerekmiyormuydu ya da Aslanın babası"
Kerem duyduğu şeyle şokla baktı onlara
"D-duydunuz dimi"
"Evet"
"Bizi geç o çocukta duydu"
"Aslan biliyor"
"Ne?"İkili şok olmuştu.
"Aslan biliyor ne demek lan?"
"Biliyor...onu gerçek olmayan bir dünya içerisinde büyütemezdim"
"Hah! Babasız büyütüyorsun ama"Zaninin ayağa kalkıp sinirle söylediklerine Keremin gözünden düşen birkaç damla eşlik etmişti.
"Babasının Aslanı isteyeceğinden emin olamadım"
"Ne?"
"Ne?"Kerem derin bir nefes aldı. Salonun kapısını kapattı ve geri koltuğa oturup anlatmaya başladı.
"Bu çocuk kimden Kerem?"
"İ-icardiden"İkiside koltuğa çöktüklerinde Kerem her şeyi anlatmaya başladı.
"İcardi ile ayrılmadan -yani o beni aldatmadan- önce daha doğrusu o günün sabahında kan tahilili sonucumu öğrendim. Hamileydim. Ben ona bu haberi vermek için hazırlık yapıyorken o...o eski sevgilisinin kollarındaymış.
Bunu ona söyleyemedim çünkü korktum...bana inanmamasından korktum... Portekize gittiğimde ilk işim doktora gitmekti Aslanın 3 haftalık olduğunu öğrendim. Korktum ağladım ama bebeğimi korumam gerekiyordu bende aklıma gelen ilk yolu yapmaya başladım"
Kerem durup derin bir nefes aldı o günleri hatırlamak bile kalbini sıkıştırmaya yeterken sesli bir şekilde anlatmak onu ölücekmiş gibi hissrttiriyordu.
"Hiç haber vermek istemedin mi?"
Yunusun sorduğu soruyla aklına gelen anıyla hıçkırarak ağlamaya başladı. Yunus hemen gidip arkadaşına sarılırken Zaniolo da gidip sırtını sıvazladı.
6 yıl önce
Kerem Uçaktan indiğinde derince içine çekmişti havayı. 2 ay sonra Türkiye ye geri dönmüştü. İcardi ye haber vermek istiyordu bu haberi telefonla veremezdi yüyüze konuşmalıydı. Hemen taksiye atlayıp hastaneye gitti uçakta aşırı midesi bulanmıştı tedbir amaçlı kontrole gelmişti. Doktor gayet sağlıklı olduğunu söylediğinde Kerem rahatlamıştı. Ultrason fotoğrafını da alıp doktorun odasından çıktı. Birkaç adım atmıştı ki gördüğü görüntüyle durdu.İcardi'nin koluna girmiş Wanda ve ellerinde bir ultrason fotoğrafı. Kerem yanlış anlamayı çok istedi...görmemiş olmayı çok istedi.
"2 aylık oldu bile sevgilim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sır-İcker
FanfictionTek bir sır değişen birçok hayat. Söylenen yalan ama sebep olunan onlarca yanlış. Kaybolan onca yıl...yaşanamayan hayaller. -O bizim sırrımız mı? -Hayır o benim sırrım...ama ikimizin gerçeği