THE CHARMANTERS - 04
!! WARNING !!
This chapter contains a lot of foul languages / bad words of curses.The Charmanter's Dorm.
"So, how do I do?" soal Andrean, bingung tidak faham cara menjawab soalan berkaitan matematik yang tertulis di atas kertas yang dia pegang. Ariq hanya merenung saja wajah rakan mudanya itu. Kotak susu diletakkan seketika di atas meja.
"Kalkulator." pinta Ariq.
Andrean menghulurkan kalkulator kepada Ariq. Ralit jari lelaki itu menekan butang. Setelah beberapa ketika, dapat sudah jawapan.
Tapi en. Macam salah je..
Kalkulator itu direnung dalam oleh Andrean dan Ariq. Senyap-senyap juga si Ariq menggaru kepala sendiri.
"Ivan." panggil Ariq dengan wajah yang tiada emosi. Ivan yang sibuk menelaah sendirian di meja makan langsung memusingkan kepalanya memandang Ariq si tua yang memanggil.
"Nak apa?" soal Ivan.
"Math."
Jawapan simple. Senang nak faham. Eish mana nak cari lelaki sesimple Ariq Aidan eh?
Besar langkah Ivan mendekati dua rakannya itu. Kalkulator yang dipegang oleh Ariq diperhatikan dan kertas yang diletak atas meja dipandang sekilas.
"Semua salah. Bapak kau ke yang ajar kau kira macam tu?" soal Ivan. Andrean pula diam saja melihat Ariq mengangguk.
Eh. Si tua tahu ke di mana salahnya dalam pengiraan tersebut?
"Bangsat. Sok sok an." marah Vynne.
"Pukimak anjing." marah si Ryoulle pula.EXCUSE ME?
DENGAR DENGAR TADI MACAM ADA ORANG ORANG SENGAJA CARUT–' The enemy has slain the Turtle '
' Enemy RAMPAGE! '
' Enemy DOUBLE KILL!! '"Kalah lah ni. Sial lah!" amuk Ryoulle.
Laju kepala Ivan menoleh ke arah Ryoulle dan Vynne yang riuh bermain game. Mulut mereka ralit memaki sana sini, baran tak menentu.
Fikirkan dua orang tu maki dia dari jauh. Tapi dah kalau mengamuk begitu, agaknya itu perkara normal kut untuk pro player Mobile Legends.
Bang Bang.
"Main dalam bilik korang la kalau nak memekak, sial! EIIII APA GUNA KALAU KAU BAYAR DORM MAHAL NI KALAU TAK GUNA BILIK KAU TU!" jerit si Ivan tidak puas hati kepada dua jejaka yang sibuk bermain game itu.
YOU ARE READING
The Charmanters. [REVAMPED]
Roman pour AdolescentsDi antara kesemua enam lelaki yang popular dekat sekolah ni, mana satu yang akan jadi pilihan kau? Jejaka Paling Hot? Ryoulle Leon. Lelaki Paling Cool? Ariq Aidan. Jejaka Tidak Beremosi? Andrean Laurence. Lelaki Yang Cantik? Levia de Arnold. Jejaka...