Najpewniej kojarzycie starszego brata Nicholasa, który przez swoje fałszywe i najzwyczajniej w świecie, toksyczne zachowanie pod koniec historii, sprawił, że zaczęliście go całym sercem nie cierpieć. Chyba, że należycie do tej grupy osób, które lubiły go i nie przestały. Ja jako autorka przyznaję się do winy i należę do tej drugiej grupy. Pewnie dlatego, że zawsze ten starszy brat jest lepszy. Choć sama nie wiem, kto jest tu tym lepszym bratem. Wiem tylko, że Darius i Nicholas zawładnęli moim sercem i nie mogę zakończyć ich historii od tak.W halloween o godzinie 21 pojawi się prolog do książki Dariusa o nazwie „White Knight".
Jeśli nie umiecie zapomnieć o całym uniwersum Valentiny i Nicholasa, to gorąco zachęcam<3Motywy:
• Enemies to Lovers
• Age gap
• He fell first and harder
• Trudne decyzjeWięcej wam nie zdradzam;)
Jeszcze raz dziękuje za cały odbiór, podczas wstawiania rozdziałów Red Spider Lily. Wy, czytelnicy uszczęśliwiacie mnie najbardziej na tym świecie. Kocham was i mam nadzieję, że dacie szanse Dariusie, który nie jest aż taki zły, jak wam się wydaję.
Darius Salvatore to policjant, który z pozoru wygląda na dorosłego i ustatkowanego w małym miasteczku w Ameryce, Winterville mężczyznę. Co on może skrywać? Tak się składa, że całe jego życie to kłamstwo, a wieczorami zasiada przy kartach, grając o coś więcej, niż pieniądze. Dla niego liczy się wygrana. Nic innego nie miało dla bruneta większej wartości. Dopóki nie podpisał umowy z mężczyzną biznesu, a zadanie, które miał wykonać, nie stało się najważniejszym elementem w jego monotonnym życiu. Rudowłosa dziewczyna, dostająca szansę, aby dalej się rozwijać w jej pasji, czyli tańcu to osoba, z której nie mógł spuścić oka. Oboje z nich nie zdawali sobie sprawy, że ich relacja nabierze znaczącego tempa, a sama Isadora Hallow zapragnie ujrzeć jego ciemniejszą, pełną mroku stronę.
Tylko, że to nie miało sensu...
Każdy znał Isadorę i Dariusa z jednego łączącego ich uczucia.
Nienawiści.
CZYTASZ
𝐑𝐞𝐝 𝐒𝐩𝐢𝐝𝐞𝐫 𝐋𝐢𝐥𝐲
RomanceValentina Carmen Roadez, zwana również jako najgroźniejsza i najbardziej poszukiwana morderczyni w całej Hiszpanii. Całe swoje życie przeznaczyła na chowanie się w ciemności, która oplotła swoje ramiona wokół niej, nie dając jej możliwości na złapan...