8

122 17 13
                                    

לפני שאני ואני הספקנו להבין מי ראה אותנו הכריזה של בית הספר נשמעה: ״ כל התלמידים נא להתאסף באולם הספורט״
״שיט״ אנני מלמלה לעצמה. ״היי, יהיה בסדר גם אם מישהו ראה זה לא סוף העולם״ ניסיתי להרגיע אותה והנחתי יד על כתפה. היא העיפה את היד שלי ואמרה ״בשבילך לא! אין לך פה מעמד מסוים לי יש.״ היא לקחה את התיק שלה ויצא מהמלתחות לפני שהספקתי להגיב.

התיישבתי ליד היילי ברגע שנכנסתי לאולם שכבר היה מפוצץ בתלמידים והמנהלת עמדה מולנו עם מיקרופון בידה. ״למה עושים את זה?״ שאלתי את היילי. ״אין לי מושג, זה לא קורה הרבה״ .
ראיתי את אנני יושבת לה ליד שני חבריה הקרובים, אנוואר וסברינה ומסדרת את הליפסטיק שלה במראה קטנה.
״תלמידים יקרים, ברצוני להודיע שליגת ההוקי נפתחת מחדש בעוד חודש והמאמן מייקל יתחיל מבחנים חדשים לקבוצת ההוקי , המבחנים יערכו במגרש ההוקי החדש ליד בניין המגורים ויחלו היום בשעה 5 . ״ הודיעה המנהלת לורי. המנהלת המשיכה לתת לנו עדכונים חדשים אבל עדיין התלהבתי מקבוצת ההוקי שלא ידעתי שבכלל קיימת. ״אני חושבת שאלך לנסות״ אמרתי להיילי. ״זה נהדר!! זה בדיוק בשבילך, ואשמח לעודד אותך כמובן, אם השנה בכלל יתקבל לקבוצת מעודדות״ אמרה היילי והחיוך ירד מפניה. ״למה שלא תתקבלי?״ ״קפטן הנבחרת היא אנני״ ברור שאנני היא הקפטן, זה כל כך מתאים לה. ״היי, היילי״ הנחתי יד על כתפה. ״אני בטוחה שתתקבלי, ואם לא זה ההפסד כולו של הנבחרת״ אמרתי והיא חייכה וחיבקה אותי.

השעה הייתה עשרה לחמש ועשיתי את דרכי למגרש ההוקי במטרה לגשת למבחנים. צליל של הודעה נשמע מהטלפון שלי וההודעה התקבלה ממספר לא מזוהה . -תפגשי אותי בחדר אומנות הנטוש ליד מעבדת ביולוגיה, צריך לדבר על זאת שראתה אותנו-. איך אנני בכלל השיגה את המספר שלי? טוב, אנני חייבת להבין שהיא לא מרכז העולם וכרגע אני לא יכולה לדבר ויש לי את המבחנים. כיביתי את הטלפון ונכנסתי למגרש.
״שמח לראות שהרבה ממכן הגעתם לנסות להתקבל לנבחרת, המבחן פשוט, המטרה שלכם זה להעביר בין הקונוסים את הדיסקית מקצה אחד של המגרש לקצה השני בעשר שניות ולהבקיע בפינה הימנית של השער, מי שתעזור לי בשיפוט זאת האנטר, קפטן הקבוצה״ המאמן מייקל הציג את האנטר שהייתה לבושה במגנים, וקסדה וכמובן נעלי החלקה, האנטר נופפה לנו וחייכה.
״אלי? יש פה אלי? עכשיו תורך״ מייקל קרא לי לעלות למגרש, שמתי את הקסדה על ראש וברגע שאמר לי ״גו״ יצאתי לדרכי, החלקתי במהירות מטורפת והזזתי את הדיסקית בשליטה מלאה, לא עשיתי את זה בחיים לפני וזאת הייתה הרגשה מדהימה, הבקעתי לפינה הימנית של השער בתנועה אחת וחלקה שהשאירה את האנטר, המאמן מייקל ואת שאר הבנות בשוק . ״וואו! זה היה מדהים!! ״ החמיאה האנטר וחייכתי. ״ לרוב אני לא עושה את זה ומודיע יום אחרי על הקבלה לקבוצה, אבל את התקבלת!״ אמר מייקל והחיוך שלי התרחב.

__
יצאתי מהמקלחת שאני לבושה רק בחזיית ספורט ומגבת קשורה למותני במטרה לחפש בגדים אבל דפיקה נשמעה על הדלת. פתחתי את הדלת ואנני עמדה שם כעוסה אבל מבטה התחלף בשניה כשעיניה ירדו למגבת שהייתי כרוכה סביב הבטן שלי. ״כן אנני?״ אמרה והיא מהירה להרים את המבט. ״אפשר להבין למה את מתעלמת ממני? ״ אמרה אנני וסגרה את הדלת אחריה. ״כי לא אכפת לי מזה אנני, אז מה אם מישהי ראתה אותנו, זה שלך לא שלי. ״ אמרתי בתסכול. ״את רוצה שיצא לנו שם של שתי שרמוטות פה?״ היא אמרה וגלגלתי עיניים. ״חצי מהבנות פה שוכבות , למה אנחנו שונות?״ אמרתי בעצבים. ״כי זאת אני! השם משפחה שלי זה סטיוארט אם לא הבנת. המשפחה הכי מיוחסת פה, ההורים שלי למדו כאן וככה גם סבתא וסבא שלי ואלו שאחריהם, אסור שיצא לי שם רע פה!״ אנני צעקה . ״טוב, מה את רוצה לעשות?״, ״אני רוצה שנבדוק במצלמות מי נכנס לחדר ההלבשה אחרינו ולדאוג לגרום לה לסתום את הפה״ אנני אמרה ושילבה את ידיה על חזיה מה שהבליט את החזה הגדול שלה ביחוד עם המחשוף הזה. ״בסדר אני אעזור לך״ אמרתי והנחתי ידיים על המותניים שלה . ״תודה באמת״ היא אמרה וחיבקה בידיים את העורף שלי. ״את מתוקה שאת עצבנית״ אמרתי וחייכתי אליה. ״אני לא מתוקה. אבל בהחלט עצבנית״ היא אמרה וגלגלה עיניים. לא יכולתי להתאפק ונישקתי אותה מקרבת אותה אליי. אנחה יצאה מפיה. מה שחירמן אותי יותר, הרמתי אותה על השולחן הכתיבה שהיה מולנו ורגליה אוטומטית נכרכו סביבי בזמן שידיי על מותניה. ״תגעי בי״ היא אמרה וחייכתי לעצמי יודעת שאתעלל בה קצת לפני. הטלפון של אנני צילצל וקטע את הרגע שהינו בו. ״כן אנוואר, מה כל כך דחוף?״ אמרה אנני עצבנית בעודי מנשקת את צווארה מנסה לשגע אותה, ידה החזיקה בראשי וקירבה את שפתי אל צווארה. ״אני מבין שלא ראית את הסרטון ״ אמר אנוואר. ״לא, איזה סרטון?״ אנני אמרה בטון העצבני הרגיל שלה. ״זה שאנני מזיינת אותך במלתחות״ אמר אנוואר.

היי! יודעת שלא כתבתי הרבה זמן ומקווה להמשיך להוציא פרקים, אשמח שתגיבי את דעתכם ❤️

הפנימייה לבנותWhere stories live. Discover now