"לואי, מה עם הגלישה?", מארק, אביו של לואי, העלה את הנושא בשולחן ארוחת הצהריים. מארק היה אלוף העולם בגלישה פעמיים ברציפות, זה קרה כשהיה צעיר יותר מלואי. הוא השתתף בשלוש אולימפיאדות שונות, באחת מהן הוא זכה במדליית הארד. בגיל שלושים ושתיים הוא פרש בעקבות פציעה. לטענתו זה היה קרע עצום בלב שלו, אבל הכל הרגיש כל כך קטן כל פעם שהביט על משפחתו - הוא הוקיר תודה על כך שזכה להישאר בחיים ולראות את ילדיו. גם סבא של לואי גלש. הוא היה אלוף אולימפי, והוא גלש עד גיל שישים ושש. כשפרש, פתח חנות גלשנים שהכין בעבודה עצמית.ללואי אין יותר מדי הישגים בגלישה.
כשהיה צעיר, היה לו קל יותר להדביק את הקצב. תמיד אמרו למארק, שרואים שהוא ירש את הכישרון שעובר בדם של טומלינסון, ושמצפים ממנו לגדולות וכבוד לעיירה ולמדינה, אבל מהר מאוד התגלה שהכישרון הוא כלום מאשר מזל.
אבל לא באמת.
לואי יכול לנצח בתחרויות הגדולות ביותר, מספיקים ארבעה שבועות ושתי תחרויות כדי שהוא יחזור להיות בטופ של הגולשים בעולם.
הוא פשוט לא רוצה את זה.
זה לא מה שמעניין אותו בגלישה, למה צריך בכלל להפוך את זה לתחרות? בשביל מה צריך לנצח? ללואי מספיקה התחושה היציבה הזו על הגלשן, השיזוף המצחיק של בגד הגומי, המים המלוחים בעיניים, מה צריך יותר מזה?
עיניו של מארק עדיין נעוצות בעיני האוקיינוס של הילד.
הוא צריך יותר מזה.
"הגלישה בסדר, מה איתך?", הוא מכניס כף אורז לפיו ולועס בחיוך גדול.
אגרופו של הזדקן מכה בשולחן. כולם קופצים במקומם. הבנות תוקעות את ראשן בצלחת, וג'והאנה, אימו של לואי, מכווצת את שפתיה ומביטה בדממה.
"אני רציני. מה קורה עם ההידרדרות הזו?! ביקשת שנה חופש מתחרויות כדי להתעלות על עצמך, וקיבלת. אנשים מצפים ממך לגדולות. למה אתה לא מבין את זה?"
"זה אתה שלא מבין, זקן. למה אתה לא מכניס לראש שלך את העובדה שאני לא מעוניין להתחרות יותר?"
"לואי, שפה.", הוא נושף בכעס. לואי מצליח לדמיין עשן שיוצא לו מהאוזניים. הוא מחניק חיוך, מנסה להסתיר זאת בכך שמביט על צלחתו.
"הארי סטיילס נרשם למועדון הגלישה."
זה קורה אז, כשלואי מרגיש מכת ברק פוגעת בו ועוברת דרך עמוד השדרה שלו. הוא מרים את פרצופו לאביו, חושף את מבטו ההמום. הארי סטיילס נרשם למועדון הגלישה. לואי מרגיש מסוחרר. תחושת קיפאון אחזה בו. הוא חוזר על המילים שוב ושוב בראשו, כעס מצטבר בגופו ותחושות שלא יכל להסביר במילים. מארק מעלה חיוך.
"אז, אתה מבין מה זה אומר.", הוא מרים את גבותיו, מחכה לאישור.
לואי עדיין בוהה בו. מריץ בראשו תסריטים.
YOU ARE READING
The Beach Boy - Larry Stylinson
Fanfictionהארי מצטרף למועדון הגלישה המפורסם של המשפחה של לואי בחוף גודרווי. ולואי, טוב... הוא לא יכול לסבול את זה. __ הצטרפו לפאנפיק השלישי שלי על לארי, והתכוננו להתאהב מחדש X.