UPOZORNĚNÍ: V povídce se objevují vulgární výrazy, které mohou pohoršit čtenáře.
Parodie na Perníkovou chaloupku:
Jeníček s Mařenkou sbíraly lysohlávky. V lese se ztratili: ,,Ach, chyba lávky!"
Děti spolu bloudí lesem, křičí a řvou: ,,Kurva, kde jsem?"
Černá tma už stíny žere, hezký den se pěkně sere. A už nejsou veselí, výlet v lese v prdeli. Pochopili, že jsou v řiti, i vylezl Jeník na strom, jestli se někde svítí.
Volá dolů: ,,Prdýlko, v dálce vidím světýlko!" Řekl Jeník: ,,Jdem tím směrem, my se ze tmy neposerem!"
Tmou se lesem vydali, nadávali, padali: ,,Do prdele, kurva drát, už mám toho akorát." Mle, před nimi mýtinka, na ní domek, vedle pěšinka. U domku vrznou dveře a vyleze bába zlá. V ruce drží hajzlpapír, z podoby je vysraná. Potom zařve strašným hlasem: ,,Já mám barák z perníku. Chráň vás pánbůh na něj sáhnout Mařenko a Jeníku!"
Pak zalezla do chalupy, dětem stojí hrůzou chlupy. Ta babka to posrala, Mařku pěkne nasrala. Říká Mařka: ,,Jeníku, nažerem se perníku!"
Jako myšky, slyšíc jen dechu, začli žrát bábě střechu. Bába uvnitř poslouchá, jestli venku nefouká. Vyleze ven a zvolá: ,,Kdo mi tady loupá perníček?" A ze střechy se ozve: ,,Píčo, Mařenka a Jeníček!"
,,Pěkně si nás nasrala. Najíst si nám nedala!"
,,Já vám dám, malý svině!" Chytí je bába za nohy a táhne je do kuchyně. ,,Na perník z vysoka seru, jsem kanibal, lidi žeru."
Tahá z trouby pekáče, dneska budou hambáče. Noc jí rychle utekla, děcka k véče upekla. Z toho plyne ponaučení, že nekrást se stále cení.
(Srpen, 2021)
ČTEŠ
Sbírka básní
PoetryMá osobní sbírka básní ze střední a z vysoké, během nudných okamžiků a depresí.