Swedish | Ambassadör Programmet

7 3 0
                                    

Ambassadörerna är ett världsomspännande team av volontärer som hjälper Wattpad med det dagliga arbetet inom communityn.

Syftet med ambassadörsvolontärprogrammet är att uppmuntra en rolig och engagerad community som stöttar de miljoner Wattpadders som läser och skriver här varje dag.

Att vara en ambassadör innebär att du vill ge något tillbaka till communityn. Vi fokuserar på att hjälpa människor hitta runt, visa dem var de kan hitta användbar information, kurera fantastiska läslistor och försöka uppmuntra och stödja nya författare.

Vad vi letar efter:

- Du måste vara 18 år eller ändre vid tidpunkten för din ansökan av juridiska skäl.

- Du bör vara en aktiv Wattpad-användare och en del av Wattpad-communityn (ha en profil på Wattpad) i minst 4 månader innan du ansöker.

- Personer som vill vara representanter för Wattpad-communityn och som upprätthåller våra communityriktlinjer.

- Medlemmar i communityn som kan avsätta minst 4 voluntärtimmar per vecka till teamet.

- Goda kunskaper i engelska i skrift är ett krav. Du behöver inte vara flytande, men den dagliga kommunikationen i teamet sker på engelska, så en god förståelse är avgörande.

Observera: Profilen/kontot du ansöker med för att bli ambassadör kan inte vara ett delat konto. Med "delat" menar vi att mer än en person känner till lösenordet till kontot du ansöker med.

Du kommer också behöva ha regelbunden tillgång till en dator/laptop för att kunna utföra dina uppgifter, eftersom vi använder kalkylblad och dokument som inte är helt tillgängliga på en mobil enhet.

Ansökningar

Ansökningar för nya ambassadörer öppnar och stänger tre gånger per år för att matcha våra tre årliga intag av nya voluntärer till ambassadörsprogrammet.

Du kan hitta mer information on ambassadörsprogrammet och hur du ansöker HÄR.

AmbassadorsInternational - Profile guidebookWhere stories live. Discover now