Part 1: Laptop punya pasal

151 5 0
                                    

Aku ada seorg member, kita mmg rapat dari zaman kolej lagi. Group kita ada empat org kawan je...dan dikenali sgt sbgi group BN.. haha jgn terasa tau bkn BN tu tau (BN - Bangsawan nakal).. ntah siapa yg bg nama tu pun aku tak tahu, memandai2 je.. mungkin sebab yela kita belajar parent byrkan dan kita berempat ni je yg drive kereta pg colege (volkwagen, honda, BMW 3, nissan slyvia) tapi biasa2 je 2nd je pun..  tu yg dpt cop BN tu kot.. aku yg pki volkwagen tu hehe.. volkwagen scirocco ( rindu dowhhh)..

Ok back to the story, kita semua abis belajar dan kita semua pun dah kahwin..dan semua pun dah ada anak.. antara kita berempat, satu member aku ni je isteri dia alim, berjubah, bertudung labuh tapi tak berpurdah... kita time tu mmg mcm pelik la tak sangka member kita sorang ni minat yg alim2.. haha..

ada satu time ni kita dah lama tak contact..yela sejak semua pun dah ada anak kan..  pastu kita set lepak satu hari tu.. kita bertiga je.. lg sorang tu dkt UK keje.. so kita sembang2 kt starbuck sbb lama tak jumpa.. member aku yg ada bini alim, bini dia plan nk berniaga.. so kita sembang2 la pasal perniagaan.. aku bgtau nk start berniaga start dulu apa yg ada, pki je dulu apa yg ada.. jgn beli benda2 baru.. pastu timbul satu topic pasal laptop.. dia kata laptop bini dia rosak, nk taknak kena la beli baru.. aku kata la benda boleh betul, kalau dah tak boleh betul baru beli baru.. pastu aku terus offer la," bg aku betulkan kalau boleh betul save duit ko!" Kalau tak boleh, sila sedia duit yg byk ya hahaha!".. member aku mcm ok la.. "tapi berapa ko charge bro?!".. aku jawab " oi! Dgn member xkn nk berkira siot, haha, ko belanja aku makan je la cukup!"... kita pun bergelak la sepanjang mlm..

esok mlm tu member aku tu dtg rumah aku pas laptop bini dia dari gate rumah aku "bro, nnt dah settle roger".. aku pun jawab la "takde hal la.."

Mlm aku dpt tu aku mmg tak buat apa2 pun.. sbb bz keje lain.. lusa mlm baru aku start check sbb time tgh free.. aku check2.. laptop xleyh buka, battery mmg dah kong la pastu aku check ram pulak 2GB je.. mmg lag gila babi la..
Aku ada spare ram dan cabut batery dan cucuk pki adapter aku. Terus boleh bukak. Tapi ada password.. aku call la member aku, terkejut dia pc dah boleh bukak.. haha.. member aku tanya la bini "syg! Password u apa?! Member dpt on kan laptop u!" Pastu bini dia reply "wow yeke, jap password dia i lupa la syg.. cuba try **%^#^.." aku type tp failed.. byk kali aku try tak dpt2.." pastu member aku ckp bro ko format je la.. bg factory reset.. aku pun jawab la "ok bro, aku factory reset".. mmbr aku pun jawab la "hahaha, atleast takde la ko tgk gambar2 bini aku" aku pun jawab la "hoi! Tak ingin aku bro, alim2 is not my taste! Hahaha" dia pun gelak sekali "hahaha gurau la bro! Aku kenal la ko!"

Aku pun factory reset, tp tah kenapa aku rasa mcm nk cuba software recovery yg aku ada tu. Aku saja nk test.. sehebat mana software recovery ni.. aku pun try. 23 jam bro loading recovery.. so aku biarkan je loading.. aku pun terus kan hidup seperti biasa.. sampai hari ketiga aku baru teringt eh PC member aku tu.. hahaha sidai lama pulak.. aku check ada 11435 photo/video retrieve... wei.. aku mcm wow hebatnya software ni.. deep gila dia recovery..

Aku pun masuk dan copy semua masuk dalam hard drive aku dan aku bukak kt PC.. PC aku laju skit.. laptop bini dia slow kot.. aku check la apa yg software tu discover.. aku check byk gak la video2 bini dia dgn keluarga g bercuti di pulau, gambar bini dia dgn adik beradik (semua bertudung).. tapi ada jugak la gambar diorg di rumah tak pki tudung.. standard la.. aku bab2 free hair aku tak kisah sgt pun.. aku pun tak paham tgk rambut jadi stim.. ko yg baca ni stim sbb tgk rambut.. please jgn baca.. sbb aku tak suka org2 nk stim tgk rambut ni.. lame ko tau.. ko boleh g berambus now.. hahaha... ok aku sambung..

Scroll punya scroll.. last2 aku nmpk ada gambar dia dgn seorg lelaki tp bukan member aku dan npk mcm tinggi org nya.. good looking plx tu.. (tapi aku lg handsome 3x ganda).. so aku scroll2 lagi.. satu mlm gak aku scroll sbb benda jd mcm interesting.. sbb member aku kata kt aku... bini dia ni takde ex.. aku mcm sus....  Pastu scroll lg aku nmpk ada satu lg gambar lelaki.. aku mcm wtf!.. tp ni bukan laki td.. ni laki lain.. tapi gambar laki tu tak pakai baju.. wei... aku scroll lg la.. pastu pastu... aku nmpk ada satu folder recovery nama SYED<3... dlm folder tu ada 59 gambar dan 13 video.. aku check semua gambar diorg berdua pg berjalan, berdating, dan aku terjumpa gambar isteri member aku bogel bro... tngkap gambar kt kaca bilik air hotel dgn laki tu.. dan ada gambar dia atas katil, gambar dia tangkap gambar diri sendiri dan aku jumpa ada 4 sex video.. setiap 1 video durasi 3 minutes..

Ok aku terpaksa sambung.. sbb berpeluh tgn aku menaip ni.

Btw member aku yg bini dia alim tu, ada anak tiga dah.. padahal aku baru satu.. cpt betul.. setiap tahun beranak ke apa.. haha...

Isteri Member MuslimahWhere stories live. Discover now