3-Doğum Günü Partisi

326 58 61
                                    

Oy sınırı 50, yorum sınırı 50. İyi okumalar.

Barty elindeki Ateş Viskisi'nden büyük bir yudum alıp bakışlarını etrafında gezdirirken Slughorn'un her sene olduğu gibi bu senede doğum günü partisi organize ettiği yeğenine bakındı. Ama doğum günü çocuğu hâlâ ortalıkta görünmüyordu.

Slughorn'un Karanlık Lord için neden önemli olduğunu anlayamasa da onunla samimi olması gerekiyordu ve onunla samimi olabilmek için de işe gözdesi olan yeğeniyle samimi olarak başlamayı düşünüyordu. Bu yüzden de ilk kez Hayes'in doğum günü partisine katılmaya karar vermişti.

Elindeki Ateş Viskisi'ni bitirdiği için yanından geçen ev cininden başka bir tane alırken, "Barty seni burada görmeyi beklemiyordum." diyen İsabelle'in sesini duydu. Sonra da elinde yeni Ateş Viskisi'yle ona döndü.

İsabelle kendisiyle aynı dönemde okuyan bir Slytherin'di ve Slughorn'un insan koleksiyonunda yer almamasına rağmen çoğu partisine katılmayı başarıyordu. Bu yüzden de İsabelle'in aksine kendisi onu burada gördüğü için hiç şaşırmamıştı.

"Çok iyi görünüyorsun." dedi İsabelle, Barty herhangi bir şey söylemediğinde. "Takımın çok yakışmış."

"Sağ ol."

Barty, İsabelle'e bakmadan konuşurken bir kez daha etrafına bakınıp Slughorn'un yeğenini bulmaya çalıştı ama parti onun adına veriliyor olmasına rağmen çocuk hâlâ ortalıkta yoktu.

"Birini mi arıyorsun?"

İsabelle hoşnutsuz bir ses tonuyla konuştuğunda, "Evet." dedi Barty. "Hayes'i arıyorum, doğum gününü kutlayacağım."

"Anladım." diye mırıldandı İsabelle ve Barty bardağını masanın üzerine koyduğu anda elini elinin üzerine koydu. "Sonunda o Bulanık'la oynadığın oyunu bitirdiğine sevindim." dedi sonra da. "Oyunu çok uzattığın için bazıları senin o Bulanık'a gerçekten aşık olduğunu söylüyorlardı ama ben böyle bir şeyin olmayacağını biliyordum tabii. Sen asla bir Bulanık'a aşık olmazsın."

Angel'dan Bulanık olarak bahsetmesi saçma bir şekilde sinirini bozarken elini çekip, "Evet olmam." dedi sert bir ses tonuyla.

"Onunla sevgili olmak senin için gerçekten çok zor olmuş olmalı." dedi İsabelle. "Bir Bulanık'la birlikte olduğumu düşünmek bile midemi bulandırmaya yetiyor. Sense o kızla kaç ay sevgiliymiş gibi davrandın. Onu öptükten sonra ağzını sabunla yıkadığını söylesen hiç şaşırmam."

Barty zihninin aniden Angel'ı öptüğü anlara gitmesine engel olamazken bundan nefret etmesine rağmen onu öpmeyi özlediğini kabul etti. Bir Bulanık'ı öptüğü zaman hissedeceği tek şeyin tiksinti olacağını düşünürdü ama ne yazık ki tiksinmek bir yana Angel'ın dudaklarının tadını yeniden dudaklarında hissetmek istiyordu.

Sanki varlığını hissetmiş gibi bakışları içeri giren Angel'ı bulduğunda bir an için ona bakakaldı. Üzerinde gözlerinin rengiyle uyumlu mavi, mini bir elbise vardı ve kahverengi saçlarını açık bırakıp elbisesinin açıkta bıraktığı boynuna kelebek motifli bir kolye takmıştı. Güzel görünüşünü bozan tek şey koluna girdiği Hayes Slughorn'du.

İkisinin neden yan yana olduklarına bir anlam veremeyerek kaşlarını çattığı sırada Hayes, Angel'ın kulağına eğilip bir şey söyledi. Angel da söylediği şeye karşılık güldü.

"Anlaşılan Ruby haklıymış." dedi İsabelle. "İkisi gerçekten çıkıyorlar."

"İkisi çıkıyor olamaz." dedi Barty, İsabelle'in söylediği şeye karşılık sinir olmuş bir ses tonuyla. "Watson'ın beni bu kadar çabuk unutması mümkün değil."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ANGEL 【Barty Crouch Jr】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin