olay gecesi

11 2 37
                                    

Olay gecesi
Tanrı bakışı
____________

Eğlence mekanında herkes eğleniyordu; müzik, içecekler ve tatlı çiftler etrafı daha da güzelleştiriyordu. Niki kafasında hâlâ 10.000 won vardı; aslında o kadar büyük bir meblağ değildi ama para onu mutlu ediyordu. Jeongguk sandalyede oturmuş Taehyung'u izliyordu ama Taehyung'un haberi bile yoktu. Yoongi ve Jimin'e gelecek olursak, onlar da bir masada oturmuş kıkırdayarak konuşuyorlardı. Onları tanımayan bir insan kesinlikle sevgili derdi çünkü oldukça yakınlardı, hem de çok fazla yakınlardı. Jin ve J-Hope deli gibi sarhoş olmuş, pistte dans ediyordu. Namjoon sarhoş haliyle onları alkışlıyor, bir yandan da ayakta durmak için masayı tutmaya çalışıyordu.

Jisung ve Minho, diğerleri gibi sarhoş halde mekan girişinde oturmuş şarkı söylüyorlardı. Mekandaki şarkı yetmezmiş gibi, hem de Jisung başını Minho'nun omzuna yaslamış, Minho ağlayarak şarkı söylüyordu. Chanbing ise dilber dansı yaparak karşısındaki adamı etkilemeye çalışıyordu. Bangchan, Hyunjin ve Felix'i ayırmaya çalışıyordu çünkü az önce Hyunjin garsona "Lütfen bir içki daha alabilir miyim?" dediği için Felix ona "Utanmıyor musun, elin adamından içki istemeye!" diye bağırıp Hyunjin'in saçını çekmeye başlamıştı. Yeonjun ise arkadaş grubuna bakıp "Ben bunları hangi çiftlikten buldum?" diye düşünüyordu. Ah, tabii ki asıl olaya gelmedik.

Niki siyah ve kısa bir peruk takmış, dudağının üstündeki sahte bıyığı düzelterek mekâna giriş yapmıştı. Sanırım bu işi biraz fazla abartmıştı. Piste dans eden yaşlı adamın şapkasını alarak kendi kafasına geçirdi ve Jeongguk'a doğru yürümeye başladı. O sırada Taehyung, karşısındaki adamın dilber dansını izliyordu. Kahkaha atarak Niki, Jeongguk'un yanındaki sandalyeye oturdu ve yanağından bir makas aldı.

"Hayırdır dayı, kimden makas alıyorsun sen?" diyerek çıkıştı yanındaki adama Jeongguk.

"Senden aldım bebeğim," dedi Niki. Jeongguk'un şaka yaptığını sandı ama az önce olacaklardan haberi yoktu.

"Delimi nedir ya, gitsene kardeşim!" diyerek bağırdı. O sırada sesi Taehyung duymuş olacak ki onlara doğru döndü.

"Off, çok nazlandın he, bizim eve geçelim mi?" dedi Niki. Jeongguk'un rahatsız olduğundan haberi yoktu.

Jeongguk tam bir şey diyecekken, karşısındaki adam biri tarafından yumruk yemesiyle yere düştü. Bir anda herkes bağırmaya ve kavgayı ayırmaya çalıştı. Adama yumruk atan kişi Taehyung'dan başkası değildi.

Niki yere düştü, Taehyung onun üstüne çıkıp yumruk atmaya başladı. Jeongguk bağırıyordu ama Taehyung duymuyordu. Çığlıklar, kavga olduğu için eğlenenler ve piste dans edip kıyameti görmezden gelenler vardı.

Jeongguk daha fazla dayanamadı ve yere çöküp ağlamaya başladı. Elleriyle yüzünü kapattı. Yoongi hışımla Jeongguk'un yanına çöktü. Taehyung'un kulağında ağlama sesi işittiğinde hemen gözleri Jeongguk'u aradı. Adamı biraz daha dövmek istiyordu ama şimdi olmazdı. Adamın üstünden kalktı ve Jeongguk'un yanına çömeldi. Jeongguk'un ağlaması ona zarar veriyordu, ağlamasını istemiyordu. Peki neden? Neden istemiyordu? Sorunun cevabını herkes biliyordu ama Taehyung hariç.

"Jeongguk, ağlama sakın," dedi Taehyung, titrek sesiyle devam etti sözüne.

"Ağlama lütfen," dedi bu sefer titrek sesi ürkek çıkıyordu.

Arkadaki burnu kanayan ve gözünü tutan adam, ayağa kalkmaya çalışarak bir şeyler mırıldanıyordu ama kimse o ses içerisinde duymamıştı. "Sana yardım eden aklımı sikim," dedi kendi kendine.

Ama haberi yoktu, Niki'nin peruk ve bıyığı kavga esnasında düşmüştü. Herkes şaşırdı. Jimin, Niki'ye şaşkın şaşkın bakarken konuştu sınırlı bir ses tonu ile: "Sen nereden çıktın lan! Hani sevgilinle buluşacaktın?" dedi bağırarak.

Bağırmasıyla Taehyung'un gözleri Jeongguk'tan ayrılıp Niki'ye döndü. O da şaşırmıştı, hatta ilk başta şüphe duydu; hepsi plan mıydı diye.

"Niki?" dedi anlamaz bir tavırla Taehyung.

Niki, burnunu tutmuş, ağrıyı bastırmak için gözlerini birbirine bastırıyordu. Bastırdığı gözleri açtı ve Taehyung'a baktı.

"Sıçtık," dedi Niki.

Taehyung, ateş gözlerle Niki'ye bir bakış attı. Niki bile ürkmüştü.

______


Kitap yoonmin değil taekook kitabı
Mübarek neyse bölüm yine ve yine kısa oldu ama olsun ben eğlendim peki sizzz
🥳

Love is enough | Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin