Jimin gittikten sonra odama çıkmak için merdivenlere doğru yürüdüm ama karşıma evin çalışanı olan mina geçti ve beni engelledi, başını öne eğip konuştu
"Efendim, babanız birazdan evde olacak, 'oturma odasında beni beklesin' dedi"
Babam benle konuşacak mış konuşmak?
Babam gelip yine her zamanki gibi gelip beni azarlayacak'tı acaba bu sever ne yaptım? diye düşündüm ama yine cevabı bulamadım.. başımı salladım. ve oturma odasına geçtim bekledim sabırlı bir şekilde, her zaman olduğu gibi ben bekledim babam gelmedi.__
"Duyduğuma göre sınavdan 78 almışsın
Doğru mu?"
Dedi babam"Evet doğru."
Dedim bu dediğim şeye sevinmem gerekiyordu neden üzülüyordum ki.."Şuna bak yüzsüz bir şekilde cevap veriyor birde!"
Diye bağırdı amcam babamın arkasında durarak"Senden bir halt olmaz okuldaki düşmanlarımın çocukları senden fazla almamalı!!"
Diye atıldı söze halam"Bizi elaleme rezil etmekten başka yaptığın bir şey yok!"
Dedi babam, ne yaptım ki ben? Neden bu kadar nefret kusuyorlar bana?
Hem fiziksel hem de psikolojik şiddet uyguluyorlar'dı bana yetmezmiş gibi birde teyzem ile görüşmeme izin vermiyordu, teyzem ile gizli gizli görüşüyorduk ara sıra annem beni terk ettiğinde beni sakinleştiren ve bana annelik yapan kişi teyzem'di ve şuan ben sırf sınavdan 78 aldım diye kıyamet kopuyordu evde ben ise sadece beni azarlamalar'ını izliyordum.Bu sefer bakışları bana değil kapıda duran korumaya gitti ve duygusuz bir şekilde konuştu
"Kilitle bunu odaya! su yada yemek vereyim deme sakın!"
____
Odaya kilitledim akşam oldu, aç değildim ama susamıştım, kulağımda kulaklıklar ve yanı başımda telefonum vardı, içeriye giren kişiyi umursamadım çünkü babam değildi emindim. Babam beni odama girmedi hiç bir zaman sadece ayağına çağrırdı beni.
Tahminlerim doğru çıktı gelen kişi babam değil mina idi bana öylece bakıyordu sanırım acınacak haldeydim..
"Efendim,babanız sizi çağırıyor çalışma odasında.."
"Tamam, gidebilirsin.."
Dediğimi yaptı ve odadan çıktı. Her zaman olduğu gibi ayağına çağırdı beni.
__
Babamın olduğu odaya girdim, babam beni fark etmemiş olacak ki bana bakmadı bile, gözleri beni bulunca hemen gülümsedi
Gülümsedi, sanki az önce beni odaya kilitleyip aç ve susuz bırakan o değilmiş gibi, ayağa kalktı ve bir kaç adım atarak önümde durdu"Okulda 2. Olmuşsun doğru mu?"
"Evet doğru."
Gülümsemesi genişledi, ani bir hareket ile sarılmaya kalktı ama irkildim ve geriye doğru bir adım attım vuracak sandım bu hareketime önce şaşırdı ama sonra umursamadan konuştu.
"Ozaman bir hediye hak ettin!"
"Gerek yok istemiyorum.."
"Ne demek istemiyorum! söyle bakalım ne istiyorsun?"
Gözlerinin içine baktım karşımdaki iki yüzlü adamın, o mutlu gözleri'nin arkasında ateş gözler vardı.
"Huzur istiyorum,sevgi istiyorum,mutluluk istiyorum bunları bana verebilir misin? Hiç sanmıyorum.."
O ateş gözler beni buldu o kadar iğrenç'ti ki bana nefret ile bakıyordu sanırım birazdan ağzım yüzüm kan içinde olacaktı..Gerçektende öyle oldu ağzım yüzüm kan içinde oldu..
-------
Jimin'nin ağzından
Saat 19.00'de okuldan çıktım çok geç çıktım çünkü kütüphanede kitap okuyup ders çalıştım, her neyse okuldan çıktıktan sonra bir yandan elimde telefon ile guruba yazıyor, bir yandan ise önüme bakıyordum. Gurup'ta ki komik mesajlar yüzünden gülümseme den edemiyordum, tam hastane'nin önünden geçiyordum ki gördüğüm şey ile dona kaldım. Yoongi ve onu kolundan tutup hastaneye götüren şoförü, ama yoongi'nin ağzı yüzü kandı gördüğüm şey ile hemen ona doğru koştum yoongi'nin önüne geçtim.
"Y-yoongi ne oldu ne bu hâlin- iyi misin!?"
"İyiyim jimin- sen nereden çıktın!?"
"Boş ver şimdi beni sen iyi misin?- of siktir et HEMŞİRE YOK MU!?"
Koruma ise yoongi'nin kolundan tutarak
Yatağa oturttu"DOKTOR YOK MU?!"
"jimin sakin iyiyim ben-"
"İYİ DEĞİLSİN NE BU HALİN NE OLDU SANA!!?"
Sesim fazla yüksek çıkmıştı bunu far ettiğimde hemen yoongi'nin yanına oturdum.
"Özür dilerim.. ama ne bu hâlin?"
"Kavga ettim önemli bir şey değil.."
Yalan söylüyordu..
"Acıyor mu?"
Dedi jimin elini yoongi nin kanayan dudağına götürerek.
"Ah acıyor!"
"kim yaptıysa elleri kırılsın!"
(Amin hep beraber)
Güldü yoongi, jimin'nin sinirlenince çok tatlı oluyordu çünkü
"Ya! Ne gülüyorsun bakalım?!"
"Çok tatlısın.."
Çok tatlısın dedi.. çok tatlısın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is enough | Yoonmin
Fiksi Umum"ben sev istedim, ama sırf ben istiyorum diye değil, kalbin istiyor diye sev istedim hyung.." ___ "Kalbim seni istiyor, sadece seni Minnie.." "kalbin istiyorsa yapamayacağım şey yok hyung.."