gece eğlencesi

8 2 34
                                    

Yoongi'nin ağzından
______
Bir okul günü yine başlamıştı.
Aklım dün yaşadığım ve unutmak istediğim andaydı. O iğrenç görüntüyü görmek zorunda mıydım?
O gece kadının yüzünü tam göremedim çünkü aniden kapıyı kapattım ama sanırım o kadın cici annem olacaktı.
Bunları düşünürken dolabımdan kıyafet çıkardım. Hemen banyoya yöneldim, günlük rutinimi yaptıktan sonra koltukta duran çantamı aldım.
Aşağı indim. Arabanın yanına beni bekleyen şoförü gördüm.
Kapıyı açmasıyla yolcu koltuğuna oturdum. Şu andan itibaren okul günü başlamıştı.
____
Araba okulun girişinde durdu. Geldiğimizi anlamıştım.
Şoför kapıyı açtı. Arabadan indikten sonra bahçede oturan arkadaş grubunu görünce adım atmak için hareket yapacaktım ki şoför beni durdurdu.

"Yoongi, bu akşam babandan izin aldım. Beraber akşam vakti gezmeye gidebiliriz, yemek falan yeriz. Olur mu? Sen de özlemişsindir gezmeyi."

Konuşurken sanki akşam eve gitmemi istemiyormuş gibi konuşuyordu.

Gezmeyi özlemiştim, bir taraftan da akşam babamın yüzünü görmeyecek olmam fikri bana cazip gelmişti.

"Olur, babamın yüzünü birkaç saat görmeyecek olmak bile güzel."

Şoför gittikten sonra bahçeye, arkadaşlarımın yanına gittim. Kâbus dolu hayatımı bilmeyen arkadaşlarımın yanına, her gece ağlayarak uyuduğumu bilmeyen arkadaşlarımın yanına gittim.

"Ooo Yoongi ağabeyimiz gelmiş, hoş gelmiş!" dedi Chanbing.

"Gözümüz yollarda kaldı be," dedi arkasındaki J-Hope.

"Gelemedim, birkaç gündür ben yokken neler oldu, bakayım." dedim.

Jimin, Taehyung'un arkasında bana dikkatlice bakıyordu; yüzümü inceliyor, sanki yara izi olup olmadığını kontrol ediyordu.

"Hiçbir bok olmadı, ot gibi yaşayıp gidiyoruz." dedi Felix.

"Kimya hocasını gören var mı?" diye koşarak yanımıza gelen Namjoon sordu.

"Kim gördüyse gözü çıksın!" diye bağırdı Jeongguk.

"Maalesef ben gördüm" diye konuştu Taehyung.

"Sözümü geri alıyorum!" dedi Jeongguk.

Jeongguk'un dediği şeyle herkes güldü, Jimin hariç. O hâlâ bana bakıyordu. Eğer gözlerine bakarsam, aşık olurdum.

____

Zilin çalmasıyla derse girmek için sınıfa gittik. Herkes yerine geçti ama hâlâ gülüşmeler kıkırdıyor ve oyun oynayacağız diye anasını ağlatanlar vardı.

Hocanın içeri girmesiyle herkes yerine geçti. Kihyun'un bakışları yüzünden bir türlü derse odaklanamıyordum. Bana bakmasından hoşlanmıyordum; hele ki o gözlerle hiç istemiyordum.

Kihyun belalı biriydi. Kai, benden hoşlandığı için onu dövmüştü. Kai bu yüzden benden vazgeçmişti. Peki, sizce derste sürekli size bakıp sizi rahatsız etmesi ve sizi seven, size karşı iyi davranan herkesi dövmesi aşk mıdır?

Tabiki değildir.

Sıkıcı ve bunaltıcı dersten sonra koridorda grup halinde yürüyorduk. Jimin, J-Hope'un yanından sıyrılıp yanıma geçti. Konuşmak için ağzını araladı.

"Min Yoongi~"

Dedi, uzatarak. Onu dedikten sonra anladım, bir şey isteyecekti. Bu hali gerçekten tatlıydı. Sahte bir sinirli surat yaparak ona döndüm.

"Efendim?"

"Şey, biz hep beraber akşam eğlenmeye gideceğiz. Sen de gelmek ister misin? Evet, tabii ki istersin."

"Jimin-" tam bir şey diyecekken aklıma şoförün dediği şey geldi. Bu fırsatı arkadaşlarımla gezip eğlenerek kullanabilirdim. Kafamı dik bir şekilde tuttum ve konuştum: "Tamam, geleceğim," dedim.

Jimin ve diğerleri şaşırdı ama bunu yansıtmamaya özen gösterdiler. Jimin o güzel gülüşünü gösterip bana sıkıca sarıldı.

"Ee o zaman benim evde buluşuyoruz" diye bağırdı Yeonjun.

______

'niki x jeongguk'
Sohbet

Niki
Bu ne lan

JeonggukOha yeni fark ettim Dur düzelttim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeongguk
Oha yeni fark ettim
Dur düzelttim

Niki
Oldumu sence

JeonggukPfff Sanane be 🖕🏻 Ne oldu niye yazdın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeongguk
Pfff
Sanane be 🖕🏻
Ne oldu niye yazdın

Niki
Hani nerde benim param?

Jeongguk
Mal taehyung beni kıskanırsa
vercem bir halta yaramadın zaten
Başkasını mı tutsam ne yapsam

Niki
Gitti 2.000 won/
Tamam tamam dur be
Bu gece her şey çok güzel olacak
(Yazar)Herşey güzel olacak ama senin için bu geçerli değil niki'cim)

Jeongguk
Eğer bu işi bu gün çözersen
2.000 won değil
10.000 won veririm

Niki
Vayy zengin abimiz merak etme
O iş bende 😉

Jeongguk
İnşaallah ☺️

(3 saat sonra)

Jeongguk
Allah razı olsun abimm

Niki
Oruspu çocuğu gözüm morardı piç
Al 10.000 won'u başına çal it
Kafama nasıl vurduysa kafamı yerde arıyorum mal inşallah aranız bozulur

Jeongguk
Tövbe de lan it
Alt tarafı dişin kırıldı,gözün morardı
Birde azcık 🤏🏻 kanadı okadar

Niki
ORUSPU ÇOCUĞU

Jeongguk kişisi çevrim dışı

Bölüm nasıldı?
Sizce o gece ne oldu?
🥳 Bölüm sonuu

Love is enough | Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin