סופי ישבה לצד קיף, הוא התעורר אך נראה מוטש מתמיד. כשביקשה ממנו להיכנס למיטה, הוא מחאה רק מעט, דבר שלרוב לא עשה.
ביאנה, לין, טאם, דקס, מראלה, מרוקה, וילי וסטינה - במפתיע - באו לביקור כדי לבדוק מה שלומו של קיף, אך הוא ישן במהלך המפגש.
פיץ לא הגיע, ביאנה אמרה שהוא עסוק עם תפקיד שליח המועצה, אך סופי לא הייתה סבורה שזו אכן האמת."סופי, תנוחי גם את." קיף מלמל.
היא הנידה בראשה, "אני בסדר. החבורה הגיע," אמרה בניסיון לשנות את השיחה.
"באמת?"
"כן, הם באו לבדוק מה שלומך."
"דקס, ביאנה..."
"טאם, לין, מראלה, מרוקה וסטינה." השלימה סופי.
"נער הזהב?"
היא הנידה ודחפה את קיף בעדינות, "תפסיק לקרוא לו ככה."
קיף חייך, "אף פעם."
סופי צחקה.
"את חושב שהוא לא הגיע בגלל... את יודעת, החתונה?"
"אולי, אבל אתם חברים טובים, אני בטוחה שזה לא ישנה דבר."
קיף הנהן, אך נראה מוטרד.
"עכשיו, תנוח. אני אצור קשר עם פיץ ואדבר איתו, בסדר?"
"אני רוצה להיות ער כשתדברי איתו."
"אלווין אמר שאתה צריך לנוח."
"ממתי את או אני מקשיבים למה שאלווין אומר?"
סופי נאנחה, "קיף..."
"פוסטר..." הוא השיב בחיקוי מושלם של קולה.
"אולי אתה לא תקשיב לאלווין, אבל אתה תקשיב לי, ואני אומרת שאתה צריך לנוח. אם לא תעשה את זה אני אצור קשר עם רו ולא עם פיץ ואבקש ממנה להביא כמה מן האורגניזמים המיוחדים שלה."
סופי ציפתה שקיף יראה מבוהל מעט, אך הוא רק נראה משועשע.
"כשאני ביקשתי ממך לנוח את ברחת לערים האסורות."
"זה שונה."
"לא, זה לא."
"כמובן שכן, אני לא הייתי במצב גרוע."
"את הורעלת."
"הייתי בסדר."
"בקושי הצלחת לעמוד." קיף התעקש.
"כן הצלחתי..."
"אני מתנצל לקטוע את השיחה הזו." אמר מר פורקל. נשמתו הייתה כבדה, פניו סמוקות ולצידו עמדו מספר גובלינים, בניהם פנים מוכרות, סנדור.
"מה קרה?" סופי שאלה ונעמדה מן מקום מושבה על קצה המיטה.
"בנה של אלמה, ג'קסון, שכנע את בני האדם שאנחנו איום. הערים האסורות הכריזו מלחמה על הערים האבודות."
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
סוף הפרק! אל תשכחו ללחוץ על ה⭐ ולשלוח תגובה!
הגענו לעמוד מאה ואנחנו רק ממשיכים! מה אתם אומרים, נגיע לעמוד מאתיים?
בכול אופן, אם יש לכם אינסטגרם כדי לכם לעקוב אחרי חשבון בשם we_support_il, זה חשבון מומלץ. הפרק הבא יצא בקרוב!
YOU ARE READING
הערים האסורות
Fantasyאחרי שהברבור השחור הביס את הנסתרים נדמה כי הצלקות מתרפאות והכול חוזר לקדמותו, אך האם זה באמת מה שקורה? האם בעיות חדשות לא יצוצו וסופי תוכל לחיות כאלפית נורמלית ככול האפשר? *שפה בוטה, אלימות*