Gizemli

237 21 10
                                    

EVETT ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜMLE KARSİNİZDAYİM. BU BÖLÜME 10 VOTE GELDİKTEN HEMEN SONRA YENİ BOLUM KOYUCAM İYİ OKUMALAR
BU ARADA RAMAZAN BAYRAMİNİZ KUTLU MUTLU OLSUNN. ÖPÜLDÜNÜZ

&&&&&&&&

Damon gittikten beri yatakta yayılıyordum.Boş boş tavana bakıyordum.Aşağıdan sesler gelmiyordu.Sanırım bizimkilerin ya işi vardı yada uyuyorladı.Bugün parti vardı.Evde hayatta durulmaz.Hemen üstüme beyaz şortumu onun üzerine açık kahve salaş bir tişört giydim.Sanırım kahvaltımı dışarıda yapmak daha iyi olucaktı.Evden çıktım ve kahvaltımı yapabileceğim bir yer aradım.En sonunda dışarıda kahve ve sandviç alıp sahile gittim.Yemeğimi orda yedim daha sonra banklarda oturup sahili izledim.İnsana huzu getiren bir yerdi.Sabahın erken saati olduğu içinde kimse yoktu.
Birden dünki yaşananlar aklıma geldi.Sarhoşken Damona dediklerimi kelimesi kelimesine hatırlıyordum.Ondan etkilendiğimi söylemiştim.Onun çekici olduğunu söylemiştim.Off onun suratına bir daha nasıl bakıcam.En korktuğum şey ise dediklerimle bana karşı dalga geçmesiydi.Sanırım onun suratına birdaha bakamıcaktım.
Saat öğlene doğru gelmişti.Sahilde ne kadar kaldığımı bile bilmiyordum.Kafama esti ve Grille gittim.Belki Mattle biraz laflayabilirdik.Grille girdim ve bar sandalyesine oturdum.Dünki gibi olmaması için bu sefer kokteyl söyledim.Ayrıca akşama partide sarhoş olursam babam ne yapardı bilmiyorum.
Gözlerim Matti aramıştı ama sanırım yoktu.Bende durgun durgun kokteylimi yudumladım.Barmen dayanamayıp sessizliği bozdu.
"Erkek arkadaş meselesi mi?" diye konuştu."Sayılır" dedim.
"Anlatmak ister misin peki?" dedi.
Aslında biriyle konuşmaya çok ihtiyacım vardı ve nasıl olsa barmeni tanımıyordum.
"Dün akşam birine söylememem gereken şeyleri söyledim.Sarhoştum ama.Ve bu kişi bilmiyorum yani.Onda beni çeken bir şey var ama kendimi ağırdan satıyordum.Çünkü kendini bir playboy.Yani benimle ne malum yatmak için takımadığı.Ama ben ona onun benim ilgimi çektiğini ve ondan etkilendiğimi söyledim.İşin kötğ yani birde çocuğu yatağıma çağırdım ve gece beraber uyuduk.Dahada kötüsü sabah kalktığımda benim bütün bunları hatırlamam." Dedim suratımı eğerek
Durdu durdu ve "Ov dostum durumun cidden kötüymüş.Ama ne yap biliyormusun.Onu görünce dün sarhoşken söylediklerini hatırlamıyormuş gibi davran.Emin ol oda senin dediklerini hatırlamayacağını düşünür." Dedi.
Aslında barmen haklıydı.Dediklerimi hatırlamıyormuş gibi yapabilirdim.
"Aslında haklısın biliyor musun.Dediklerimi hatırlamıyor gibi davranıcam.Sen çok iyi bir dert ortağısın"
Deyip parayı bar masasına bırakıp Grillden çıktım.akşama parti vardı ama kıyafet sorunum yoktu.Çünkü evimizde tonlarca kıyafet vardı.Ee malum evde 1000 yaşındaki vampirler olunca kıyafet sorunu çekmiyorduk.
Eve geldim ama yine evde aynı hava vardı.Parti hazırlıkları falan filan.
Odama çıktım ve yatağıma yattım.Ve birden burnuma Damonun kokusu geldi.Kokusu yastığıma sinmişti ve çok güzel kokuyordu.Yastığı aldım ve kokusunu içime çektim.Off ben ne yapıcaktım ya herşeyi batırmıştım.
Sen akşama Damon gelince ne yapıcağını düşün dedi iç sesim.Kahretsin ki haklıydı.Rezil olucaktım ya rezil..

Damon Anlatım
Sabah kalktığımda Elena hala uyuyordu.Onu uyandırmadan yanağına bir öpücük koyup camdan çıktım.Çünkü eğer karşılaşsaydık büyük ihtimalle Elena beni suçlayacaktı.Bu ikimiz içinde en iyisiydi.Zaten dün dediklerini hatırlamıcaktı.Bende hiç bir şey olmamış gibi yoluma devam edicektim.
İçim sanki Elenaya olan hislerimi inkar ediyor gibiydi."Sen Damon Salvatoresin aşık olamazsın" diyordu.Ama kalbim öyle demiyordu."Sen ona aşık olmaya başlıyorsun.Damon Salvatore aşık oluyor vay bee"diyordu

Akşamada Klausun partisi vardı ve Elenada orda olucaktı.Ne yapacağımı bilmiyordum.
Eve geldiğimde direk odama çıktım ve duşa girdim. Soğuk su bütün düşüncelerimin gitmesine yardm ediyordu.Banyodan çıktım ve akşam giyeceğim kıyafetleri ayarladım.Sanırım acıkmıştım.Hemen bodruma inip kan dolabından 3 torba kan aldım ve bir çırpıda içtim.

GİZEMLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin