💜Slimnīca💜

1 1 0
                                    

Es pamodos no modinātāja, jo jau šodien ir piektdiena un man vēl uz pulciņu jāiet un man šodien vēl ir mākslas pulciņš uz kuru man patīk iet jo tur daudz ko var darīt ,es jau iegāju skolā iekšā un meklēju Māšu bet nekur viņas nebija,es redzēju tikai puisi kuru laikam sauca jimin,,es piegāju klāt pie viņa un sāku runāt, jo man vajadzēja zināt kur ir Māša.
Es-čau
Jimin-čau
Es -es varu uzdot jautājumu?
Jimin-protams
Es-tu esi redzējis Māšu?
Jimin-nē ,a priekš kam tev?
Es -es vienkārši nevaru viņu atrast
Jimin-skaidrs, varbūt viņa ir pie jungkook jo viņi parasti iet kopā uz skolu
Es-skaidrs, paldies tev
Jimin-lūdzu
Es jau taisījos iet uz stundu bet mani kāds pēkšņi parāva aiz rokas un izrādījās ka tas ir Jimin 7n viņš sāka kaut ko teikt man jo varēja redzēt kā viņam ir kauns kaut ko teikt.
Jimin-Pagaidi Kika
Es-labi,ko gribēji?
Jimin-es gribēju kaut ko teikt
Es-ko ru gribi teikt?
Jimin-es gribu teikt ka tu man...
Es -Jimin turpini jo drīz sāksies stunda
Jimin-tu man patīc ļoti kika
Es-wow, tu man arī patīc bet tagad jāiet uz stundu
Jimin-es varu uzdot jautājumu
Es-protams
Jimin-esam kopā?
Es-protams ka esam,labi ir jāiet uz stundu, man tagad ir jāiet uz latviešu valodu un kāda ir tev ?
Jimin-pagaidi tūlīt paskatīšos stundu sarakstā, izskatās kā man arī ir latviešu valoda
Es-sanāk ka tu ej manā klasē?
Jimin-jā un es gribēju pajautāt kur ir 12B klase jo tā ir mana klase
Es-es arī eju šajā klasē tad sanāk mēs būsim vienā klasē
Jimin-sanāk tā, labi ejam kopā uz stundu
Es-Labi ejam,drīz sāksies
Mēs ar jiminu gājām uz klasi un mēs iegājām iekšā un visi sāka skatīties uz mums ,pēc neilga laika sākās stunda, pēc pāris minūtēm man nāca miegs bet to pamanīja skolotāja un mani izsauca pie tāfeles,es piecēlos kājas un gāju pie tāfeles es gāju un bija atlicis pāris soļu un es jau krītu uz zemes jo man ļoti sareiba galva un mani kāds sauca bet es nespēju saprast kas tas ir un es iekritu kādam rokas un pēc tam es vairs neatceros.

Jungkook skatpunkts:
Es mierīgi gāju uz skolu jo man stundas sākās vēlāk nekā jiminam, es ceru ka Jimins parunās ar Kiku jo viņam patīk kika un viņš palūdza lai mēs ar māšu ejam kopā jo mēs ejam vienā klasē jo viņš baidās ka viss noies tā kā nevajag bet nu kā mēs ar māšu tagad ejam uz skolu un man atnāca zina no jimina.
Jimin-jungkook kur jūs esat?
Es-mēs tūlīt būsim pie skolas a kas noticis?
Jimin-neejat uz skolu bet uz slimnīcu ejat
Es-kāpēc uz slimnīcu?
Jimin-jo tur esmu es un kika
Es-kāpēc jūs tur esat?
Jimin-jo vienkārši kika...
Es-jimin kas ir kikai?
Jimin-viņa skolā noģība stundas laikā
Es-tūlīt būsim tikai lūdzu nomierinies
Jimin-labi atā
Es-atā
Man bija šoks par to ko man Jimins teica bet kā tas viss notika ,pēc neilga laika man Māša papakstīja un bija redzams ka Māša ir nobijušies par to ka es neeju bet stāvu uz vietas bet Māša sāka runāt ar mani un es no šoka izgāju un sāku ar viņu runāt
Māša-kas notika ka tev bija šitā jāstāv?
Es-man bija šoks par to ko man teica Jimins
Māša-ko viņš tādu teica ka tev bija šoks?
Es-viņš teica ka viņi ir slimnīcā
Māša-kāpēc viņi ir slimnīcā?
Es-jo Kika noģība stundas laikā un tagad  viņa kopā ar jiminu ir slimnīcā
Māša-tad sanāk mums ir jābrauc pie viņiem?
Es-Jā
Māša-tad braucam
Es-labi
Un mēs tā aizbraucām uz slimnīcu un kamēr mēs meklējam kur viņa ir Māša sāk uztraukties par Kiku jo viņas ir draudzenes bet es nezinu cik ilgi mēs meklēsim viņus
Kikas skatpunkts:
Es pamodos un es nezinu kur es esmu bet tad man redze palika normāla un es sapratu ka es esmu slimnīcā bet ko es te daru es pat neatceros kā es tiku te .Pēc neilga laika palātā ienāca Māša ar jungkooku un protams arī pārēji ienāca iekšā, tad Māša sāka kaut ko teikt bet es nesaprotu jo man palika vēl sliktāk un es atklāju aizmigu un atkal neko neatcereso kas bija.

Jimina skatpunkts:
Es redzēju ka Kika atkal aizmieg un pārējie gribēja ar viņu runāt, bet nesanāca jo viņa guļ bet mēs gaidījām kamēr viņa piecelsies bet tā arī mēs nesagaidījam, bet viņa neceļas augšā kādas piecas dienas,tāpēc es piecēlos un aizgāju pasaukt ārstu lai paskatās kas vainas ir  Kikai kā viņa neceļas augšā, pēc neilga laika ārsts paskatījās Kiku un iznāca ārā un sāka runāt.
Ārsts-es atvainojos ka nepateicu kas ir pa vainu
Māša-tas nekas ārsts
Ārsts-viņai nekas nav nopietns viņai ir ...
Es-kas viņai ir?
Ārsts-viņai ir jāatpūšas no visa jo kad es viņu paskatījos kas viņai ir un es pamanīju ka viņai ir uz visa ķermeņa daudz zilumu jūs nezināt no kā tas ir viņai?
Māša-skaidrs, jimins viņu pieskatīs lai viņa atpūšas.
Ārsts-labi, pagaidām atā
Es-es atvainojos, bet kad viņa varēs braukt uz mājām?
Ārsts-viņa rīt varēs braukt uz mājām
Es-paldies jums
Ārsts-lūdzu
Es tagad gaidīšu kamēr viņa piecelsies un pajautāšu par tiem zilumiem kas viņai ir jo viņa nevienam nav teikuši no kā viņai ir,visi sāka lai es neuztraucos par to bet man ir vienalga jo viņa man noģība rokas, nevis kādam citam  tāpēc tas ir tik grūti pieņemt kā šitā notika bet kāpēc viņa man to ātrāk netieca ka viņa jūtas slikti jo varēja redzēt skolā ka viņai ir slikti bet kā viņa paskaidros par tiem zilumiem kas viņai ir ,tāpēc man likās ka kaut kas nav tā kā vajag bet es ceru ka viņa izstāstīs par viņiem tagad jāgaida kamēr viņa pamodīsies.

Kikas dzīve Where stories live. Discover now