Kikas skatpunkts:
Es domāju ka es veselu mūžību gulēju tajā slimnīcā, mani jau izrakstīja un man drīz būs dzimšanas diena, tas būs pēc četrām dienām tas ir 8.jūlijā un man paliks 19.gadi,bet es tā negribu to svinēt ka pat nevienam nesaku, ka man būs dzimšanas diena, jo man tas vairāk nav svarīgi jo par mani visiem ir vienalga, tāpēc arī nesvinu savu dzimšanas dienu. Tagad mani paņēms mamma no slimnīcas un mēs brauksim mājās kur ir patēvs kas mani necieš. Es ilgi gaidīju mammu kamēr viņa atbrauks un tieši kad es gribēju zvanīt, viņa atbrauca un gaidīja mani kamēr es sataisīšos. Mēs jau piebraucām pie mājām, man tāds uztraukums bija ja atkal viņš mani sit, es iegāju iekšā un pataisno aizgāju uz savu istabu.Es izdomāju paklausīties mūziku, es gaidīju kamēr es nomierinašos un man būs labi.Es klausījos mūziku, bet ilgi nevarēju jo man atnāca ziņa no jimina.
Jimin-čau mazā
Es-čau
Jimin-ko dari?
Es-klausos mūziku un tu ko dari?
Jimin-atpūšos
Es-skaidrs,kut ko gribēji?
Jimin-jā,gribēju pajautāt par vienu lietu bet tas ir jādara satiekoties
Es-labi es jau eju ārā
Jimin-labi
Es izgāju ārā un gaidīju kamēr jimins atnāks pie manis,pagāja pāris minūtes un atnāca jimins un samīļoja mani un es sāku runāt
Es-nu tad ko gribēji pajautāt?
Jimin-mēs kaut kuru dienu varēsim satikties divatā?
Es-jā
Jimin-labi, man ir jāiet uz mēģinājumu
Es-labi,atā
Jimin-atā mazā
Tad es iegāju iekšā un domāju kas notika jiminam ka viņš grib parunāt ar mani divatā,pēc neilga laika man sāka sāpēt galva un es atkal noģību pat nezināju ka mani mamma tura rokās un aiznesa līdz manai istabai un ielika mani gultā, un aizgāja prom lai es varu gulēt.Tad pēc kādām 2 stundām es es piecēlos un ieraudzīju ka esmu savā istabā. Es ātri piecēlos no gultas un ātri paēdu,tad es izgāju ārā jo man bija noruna ar jiminu, ka mēs parunāsim un pastaigāsimies divatā, kamēr es gaidīju jiminu man palika auksti, pagāja kādas 3 stundas, bet jimina nebija es izdomāju ka es iešu atpakaļ uz mājām kad taisījos iet ,ka nepamanīju ka kāds nostājas man blakus un apskāva no aizmugures. Es būtu jau kliegusi, ja man nebūtu aiztaisījuši muti tad tas cilvēks sāka runāt.
Jimin-Nebaidies tas esmu es jimins
Es-Jimin beidz mani tā biedēt
Jimin-Piedod es nezināju kā šitā būs
Es-labi,piedods un par ko tu gribēji parunāt
Jimin-es gribēju parunāt par mums
Es-labi,tad ejam
Jimin-ejam
Mēs runājam kādu vienu stundu ka nepamanīju ka mums ir jau jāiet atpakaļ un tad jimins izvilka no kabatas kaut kādu kastīti un viņš man to deva ,es biju šokā un neko neteicu, un tad viņš sāka runāt
Jimin-Daudz laimes dzimšanas dienā mīļā
Es-Paldies, bet kā tu zini ka man šodien ir dzimšanas diena?
Jimin-No tavas mammas jo es viņai pajautāju kad tu gulēji slimnīcā
Es-Skaidrs, bet tev nevajadzēja to pirkt
Jimin-vajadzēja jo es tā gribēju un priekš tevis man nav žēl
Es-Paldies tev
Jimin-lūdzu, priekš tevis visu
Es-labi,man būtu jāiet jau uz mājām
Jimin-es tevi pavadīšu uz mājām
Es-labi,ejam
Jimin-ejam
Mēs tā arī aizgājām uz manām mājām un atvadījāmies viens no otra, tad iegāju iekšā un aizgāju uz savu istabu. Pēc neilga laika pie manām durvīm pieklaveja mamma un teica lai es noeju lejā, es nogāju lejā tur stāvēja mana mamma ar kūku bet es teicu ka es negribu to darīt jo pēc tam būs slikti un man ar ko svinēt, bet mamma pateica ka viņa pazvanīja maniem draugiem un manam puisim lai nāk ciemos. Es sagaidīju savus draugus un puisi un ielaidu iekšā un tad mēs sākām runāt par daudz lietām tad pie manis atnāca jungkooks un sāka runāt ar mani
Jungkook-Kika kāpēc tu neteici ka tev šodien ir dzimšanas diena?
Es-tāpēc ka es negribu par to runāt un arī negribu svinēt viņu
Jungkook-bet kāpēc?
Es-es nezinu vai jūs gribēsiet dzirdēt?
Jungkook-pasaki
Es-nu labi tad arī klausies, tad kad man bija 10 gadi un bija mana dzimšanas diena, mani patēvs sita un kā kaut kas nebija izdarīts vai es biju skaļa mani patēvs sita visu laiku bet kad es sāku augt un man patika jau 17.gadi mani patēvs vairāk sāka sist un kamēr man palika zilumi uz mana ķermeņa un man tas apnika es pateicu mammai bet viņa neko neteica un teica lai es eju uz savu istabu, tāpēc kamēr nebija mammas un patēvs mājās es izdomāju uzlikt visur kameras lai man būtu pierādījumi ka mani sit ,pagāja kādas 2 stundas,mājās atbrauca patēvs un viņš bija ļoti dusmīgs par to ko es pateicu mammai un viņš sāka mani sist un to protams ierakstīja visu kameras kas bija paslēptas un viņš sita kamēr man parādījās zilumi un tad viņš teica lai es eju uz savu istabu un ja vēl tāds gadījums būs mani viņš nositīs un tad pēc 2 stundām mamma atbrauca no darba bet tad viņa saprāta ka kaud kas nav kārtībā, tajā dienā kamēr tēva nebija mājās mammai bija brīva diena es aizgāju pie viņas un parādīju visu ierakstu viņai un tad viņa visu saprāta ka es sāku visu taisnību. Pagāja gads kad patēvs visu uzzināja jo mamma viņam prasīja kāpēc viņš mani sit viņš neko neatbildēja un aizgāja uz istabu un mamma viņam teica,ja būs vēl viens tāds gadījums tad viņš izlidos ārā no šīs mājas un no tās dienas es negribu svinēt savu dzimšanas dienu.
Kad es pastāstīju savu stāstu visi bija šokā par to bet neko teica, tad kad es neko neteicu sāku raudāt par to jo man bija sāpīgi atcerēties par to, pie manis atnāca jimins un samīļot mani pēc tam arī pārējie mani apskāva un tad jungkooks sāka runāt
Jungkook-piedod par to ka pajautāju
Es-tas nekas
Jungkook-tajā dienā kad biji slimnīcā mums ārsts teica ka tev ir zilumi un ķermeņa un es domāju tev pajautāt par to bet kad es nesen uzzināju no kā ir tie zilumi es padomāju jautāt
Es-es zinu kā jūs visi esat mani draugi un jums ir tiesības zināt bet apsolat ka tas paliks starp mūms.
Jungkook-apsolu
Tad mēs visu laiku smejamies par to kas notika starp viņiem kamēr nebija mani iepazīnajusies izrādījās ka šie cilvēki ir ļoti labi un kā ar viņiem ir ļoti jautri tad mēs kādu laiku runājām tad mēs ēdam kūku kuru mamma pēc tam ienesa iekšā manā istabā bet es zinu to kā šī dzimšanas diena ir vislabākā jo man nekad nav bijušā dzimšanas diena kad mani neviens nesit bet kad visi aizmiga bet biju es un jimins augšā mēs ielitam manā gultā un es aizmigu pie jimina un par to es biju pateicīga.
YOU ARE READING
Kikas dzīve
AdventureViena meitene vārdā Kika ieradās skolā sākumā viņai likās ka viņu kāds sitīs jo viņu bērnībā sita viņas patēvs tad viņa satiek māšu un Bts puišus un viņas dzīve mainās bet tā viņa negrib lai kāds zina viņas dzīves notikumu,vienu dienu jungkooks viņa...