Es pamodos no tā ka mans telefons zvanīja un man zvanīja priekšnieks, jo es jau esmu prom citā valstī. Es atbildēju un mēs runājam par vienu lietu, jo es biju meklējuši darbu.
Pēc 3 gadiemŠie trīs gadi ir bijuši ļoti vētraini. Todien kad Anna mani gandrīz nošāva, es nākošajā dienā aizbraucu prom un meklēju kur dzīvošu. Puišiem pateicu ka man steidzami jāierodās pie tēva, par to viņi neko nejautāja, jimins nezināja, jo nebija tajā laikā kad es to teicu. Runājot par jiminu ,šo trīs gadu laikā neesmu ar viņu kontaktējusi, zēns man divas nedēļas zvanīja un rakstīja, bet es neatbildēju. Man tas bija pārāk sāpīgi, un beigās nomainīju savu numuru. Es nezinu vairs kā viņam iet,ko viņš dara, es pat patraucu skatīties un klausīties BTS. Laikam ejot es pieņemu to kad tas viss bija mazs sapnis kurš vairs neatkārtosies. Kopš tā atgadījuma es pat kļuvu klusa un bēdīga. Māša par mani ir ļoti uztraukusies, bet es vēl joprojām nespēju viņai pateikt to kas notika pēdējā dienā, man Korejā. Es vienkārši to nevaru izdarīt.
Jimina skatpunkts:
Bija pagājuši trīs gadi kopš pēdējo reizi es satikos ar kiku. Es sākumā nezināju kāpēc viņa pēkšņi aizbrauca prom, man neko nepasakot. Es biju apjucis, es domāju kad tā ir mana vaina. Es biju tik ļoti noskumis un apsēsts ar domām, par to kas notika, kad pat nepamanīju kad vairs nevēlu laiku savai karejai. Viss šis murgs vilkās mēnesi, līdz kāda dienā pie manis ierādas jungkooks. Viņš man visu izstāstīja, visu ko Anna nodarīja kikai un kad visticamākais tas ir iemeslis, kāpēc viņa aizbrauca prom. Es pirmajā brīdī biju tik dusmīgs, un biju gatavs nožmiegt ar savām rokām to čūsku, bet pēc tam nomierinājos. Anna bija sāpināta jo viņai patīku es ,bet man viņa nepatika tāpēc viņa arī to darīja. Cilvēki sāpju iespaida dara visādas muļķības. Beigās es sapratu, kad man kika ir jāpalaiž, bet es nevaru. Mūs dēļ viņa tika sāpināta. Mūs dēļ viņa gandrīz nomira.
Suga-jimin tu esi gatavs?
Viņš iegāja man istabā .
Es -jā varam iet, atsmaitot draugam atbildēju. Pašlaik mums bija iedots atvaļinājums mums, un mēs abi divi atbraukuši atpūsties uz Latviju.
Staigājot pa Latvijas ielām, manas domas atgriezās pie kikas. Diez kā viņai iet,ko diez viņa tagad dara? Viss jimin pietiek. Viņa ir tava pagātne. Es to pateicu, jo es vairs negribu domāt par Kiku, tas priekš manis būs sāpīgi.Kikas skatpunkts:
Es domāju visu laiku par jiminu ,bet saprotu to ka viņš ir mana pagātne. Pa seniem laikiem, es biju paņēmuši sev mazu atvaļinājumu ,lai atpūstos no darba un problēmām. Pašlaik es stāvēju rindā lai samaksātu par saldējumu jo man ļoti sagribējās saldējumu ēst. Tiklīdz es samaksāju par saldējumu es uzsāku lēnām staigāt pa ielām. Cik sen man nav bijis šādas atpūtas. Vienkārši pastaigāties pa ielu un neparko uztraukties. Biju pa visām aizmirsuši šo sajūtu ka ir ir būt mierīgai. Es mierīgi turpināju iet uz priekšu, līdz saskrejos ar kādu cilvēku. Ar visu savu saldējumu,es nokritu uz ceļa, un cilvēks kas manī ieskrēja nokrita man līdzās. Paceļot skatienu uz augšu, man pretī raudzījās tas skatiens. Skatiens pēc kura es es alku visu šo laiku un negribēju aizmirst . Kika-jimins čukstus sacīja. Jimin-ar asarām acīs, klusām teicu. Mēs abi piecelāmies un atvainojamies par to ka saskrejamie.
Es-jimin ko tu te dari?
Jimin-es atbraucu atpūsties
Es-skaidrs
Jimin- kā iet? Ko tagad dari?
Es-man iet slikti un tagad neko
Jimin-kāpēc tev iet slikti?
Es- jo man tu pietruki, es visu laiku domāju par tevi ,jo es tevi mīlu un mīlēšu
Jimin-es arī tevi mīlu, bet kāpēc tu man nerakstīji vai nezvaniji?
Es-jo es negribēju tevi traucēt un man ir cits numurs.
Jimin-tu man netraucē un lūdzu varu tev ko lūgt?
Es-jā vari
Jimin-iedosi savu jauno numuru un .....
Es-protams, bet kāpēc tu apstājies puss teikumā?
Jimin-man tas būs krūti lūgt
Es-nu pasaki ko tu gribi vēl lūgt
Jimin-es gribu lai tu esi mana sieva
Es-labi būšu
Jimin-nopietni?
Es-jā
Jimins bija laimīgs par to ,tagad es ar viņu būsim kopā uz visu laiku. Tagad mēs devāmies uz manām mājām jo Jimins gribēja būt pie manis un mēs izrunājām pa mūsu kāzām un mēs nolēmām kā tās būs pēc manas vārdadienas un mēs visu laiku domājam kā labāk būs. Pagāja pāris dienas un bija diena kad būs mūsu kāzas. Kāzas notika pārāk ātri jo mēs visi bijām priecīgi. Tagad mēs gājām uz mašīnu bet mūs apstādināja bts puiši.
Bts-čau kika
Es-čau
Bts-kāpēc tu neteici kā tu precēsies ar jiminu?
Es-es domāju ka Jimins jums to pateiks
Bts-viņš mums neko neteica un vienkārši ielūdza
Es-skaidrs,atvainojiet mani
Bts-protams
Es ātri pagriezos un gāju meklēt jiminu un kad atradu es ātri viņu paņēmu aiz rokas un aizvedu pie bts puišiem un sāku runāt.
Es-jimin kāpēc tu nepateici viņiem?
Jimin- es gribēju teikt bet aizmirsu
Es-skaidrs, bet apsoli kā nepametīs mani ja tagad kaut ko pateikšu.
Jimin-es apsolu kā nepametīšu tevi
Es-Jimin mums būs bērns
Jimin-nopietni?
Es-jā
Es domāju ka viņš būs dusmīgs bet viņš mani samīļoja un pēc tam visi bts zēni sāka apsveikt Jiminu un mani par bērnu un mūsu kāzu dienu. Mūsu kāzu diena pagāja normāli, pagāja pārs mēneši un man ar jiminu piedzima mūsu meita un mans brālis bija ļoti priecīgs par to ka es beidzot atradu sev vīru un kā man ir bērns. Mēs ar jiminu visu laiku domājam kā lai viņu nosauc, bet es aizmigu jimina apskāvienos un jimins pēc tam arī aizgāja gulēt un aizmiga.Jimina skatpunkts:
Es esmu tik laimīgs ka kika ir tagad man sieva jo man ar viņu ir maza meita bet mēs vēl nebija izdomājuši ka viņu sauks. Kamēr mēs domājam es pamanīju ka man sieva aizgāja gulēt un pat neizdomāju ka sauks mūsu meitu bet es izdomāju ka viņu sauks par Elzu un rīt es taisos to pateikt kikai es ceru ka viņai tas patiks.Kikas skatpunkts :
Es piecēlos no tā kā kāds mani apskāva un tas bija jimins un tad es aizgāju gulēt. Nākošajā dienā es piecēlos no tā kā mana meita sāka raudāt jo viņai gribējās ēst. Pēc neilga laika istabā ienāca jimins un sāka runāt.
Jimin-labrīt saulīt
Es-labrīt
Jimin-kā gulēji?
Es-normāli
Jimin-tu zini ka mēs vakar neizdomajam ka sauks mūsu meitu?
Es-jā es zinu bet man vakar tā nāca miegs ka aizmigu, lūdzu piedod
Jimin- tas nekas,un es jau izdomāju ka sauks
Es-kā tad sauks?
Jimin-viņu sauks Elza ,tev patīk?
Es-jā man patīk
Jimin-tad labi
Tad es pabaroju meitu un gāju pati ēst jo jimins man uztaisīja ,pēc neilga laika mēs bijām jau pie bts puišiem un mēs ilgi runājam bet tad mēs ar jiminu aizbraucām uz mājām. Sākumā paēdam vakariņas un es pēc tam pabaroju meitu un mēs ar jiminu aizgājām gulēt jo mums nāca miegs.
Beigās
ESTÁS LEYENDO
Kikas dzīve
AventuraViena meitene vārdā Kika ieradās skolā sākumā viņai likās ka viņu kāds sitīs jo viņu bērnībā sita viņas patēvs tad viņa satiek māšu un Bts puišus un viņas dzīve mainās bet tā viņa negrib lai kāds zina viņas dzīves notikumu,vienu dienu jungkooks viņa...