Yeni bölüm bu aralar çobuk gelicek.Keyfini
çıkarım derim🙃YILDIZA BASMAYI UNUTMAYIN.LÜTFENNNNNN.
BAS BAKAYIM
👇HADİİİİ🌷İyi okumalar 🌷
Hemen cevapladım.
-"1hafta sonra 20 olucak."dediğim sırada Alpay kahkaha atmaya başladı.Ne dedimki şimdi ben.Alpay dedi-"Noldu küçük bey .Sanki kızardınız .
-"Sus zaten rezil oldum"dedi Efe.
İkiside bir biriyle konuşurken ben şaşkınlıkla onları izliyordum.Alpay bana küçük bir açıklama yaptı.-"Bizim küçük beyde 19 yaşında"
Dediği zaman bende kıkırdamağa başladım.
Ama o kadar vaktim yoktu.Ben karakola
Gitmeliydim.Abim hakkında yeni bilgi varmı
onu bilmeliydim.
-"Şey kusura bakmayın benim karakola gitmem gerekte.Alpay meraklı gözlerle bana bakıyordu-"Önemli bir şey yoktur umarım.Alpay dedi.
Efede bana meraklı gözlerle bakıyordu .
Sanki bir açıklama yap gibi.
-"Abim"dedim."1ay önce abim kayboldu.Yeni bilgi varmı ona bakmam gerek.Alpay konuştu."Yardım ede bileceğimiz bir şey varmı".
-"yok.teşekkürler.O zaman ben kalkıyorum.Ev için akşam görüşürüz."
Bu sefer Efe konuştu."Görüşürüz şeker kız".
-"Şeker kız ne oğlum ,doğru düzgün seslensene"Giderken onların konuşmalarını duyuyordum.
Bence benim başım bunlarla dertde.
Karakoldan sonra eve girib sıcak bir duş aldım.
Buna gerçekten ihtiyacım vardı.
Sonra da Alpay ve Efeden önce gidib evi
temizlemeliydim.Alpaya mesaj atdım.-"Ben evi temizlemek için evden erken çıktım ".Anındada mesaj geldi.
-"Bizide bekleseydin,efe oralarda söyleyeyim seni alsın."
-Hayır teşekkürler.Gerek yok.Akşam eşyaları taşımaya yardım edersiniz."
-Peki sen bilirsin .Bu arada anahtar kapının orda saksının altında."
-TeşekkürlerTelefonu çantama koduktan sonra apartmanın bahçesine girdim.Gerçektende çok güzeldi.Birde motor vardı .Galiba oda Alpayındı.Kapıya geldiğimde saksının altında anahtarı bulub kapıyı açtım.İşerisi bir o kadar güzel bir o kadar toz içersindeydi.İnsan buranı hiçmi temizlemez arkadaş.İçeri girer girmez hapşurdum.Hasta olmasam iyiydi.