Herkese merhaba.Ben deryadunyası.Bu benim ilk kitabım.Biraz üzücü olsada yorumlara bakıb sonunu belki mutlu ola bilir ne dersiniz:)
O zaman iyi okumalar size ;)
Başlıyoruz:)Peki sizin him fotorafını açıp yüzünün en ince ayrıntısına kadar incelediğiniz biri oldumu?
Abim...
Evet abim..Abim Aris.1ay önce biz abimle aile evimizden ayrıldık.Aile munakaşaları yüzünden abim benide alıb yeni bir hayata başalmak için Ankaranı terk etdik.Doğuduyum ilk gözümü açtığım yeri sonsuzadek terk etdik.
Ama abim o, beni bu hayat yolculuğunda yalnız bıraktı.
En son abim istanbula gitmek için bilet aldı .İste her şey o biletden sonra başladı.
Ama nasıl oldu bilmiyorum abim gözden kayboldu.
Ben de beklemekten asla vazgeçmedim.Her hafta karakola girib bir gelişme varmı diye gidiyorum ama nafile .Yox Allah kahretsi ki hiç bir haber yok ki. Bu hayatda bir abim vardı oda kayboldu.Şimdi benim asıl hayat hikayem başalıyordu.Tek başıma ,yalnız hayatta kalıcam.Ben Mira İşılay.19yaşındayım ve Hukuk okuyorum.Doğrusu nasıl olunduğunu ben bile bilmiyorum ki.Yaşadığım hayatla nasıl okuya bilirim ki.Ama söz verdim .Abime söz verdim ve bunu başarmak için savaşıcam.
Şimdi karşımda bir ev ilanı ile bakışıyodum.Arkadışmda kalıyodum ama artıq kendi ayaklarımın üstünde kalmağımın vakti gəlmişdi. İstanbulda yeni geldim ve ilk işim ev bakamak oldu.Ve buldumda.Sadece bir sorun vardı oda ev sahibinin kadın yada erkek olduğun hakkında hiç bir fikrim yoktu.Şimdi ise ev sahibini aradım.
-Alo?dedi karşıdaki ses.Ve ev sahibinin erkek olduğunu anladım.
-Merhaba,ben ev ilanı için aramışdımda.
-Merhaba,evin üst katı için öyle diğilmi?
-Evet ,evet üst katı için.Acaba kirayı öyrenebilirmiyim.?
-Kıranı aramızda anlaşırız.Bende o evin alt katında yaşıyorum.Yani ev sahibi benim .Yani babamın...Sanki bir pot kırmış gibi sustu .Ve güldü.
Çok pardon .
-Sorun diğil.Benim için asıl sorun alt komşumun bir erkek olmasıda .Artık çok geç.
-Alo ?Ordamısın?
-Evet ,Evet burdayım.
O zaman buluşalım.Yani ev bilgi hakkında öyrenmek istediklerin vardır.
-Olur.
Kimdi musaitsen eger...
-Musaitim ..Al işte adam sözünü devamı getirmeden konuşdum.
Kıkırdadığı duydum.
-O zaman konum atarım .Orada buluşalım.