Selam Yeni bölümle karşınızdayım.İyi okumalar.
Kapıyı açıb içəri girdiğimde ise içərisi güzel ama bir o kadarda toz içersindeydi.İnsan buranı hiç mi temizlemez arkadaş.İçeri girer girmez hapşurdum.
Hasta olmasam iyiydi.İlk öncə getirdiyim temizlik malzemeleri ile pencereyi sildim,yerleri susurdum,perdeleri asdıktan sonra iş bitiyordu.Tam asayım derken ayağımın altındaki sandalye kaydı,dengemi kaydedib yere boylanıcağım sırada çığlık atıb gözlerimi kapadım.Ama düşündüyümün aksine bir çift kol arasına düştüm.
-"Galiba bizi beklemeni söylemişdim."Bu ses Alpaya aiddi.Gözlerimi açtığımda ise bir çift mavi gözle karşılaştım.Efe ise Aman Allahım efe bizim telefona çekiyordu.Tamda bu haldeyken.Ayağa kalktığımda ise yine hapşurdum.Ve burnum akıyordu.Al işte hasta oldum.Bir bu eksikti.Efe konuştu-"Öhm Öhm aile var burda aile .Perenses sen hastamı oldun.Amanda aman ."Aklınca çocuk muamelesi yapıyordu.Tam o sırada Alpay ve ben kunuştuk.
-"Prensesmi?"
-"Ama yeter ha .Siz benden ne istiyorsunuz acaba.Bence gayetde güzel isimler taktım."
-"Tamam şaka şaka."dedim
-"Hı.küstüm ben size .
-"Tamam canım kardeşim.Küçük bey ammada mızmınlandın."dedi ve Alpay kahkaha atdı.
Bu sırada ben yine hapşurdum.
-"Sen baya-baya hasta olucaksın.
-Evet biliyorum.Hadi artık eşyaları yerleştirelim".
-"Tam bir saat boyunca eşyaları yerleştirmekle meşkulduk.Efe sanki bir hokabaz gibi eşyaları fırlatıyordu.Bende"Efe Eger o eşyaları birine zarar gelirse benden çekiceğim var."söylüyordum.Oda tamam tamam söylüyordu ama nafileydi.Bütün eşyalar hazırdı bri tek kutunun içerisinde abimle çektirdiyimz resmimiz kalmıştı.Onu tam ben alıcaken Alpaya ona uzandı.
-"Abim mí?"diye sordu.
-"Evet.Tam bu sırada gözümden bir yaş süzüldü.Ve yine hapşırdım.Elimdeki resmi en baş köşeye astım ve Efeyle kendimizi koltuğa atdık.Alpay ise mutfağa girdi.Aslında ev düşündüğü sen dahada güzel olmuştu.Her şey kirem rengiydi tamda istediğim gibi.( Evi böyle düşünün)
Bugunluk bu kadar.Okuduğunuz için teşekkürler.💐bu size.