Buna!Eu sunt Nanami, un inger.Tatal meu e la fel ca mine dar din cate stiu mama a murit la nasterea mea.
Cand am implinit 15 ani tata mia cerut sa port cu el o discutie serioasa.
-Tata..mai chemat?*deschid timida usa si intru in biroul lui*
-Da...vreau sa discutam ceva *imi zice vizibil deranjat *
-Poti sa imi zici orice!
-Bine atunci...uite cum sta treaba..tu nu esti chiar un inger.. *se balbaie el*
-Cum adica?*il intrerup cu un ton speriat*
-Mama ta a fost un demon....adica tu...ai puterea de a inclina balanta dintre bine si rau..*tata avea un ton clar,ferm,si serios ce ma speria usor*
-C..ccum adica?*ma balbai socata *
-*ofteaza usor* ...mai sti cand erai mica si ziceai ca vezi umbre pe pereti ce iti ziceau sa faci rau?
-Da...dar ce legatura are? Eram doar un copil cu prea multa imaginatie?
-Umbrele acelea erau ingeri decazuti..atunci nu puteau sa se apropie de tine sau sa stea mult in preajma ta.....
-De ce??
-Pentru ca erai prea pura....acum nu mai esti la fel si pot veni oricand dupa tine....
-*ma ridic dupa scaun*...sa vina...sunt destul de puternica sa ii opresc.*tata ofteaza usor apoi eu ma indrept spre usa*
-Stai totusi cat de mult poti in casa....aici nu pot intra decat umbrele lor pentru a te corupe..
-Bine..ma duc sa ma pregatesc de meditati..*apas eu pe clanta si plec*
Ce tot vorbea tata?? Ma rog..trebuie imi fac un dus apoi sa plec.....
Pe drum spre meditati..in spatele meu aparu' un baiat cu parul gri..o camasa neagra descheiata la primi nasturi, blugi negri lungi si adidasi..
-Ce mai faci ingeras? *ce imi zise ingeru asta decazut ????..mama ce ma enerveaza ..*
-Tu trebuie sa fi idiotul de inger decazut....ce vrei??
-*chicoteste el*...vad ca ingerasu are cornite...vreau doat sa vi cu mine *zice el in timp ce intinde degetul aratator spre mine...puteam sa chicesc ce se va intampla daca ma atinge asa ca...il lovesc cu piciorul...acesta mutanduse cu o viteza anormala in spatele meu. Lovesc si in spate cu cotu' dar am fost prea lenta acesta prinzandumi mainile si atingaduma pe frunte....deodata...totul se intetosaza...iar eu adorm brusc.....
------------------------------------------
Descriere cap 2..
Nanami se trezeste in lanturi intr-o incapere ciudata....ce va face aceasta cand rapitorul o so mituiasca...va ceda?.... va lupta in continuare??...
-------------------------------------------
Scuze daca mai gasiti greseli....
Astept parerile voastre si criticile^^
CITEȘTI
Un inger si un demon
Teen FictionO fata isi da seama ca nu e nici inger , nici demon. Aceasta ajunge sa fie rapita de un inger decazut foarte puternic,pentru a o transforma astfel incat sa incline balanta dintre bine si rau in favoarea lui ajungand mai apoi sa se indragosteasca de...