Nem biztos hogy mindenki fog ezzel foglalkozni, de +16. Köszöntem. 11. osztály eleje francia csávók nélkül.
A tükör előtt ülve a pirosítót oszlattam el az arcomon. Kinga szerint a krémes pirosítók jobbak, mint a por állagúak. Nem tudom pontosan mi a különbség a kettő között, de vettem egyet én is. Végül az egészet púderrel fixáltam és egy piros rúzst felkentem az ajkamra. Miután megszáradt egy cseresznyés szájfényt is felkentem, amit bedobtam a táskámba. Hajamat kontyba fogtam. Egy rózsaszín corset volt rajtam, és egy farmer. Ezek után leszaladtam a lépcsőn, és óvatosan kiosontam a házból. Egy üzenetet hagytam az asztalon, hogy bulizni vagyok, és nálam van a telefonom. A szüleim csak meg értik...
A ház előtt ott várt minket Ricsi és Virág. Mellettük ott állt Cortez is, aki most is tökéletesen nézett ki. Virágon egy zöld trikó volt, meg egy kockás maxi szoknya. Ricsin egy trapéz farmer fekete felsővel és egy fekete bőrdzsekivel. Cortez csak egy fehér felsőt és egy fekete farmert húzott magára.
- Hova megyünk? - mosolyogtam rájuk.
-Van itt egy szórakozó hely a közelbe - biccentett Ricsi. - Viszonylat olcsó a pia is.
- Azaz nem 1500 egy cider? - nevettem el magam.
-Mondhatni. Oda jön Zsolti, Dave meg Kinga.
Csak biccentettem. Így indultunk el közösen a helyszín felé. Felszálltunk egy buszra.
- Nagyon csini vagy Reni, wiii - mondta Virág.
-Te is - mosolyogtam rá. - Nagyon jó ez a szoknya.
- Tegnap turiztam. Imádom. Úgy pörög - mondta szinte ugrálva.
A busz szinte a helyszín előtt tett le. A többiek kint váltak és iszogattak.
- Nah itt vagytok - mondta Zsolti. -Fütyülőst. Nem lehet bevinni - nyújtotta felém.
Óvatosan elfogadtam és jól meghúztam. Persze sok volt, és hirtelen így köhögni kezdtem. Természetesen rajtam nevetett a társaság, de mosolyogva tovább adtam a piát. Dave egy cigi gyújtott rá Ricsivel.
- Bent vigyázni kell. Ide érzem a fű szagot - mondta Cortez.
- Csak nem tapasztalat - mondta gúnyos hangon Kinga.
- Nem próbáltam ki - tette fel védekezően a kezét Cortez. - Haverok.
- Aha - biccentett, de látszott rajta, hogy nem hiszi el.
Miután elfogyott a fütyülős mind bementünk. Felmutattuk a jegyünk, és megkaptuk a karszallagunk. Bent már javába zajlottak az események. A DJ remixelt zenéket tett be, ami mondhatni a refrénnél tovább ment. Virággal a bárhoz mentünk, ahol én egy vodka narancsot kértem, barátnőm meg egy meggyes sört. Éreztem, ahogy az alkohol a fejembe száll és picit szédelgek. Ezekkel vissza mentünk a többiekhez, és elkezdünk táncolni. Miután megittam a piát vissza vittem a bárba a poharat, és elkezdtem táncolni. Picit bele kellett jönnöm a mozgásba, de végül az alkohol hatására elengedtem magam. A fiúk eltüntek, így hárman a lányokkal egy klikket alakítottunk ki magunknak. Pár szám letelte után mind a hárman vissza mentünk a pulthoz. Rendeltünk egy-egy shotot. Egy insta sztori után vettem egy meggyes sört, és gyors lehúztam. Ezek után a WC-be mentünk, mert Virágnak nagyon kellett, mi meg kint vártunk rá. Kingával itt is fotózkodtunk a tükörbe.
- Mizu? - kérdeztem közben tőle.
-Mi lenne Renáta?
- Azaz most mi van köztetek? Tudod...
- Semmi, még semmi - rázta meg a fejét. - De minden a terv szerint megy.
- Tudhattam volna, hogy van egy terved - ráztam meg a fejem vihogva.
- Renáta neked is kéne....
- Én már feladtam - vágtam a szavába, és egy fülke elé léptem. Kinga egy pillanatra megrémült. -Nyugi csak pisilek.
- Rendben. Ha kell tartom a hajad - forgatta meg a szemét.
Miután mind a hárman végeztünk vissza mentünk a tánc térre. A fiúk is ott voltak, így oda mentünk hozzájuk. Virág Ricsi karjába esett, miközben vihogva mondott neki valamit. Én Cortez mellé léptem és elkezdtem táncolni. Aztán felcsendült a Dancing queen remixelt változata. Egy pillanatra közben Cortez felé fordultam, és ő is rám nézett. Egy picit oldalra lépve egymásra néztünk, és elkezdtünk táncolni. Egyre közelebb léptem hozzá, de közben ő is közeledett. Aztán hirtelen a csípőmhöz ért, és felém hajolt.A szememet behunytam, és az ajka az enyémhez ért. Az alsó ajka az enyémet súrolta, miközben egyre többet akartam. Kóla íze volt. Azaz whiskys kóla. Aztán hirtelen elváltam tőle, és a szemébe néztem. Ő rám mosolygott, és újra közel hajolt. Én voltam aki megint kezdeményezte az egészet, újra elkezdtük. Senki se foglalkozott velünk, mindenki a zenére ugrált, de mi jól szórakoztunk. Végül eltávolodtunk egymástól és tovább táncoltunk. Éreztem, ahogy Cortez magához von és bele harap a nyakamba. Éreztem, ahogy a pillanagóim egyre inkább elszabadulnak, és egy halk nyögés jött ki a számból.
- Nem megyünk el valahova máshova? - ordította oda nekem.
Ha egy idegen srác lenne biztos nemet mondtam volna neki, de mivel Cortezt régóta ismertem, így bele mentem. Kimentünk az épület teraszára. Mivel szeptember volt, még jó idő volt kint, így kabát nélkül is elvoltunk. Kint páran cigiztek, és kisebb klikkek beszélgettek. Mi az épület mellett maradva, a falhoz mentünk oda. A hátam neki simult a falnak, és éreztem ahogy Cortez újra megcsókol. A keze hirtelen utatört a falon, és a hátamhoz simult. A keze szépen lassan egyre lejjebb ment, és megérintett a fenekem. Nem rezzentem össze, szinte élveztem. Aztán újra elvált és megint a nyakamba csókolt bele, miközben a keze ugyan ott pihent.
- Az én kis vérszívóm - nevettem el magam.
- Nem tehetek róla, hogy ingerelsz - mondta és közel hajolt a fülemhez. - Olyan dolgokat csinálnék veled, hogy azt el se tudod képzelni.
- Mutasd meg - nyögtem ki.
- Nem itt, de - és keze a combom mentén elkezdett lejjebb csúszni.
Aztán hirtelen megragadta nadrágom szélét, és újra felfelé ment.
- Itt vannak - hallottunk Ricsi hangját. - Mi a fasz? - ordította el magát, amire mind a ketten egyből oda néztünk. - Ti meg? Mi a fasz, ember? - nevette el magát.
- Te jó ég - pirultam el.
- Cortez, a liliom tipró . A szendék megrontója - mondta vihogva.
-Befognád - mondta Cortez. - Nem rontottam meg.
- Igen a kezed meg a combján van.
- Veszed le a szemed a combjáról - köpte oda.
- Jójó - nevette el magát. - Majd ha végeztetek...
- Mehetsz - sürgette Cortez, és vissza fordult felém.
- Cortez...
- Reni nézd, ha neked ez...
-De bele fér - csókoltam meg újra. - Nagyon is bele fér.
Helloka. Nah szóval elfogott a nosztalgia, szóval csak ennyire újra. Remélem azért tetszett.
Btw el sem hiszem, hogy ennyi év után még mindig olvassátok, amiért ezer hála. Nah puszika.
CZYTASZ
Szent Johanna gimi oneshots
FanfictionHali ha megláttad ennek a könyvnek a borítóját, akkor biztos olvastad az SZJG-t. Ebbe a könyvben ahoz kapcsolatos novellák lesznek, ez a mi lett volna ha, ez meg ez történik? Ha érdekel, akkor nyugodtan olvasgass bele, nem harapnak a történetek, max...