verhuis dag en nieuwe school

4 0 0
                                    

Het is 2 maanden later en vandaag gaan we in ons nieuwe huis wonen.

"MATTHY SCHIET IS OP JONGEN" Roept mijn vader dan naar boven,
"JAJA ik kom al" roep ik naar beneden, ik kijk nog 1 x mijn kamer rond. Ik loop naar beneden en zie mijn ouders al buiten staan "hoe lang is het rijden? Want dan kan ik misschien dex enzo nog zien" zeg ik terwijk we de auto instappen.

"met de auto is het al 1 uur rijden" zegt mijn vader dan. Jezus ook nog zo ver.
Ik doe mijn airpods in en zet muziek op.

Tijd skip:

Maandag,

Nieuwe school nieuwe mensen, nieuwe alles.

TRING TRING, Ik word wakker van mijn wekker. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer en stap de douche in. Ik was mijn haar, droog me af en kleed me om. "Goeiemorgen slaapkop" zegt mijn moeder.
"Hai ma" zeg ik "zin in?" Vraagt ze dan, Nee "ja hoor prima" antwoord ik dan maar terug.

"Top" zegt ze en loopt weer naar boven.

Tijdskip:

Ik loop mijn nieuwe school binnen, te veel nieuwe mensen nieuwe gangen nieuwe lokalen. Ik loop naar de bali "Waar kan ik je mee helpen?" Vraagt de congierge "Uhm.. ik uh, ik ben nieuw" zeg ik dan mensenschuw. "Ooh, Uhh matthyas toch? Matthyas het lam?" Zegt hij dan "Uh ja, matthy"

"Oke matthy, hier is je rooster en je inloggegevens van alle school sites" en hij geeft me een paar papieren. "Oke.. dankuwel" en ik loop naar mijn lokaal "En het kwadraad van 297 is-" hoor ik mijn wiskunde docent zeggen "Je bent te laat" zegt ze dan "ja uh.. sorry ik uhh kon het lokaal niet vinden" zeg ik dan verlegen

"Lokaal niet vinde- Oooh jij bent matthy" ik knik "oke allemaal luister even, dit is matthyas hij zit vanaf nu bij jullie in de klas" zegt de mevrouw. Volgendsmij is ze ook mijn mentor maar weet niet zeker.

"Je mag naast milo gaan zitten" en ze wijst naar een lange, blonde bijna kale jongen. Ik loop naar het tafeltje naast hem en ga zitten, "Milo" zegt de blonde jongen naast me, ik kijk hem aan "ja, uhh matthy" zeg ik dan en kijk weer weg

"Leuke naam bro" zegt hij lief "thx" milo lijkt me wel een aardige jongen.

Tijd heelt al die wonden wel - FT KusjesmatthyxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu