bankzitters en gelukkig

2 0 0
                                    

Matthy pov:

Het is pauze en iedereen zit in de kantine, nouja de meeste er zitten een paar mensen buiten. Ik loop naar mijn kluisje en zie milo daar staan "Joo matthy" zegt hij vrolijk "heej" zeg ik terug en open mijn kluisje "kluisjes naast elkaar? Chill" zegt hij, ik lach een beetje.

"Ey wil je trouwens bij ons zitten?" Vraagt hij dan "uh ja hoor" zeg ik terug. Ik was eigenlijk echt bang dat zijn vriendengroep me niks vind, volgendsmij is hij bevriend met Robbie, koen en raoul uit onze klas.

"Lekker bro" en hij legt een arm om mijn schouder en we lopen naar buiten naar de tafel met milo zijn vrienden groep,"Hou je bek is koen" Roept raoul dan "Wat zei je ik hoorde je niet?" Grapt koen "N3UK ROXY OFZO!" Roept raoul dan iets te hard als grapje

"Hou je bek sukkel, wil je dat de hele school weet dat zij mijn vriendin is" zegt koen dan, raoul lacht. "Eyy miel" zegt robbie als hij ons ziet "uh matthyas toch?" Zegt hij dan tegen mij "uh ja matthy" zeg ik dan. Ik vind t niet heel chill als mensen me bij mijn hele naam noemen omdat mijn oude beste vriend me zo noemde voor we enorme ruzie kregen, in groep 7 ofzo dus wel een tijdje geleden maar alsnog.

"Dus vertel is, Matthy. Waar kom je vandaan? Wat zijn je hobbies? Hoe oud ben je? Heb je een vriendin? Of ben je gay-" vraagt koen meteen "Bro laat die jongen rustig zitten man" zegt raoul weer.
Koen zucht, "uh ik kom uit Ameide, ik vind voetballen wel leuk en uh ik ben 16." Zeg ik dan verlegen "ben je mensenschuw?" Vraagt robbie dan

"Uh .. ja beetje" zeg ik dan
"Aa okee, geen probleem maatje" zegt hij dan weer. Geen idee maar bij deze jongens voel ik me wel op mijn gemak.
"Maar eh vriendin?" Vraagt Milo grijnzend, "uhm.. nee" zeg ik dan "Hoeveel exen?" Vraagt milo weer "Milo niet iedereen bekt iemand die ze niet kennen in een club" zegt robbie, "ha ha grappig, nee maar serieus" zegt hij dan

"Uh, 4" zeg ik dan beetje beschamend,
"Sowww we zijn bevriend met een fixbeer" zegt raoul dan, ik lach een beetje om zijn opmerking, en merk dan dat hij zij 'We zijn bevriend' , ik heb nu al vrienden.

1 jaar later:

Ik en de jongens zijn heel close en het lijkt alsof we al jaren beste vrienden zijn. Ik ben met niet heel veel mensen bevriend maar wel stuk of 10 ofzo, de jongens en hun vriendinnen en een vriendin van de vriendin van Roxy (Vriendin van koen)

Madelief... ze is knap en echt heel aardig, "Matthy?" "MATTHY" roept raoul opeens "huh wat?" "Zat je weer ergens anders met je hoofd man" lacht hij, ik lach een beetje "Kom je ook naar het feestje vanavond van rob?" Zegt hij dan "feestje? Oh ja hoor " zeg ik dan.

"JAAA" Schreeuwt milo veelste hard dat de hele aula ons aan kijkt en ik trek hem dan weer terug op zijn stoel en we moeten lachen.

420 woorden

Tijd heelt al die wonden wel - FT KusjesmatthyxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu