Capitolul VIII-Prima parte

42 3 4
                                    

In primul rand vreau sa imi cer scuze tuturor celor care citesc aceasta carte pentru intarzierea de 6 luni.Chiar imi pare rau.....Cat despre prima parte a capitolului,nu stiu cat de reusit sau nu este,dar am vrut neaparat sa postez macar o parte din capitol pentru ca ma simteam vinovata:( Sper sa va placa!

P.S. melodia de la inceputul capitolului este cea pe care dansau cei doi...

De cum am intrat pe usa clubului, caldura insuportabila si fumul gros de tigara pe care aproape ca il puteai taia cu cutitul m-au "lovit" direct in fata.Muzica era data atat de tare incat simteam cum stomacul imi tremura pe ritmul melodiilor puse de DJ.Am aruncat o privire fugitiva in intrega incapere si,desi lumina era una obscura sau mai bine zis aproape inexistenta,am putut observa o masa libera mai apropiata de spatiul destinat dansului.I-am facut semn lui Cristi care a plecat imediat sa vorbeasca cu administratorul despre inchiriatul mesei ,iar eu si Alexandra ne-am facut drum prin multimea de oameni pana la acea masa.Nici bine nu ne-am asezat ca un baiat de la masa alaturata a si inceput sa-i faca ochi dulci Alexandrei care,avand in vedere ca baiatul era destul de dragut,i-a raspuns cu un zambet cat se poate de atragatator.

-Uite-l ca vine!constat uimita Deja ai inceput sa faci ravagii,adaug eu razand.

-Se pare ca nu sunt singura,imi zambeste cu subinteles vazand ca baiatul se apropie de masa insotit.

-O,doamne!soptesc eu printre dinti privind in alta parte

-Relaxeaza-te!imi spune zambindu-le baietilor

-Buna,eu sunt Mihai,spune brunetul dand intinzand mana spre Alexandra,iar el e prietenul meu,Ionut,zice facand semn spre satenul din dreapta lui.

-Alexandra,imi pare bine.Ea este prietena mea,Eda,spune uitandu-se la mine apoi la Mihai.

-Nu ati vrea sa mergem sa dansam si sa ne cunoastem mai bine?spune Ionut zambindu-mi intr-un colt al gurii.

-Sigur,putina distractie nu strica nu?Eda,tu ce spui?

- Da,de ce nu?

-Perfect!zice Mihai

Baietiii ne-au facut semn sa o luam noi inainte spre ringul de dans,acestia urmandu-ne indeaproape.Am dansat noi ce am dansat pana cand,la un moment dat,Alexandra a plecat insotita de Mihai la bar pentru a lua un suc , eu ramanand singura cu Ionut.Vazand ca ramasesem singuri,acesta a inceput a se apropie din ce in ce mai mult de mine.Mi-am zis ca poate sunt eu paranoica asa ca am continuat sa dansez ca si pana atunci,incercand totusi sa pastrez o oarecare distanta.Pana la urma eu eram o fata frumoasa sau cel putin asa cred, iar el era un baiat dator sa incerce,dar asta in limitele bunului simt,desigur,nu cum a facut-o el.Simtind cum mana lui "alunecase" de pe mijlocul meu ceva mai jos,mi-am ridicat imediat privirea spre el intalnindu-i ochii ce ii dadeau de gol gandurile josnice.Atat mi-a fost de ajuns pentru a-i impinge si ai trage o palma.

-Nesimtitule! i-am spus intorcandu-ma cu spatele la si si vrand sa plec inapoi la masa

-Pe cine faci tu fa nesimtit,ha?zice apucandu-ma tare de incheietura maini si fortandu-ma sa ma intorc spre el

-Da-mi drumul la mana acum!am tipat la el smucindu-mi mana din stransoarea lui

-Sau ce!?se rasteste el la mine strangandu-ma in continuare de mana

Nu am apucat insa sa ii raspund caci din spatele lui a venit Cristi care,observand probabil situatia in care ma aflam,nici nu a mai stat pe ganduri.L-a apucat pe Ionut de camasa si ia dat un cap in gura de toata frumusetea,acesta pierzandu-si echilibrul pentru o clipa si facand un pas inapoi.Nici nu a apucat sa se dezmeticeasca bine ca al meu Cristi a si inceput sa il tina numai in pumni si palme.Era rosu la fata de nervi si il lovea cu atata ura pe acel baiat incat si eu m-am speriat pentru o clipa de reactia lui.Spatiul destinat dansului se transformare intr-un adevarat ring,iar oamenii se adunasera in jurul nostru uitandu-se ca la un spectacol.Revenindu-mi rapid in fire,l-am apucat pe Cristi de bratul stang obligandu-l sa isi intoarca privirea spre mine.

EdaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum