Petrecerea fusese grozava!Muzica,distractie si nelipsitele glume pe seama sarbatoritei care tocmai devenise majora transformasera aceasta seara in una perfecta.Unii baieti ,bine si cateva fete,care consumasera cam mult "suc" intrasera la un moment dat in mare ca sa se mai racoreasca,spre amuzamentul celorlalti petrecareti.Chiar si Nicu si Cristi ii urmasera pentru ca , pana la urma, si ei faceau parte dintre acei baieti.Pe la 4 dimineata insa, petrecerea s-a spart, iar fiecare a fost nevoit sa se intoarca la casa lui.Problema era acum ca scumpul nostru Cristi bause de abia se mai tinea pe picioare,iar noi nu aveam cum sa ne mai intoarcem acasa.Ce pot spune,baiatul se simtise destul de bine!
Pana la urma ne-am hotarat si am comandat in taxi,ramanand ca dimineata Cristi sa se intoarca si sa isi ia masina.Nicu a fost destul de dragut si l-a carat pe Cristi pana la masina unde l-a asezat pe bancheta din spate,desi nici el nu era mai breaz.Ne-a salutat apoi stangaci si s-a indepartat de langa masina,iar noi am plecat acasa la Cristi.
-Asta a fost cea mai tare petrecere!a spus Cristi balbandu-se si reamandu-si capul de umarul meu.Domnule taximetrist,nu stiti ce ati ratat!
-Sunt sigur,a spus taximetristul pe un ton amuzant
-Radeti cumva de mine!?spune el putin iritat Eda,asta rade de mine!
- Nu rade,Cristi,ii spun eu cat se poate de serioasa,incercand sa imi ascund chicotul.
-Bine,pe tine te cred,spune cu o fata de copil rezemandu-si la loc capul.
-Termina cu chestiile astea,Cristi.Nu vezi ca esti beat!
-Shhhh!Gura mica,increzuto!spune Cristi punand aratatorul in dreptul gurii
-Pe cine faci tu ma increzuta!?spune Alexa lovindu-l cu plicul
-Vezi tu dimineata cand imi revin,o ameninta Cristi abia vorbind
-Gata ,inceti!ii indemn eu
Pana la urma am ajuns acasa la Cristi si,dupa ce Alexandra a platit cursa,l-am pus pe Cristi sa isi aseze mainile dupa gatul nostru si am intrat in bloc.Norocul nostru era ca statea la parter si nu a trebuit sa il caram pana la nu stiu ce etaj.In timp ce am luat cheia din buzunarul camasii lui Cristi,am lasat-o pe Alexa sa il sustina,iar eu am deschis usa casei.Odata intrati inauntru,l-am dus pe Cristi in dormitor unde l-am asezat in patul sau.
-Noi plecam acum,Cristi.Venim maine dimineta sa te luam la restaurant,a spus Alexandra facand-mi semn sa plecam.
-Nu ma lasa singur, a spus Cristi apucandu-ma cu ultimele puteri de incheietura mainii.
M-am uitat pentru o secunda la Cristi,apoi la Alexa.Aceasta a facut ochii mari cat cepele la mine,probabil uimita fiind de gestul lui.Pana la urma mai fusesera si alte dati,nu foarte multe cei drept, in care Cristi "luase putin cam mult la bord" insa nicodata nu ceruse ajutorul cuiva ca sa-l duca acasa sau sa stea cu el peste noapte.Ba dimpotriva,odata nebunul s-a suit la volan si s-a intors singur acasa.De data asta insa,trebuie sa recunosc ca bause mai mult ca de obicei.Mi-a strecurat usor mana din stransoarea lui si i-am facut semn Alexandrei spunand:
-Ma duc sa vorbesc cu Alexa si ma intorc.
Astfel am plecat amandoua pana in baru amenajat in living si am intrebat-o:
-Ce facem pana la urma,doar nu o sa il lasam in singur in starea asta?
-Eu nu am ce face,trebuie sa ma intorc acasa.Mama intra la munca de dimineata,iar eu trebuie sa raman cu fratemiu.Si oricum,ai vazut ca doar pe tine te-a rugat sa ramai...
-Fii serioasa!Probabil a spus asa pentru ca acum cateva minute v-ati intepat unul pe celalalt.
-Poate..
CITEȘTI
Eda
RomanceOchii tai nebunatici si rautaciosi, Rautatea ta de copil nevinovat, Parul tau fluturandu-si valurile sale ondulate, Niciodata nu le voi uita. ...