Vanlig dag ~ 1

70 2 0
                                    

Hei eg er DN (ditt navn) eg er 14 år, 1.70cm høy, håret er mørke blond og rekker litt u det brystet. Eg er tynn ikke alt for tynn da.

Det hva sommerferie, me idag regna de. Så eg satt hjemme med ein joggebukse,hettegenser å tjukke sokker. Ok de hva sommer men idag hva de ganske kaldt. Eg såg på tv det gjekk ein konsert av Isac, Isac hva min barnevenn når eg budde i Finland men han har sikkert glemt meg,det er så lenge sidan sist. Jaja men han hadde konsert i Helsinki idag så de gjekk direkt. Eg bu i Oslo vis dere lurte. Eg har vore på mange konsert som Isac spilte. Eg pleier alltid å reise til Finland osv der han hadde konsert men ikke idag. Idag hva eg sjuk... Og mamma å pappa hva på jobb. Ja nå lurer dere sikkert på om eg har søsken ? Nei eg har ikke de. Eg er aleine...egentlig så ønsker eg med ein lillesøster. Før når eg budde i Finland hva Isac å eg mykje sammen pga da hva ikke Ava kommet til verden men ett år seinere Ava blei fødd flytta vi. Mamma å pappa fikk jobb her. Men eg brydde meg ikke så mykje eg hva jo liten da. Men nå savner eg Isac egentlig. Han husker meg sikkert ikke. Venninne mine sier at de er så sjalu på meg pga eg hva skjent med han men eg hva skjent med han da ham ikke hva populær enda...så er de at eg får alt som er nytt, telefon?data osv...pga mamma å pappa driver å kjøpe de til meg. Eg har våre first kiss 4 ganger å de er eg stolt av egentlig. Eg er alltid på 1 rad på konsertene til Isac. Eg satt og så på konserten i 30 min men da blei eg sulten. Så eg sjekka frysen vi hadde ikke pizza😩 da ringer eg bare og bestille pizza. Eg ringe å bestilte pizza. Eg lagde ein kopp starbucks til meg 😍 *ding dong* det hva sikker pizza. Ja det hva de "hvor mykje blir det for pizza'en?" "120kr" svarte pizzamannen(?) eg betalte tok pizza og såg videre på konserten. Mamma å pappa er ofte på jobb så eg er vandt til og ver aleine. Men vi har stort hus så noen ganger er de skummelt men nå er eg vandt til de. Eg hva ferdig med å spise eg sende melding til mamma (samtale mamma=m DN-dn)
DN-hei,når kommer dere hjemm?
M-hei snuppa, eg kommer om ein halv time pappa kommer lit seinere på kvelden.
DN- Ok bra de.
M- ja men eg har kjøpt litt til deg håper du blir fornøyd ;)
Seriøst ein til gave...
DN- Ok kult da ses vi eg skal bare dusje,hade
M- hade
Samtalen slutt.
Eg gjekk opp på badet. Eg hadde bad i rommet eller ved sidan men eg hadde dør eg bare gjekk gjennom så er de bad. Vi har 4 bad hjemme...eg tok av meg alt hoppa inn i dusjen,vaska håret og kroppen. Eg gjekk ut av dusjen,kledde meg på gjekk ned å såg mamma med 3 poser... "Hei snuppa, dette er til deg,håper du liker de" sa mamma med et smil "takk" svarte eg. Eg opna først den eine gaven de hva MacBook pro...igjen seriøst... I den andre hva de fult av klær i den siste hva de... Det hva ein kort der de sto "vennen eg å pappa aner hvor mykje du elsker dans så du blir ein av danserne til Isac :) vi har allerede snakket med Fredi å Linda. "ÆÆÆ!!mamma tusen takk!!!" Ropte eg og gidde mamma ein kjempe stor og varm klem. "Vi viste at du komme til og bli glad" eg hva så glad! Eg sprang opp på rommet fant den andre pc'en min nå har eg liskom 3 pc'er. Eg logga på skype YEEES Mia hva på logget. Mia er assa min bff !! Eg ringte ho. (Samtale - Mia - m DN-dn)
Mia!!
Hva er de DN?!?!
Eg har blitt danser til Isac !!
Seriøst ??! Æææ !!
I know,er så glad at skal få møte han igjen,men han skjenner meg sikkert ikke igjen...
DN slutt han komme til å gjør de!! Men du kan eg komme å sove oss deg fra imorgen ?
DN- ja selføgleg !! Men du skal legge meg nå snakkes bea hade
M- hade
Samtalen slutt, eg sovna med ein gang.

Håper dere likte denne historien her 😄😄 skal legge ut nytt kapittel imorgen 💖☺️

Familie?Where stories live. Discover now